Dziwne grzechotanie w środkowym zakresie obrotów silnika

Postprzez seba626 » 4 lip 2013, 22:02

jeden pisze wsadzic tu inny pisze wsadzic tam, w koncu gdzie ją podłożyc????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez jeni » 4 lip 2013, 23:11

@seba626
mnie pomogła to i tobie pomoże (1godz roboty) pomysł podrzucił mechanik ( dobry mechnior ksywa "disal") bedzie z dwa lata jak ją tam wsadziłem coś koło 50tys przejechałem, grzechotania niema
Forumowicz
 
Od: 23 sty 2010, 20:43
Posty: 112
Skąd: Iława
Auto: DITD / 2001

Postprzez Yard » 6 lip 2013, 09:36

Wczoraj się dowiedziałem, że są specjalne takie podkładki na łożyska. Kosztują 2-3 zł. Wykonane jako sprężyste do kasowania luzu. Potrzebna jest tylko średnica wewnętrznej bieżni łożyska.

Wymiary łożyska 6005
Z oznacza wykonanie – blaszka ochronna z jednej strony
Załączniki
łozysko6005.jpg
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez seba626 » 6 lip 2013, 10:38

trzeba popytac w sklepie z czesciami dla ciagnikow, tam jest mnustwo takich rzeczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2012, 11:45
Posty: 366 (0/1)
Skąd: Poniatowa
Auto: Mazda 626 (sedan) 2.0 DiTD RF2A 101KM, rok prod. 1999, Jest MAZDA jest jazda :))

Postprzez cyber » 16 lip 2013, 11:39

witam widze ze ludki tez mialy problem z grzechotaniem u mnie tez to byla pompa podobno obliczona na 200-250tys,lub krocej zalezy jak kto daje:),a no po zabiegu wymiany na uzywkę koszt z przesylka 240zl ale ze swiezszego auta pasuje z mlodszych ,wrocilo wszystko lepsze hamulce itd. <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 25 kwi 2013, 13:34
Posty: 58
Skąd: Bieniewiec
Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01

Postprzez bertus16v » 3 sie 2013, 22:08

Panowie gdzie tą podkładke jakieś zdjęcie i jej wymiary błagam ja już nie wyrabiam:P i prośbe mam jak te wszystkie podciśnienia mają być podłaczone bo sie pogubiłem 626 polift 110KM
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 14:58
Posty: 48 (0/2)
Skąd: Pogorzyce/Chrzanów
Auto: Mazda 626 GF 2002 2.0 TDI 81kW 110KM

Postprzez Yard » 15 sty 2014, 12:59

Pozbyłem się grzechotania
140120142167.jpg
Odkręcona pompa

140120142164.jpg
Śruba do odkręcenia i wymiany

140120142166.jpg
Żeby odkręcić śrubę od strony pompy należy zablokować wałek z drugiej strony. Koło należy ustawić na znaki i wkręcić śrubę blokującą ruch.

140120142174.jpg
M8

140120142170.jpg
Jeden winowajca – widać rozklepanie śruby wewnątrz, tam gdzie styka się z łącznikiem. Wymienione

140120142169.jpg
Drugi winowajca – widać rozklepanie w miejscu styku ze śrubą i porównanie z nowym elementem. Wymienione
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez smile » 15 sty 2014, 21:38

Dwa słowa o kosztach....
"Płetwa" – RF2A-18-V50 408,19 zł brutto
Śruba – 9YA02-1242 207,54 zł brutto

wg cennika ASO. Że tak powiem, tanio nie jest, ale nie grzechocze :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Yard » 15 sty 2014, 22:52

Ja płaciłem
RF2A-18-V50 – 315zł
9YA02-1242 – 175zł
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez puding » 27 sty 2014, 20:32

a to jest naprawa czy wymiana?
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Postprzez Yard » 27 sty 2014, 22:41

Wymiana powoduje naprawę. :)
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez MAZDA_FUN » 28 sty 2014, 11:53

Witam
Mam szybkie pytanko.
Czy na tym "grzechotaniu" można jeździć?
Czy mogą być jakieś skutki uboczne?
MAZDA,
reszta to tylko samochody....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 08:03
Posty: 30
Skąd: Katowice/Lublin/
Auto: MAZDA 3 2,0 DIESEL 143KM RF7 2009R

JUZ NIE: Mazda 323f BJ DiTD 2001

Postprzez Yard » 28 sty 2014, 15:50

Mozna jeździć. Ja zrobiłem 70 000 km
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez zabainf » 3 lut 2014, 12:07

Panowie, czy sądzicie, że pompa jest przyczyną brzęczenia ??

Początkujący
 
Od: 3 sty 2014, 14:50
Posty: 6
Skąd: Żuromin/Warszawa
Auto: Mazda 6 2003r. kombi 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Yard » 3 lut 2014, 12:17

Pompa brzęczy w zakresie 2000 – 2500 obrotów. Ty nie trzymasz tych obrotów tylko niższe, więc nie można nic powiedzieć.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Vacomay » 18 lut 2014, 22:12

Panowie! Ponawiam prośbę kolegi bertus16v- czy ktoś może podać wymiary tej podkładki? Dobrze jakby ją mieć przed zdjęciem pompy.
Pozdro
Początkujący
 
Od: 6 paź 2012, 18:31
Posty: 13 (1/0)
Skąd: Małopolska
Auto: MAZDA 6 2.0 CIDT 121 KM 2007 Liftback

Postprzez rally407 » 7 mar 2014, 18:33

Witam, tak jak kolega wyzej mialbym prosbe o podanie wymiarow tej podkladki i dokladnie miejsca gdzie ja wsadzic. Niby w tytule problem rozwiazany a 90% uzytkownikow nic nie wie.

PZdr
rally407
 

Postprzez puding » 7 mar 2014, 19:18

a po co tam jakies podkładki? to się naprawia używając jednej elektrody. koszt 2 zeta i problem na zawsze rozwiązany <faja>
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2013, 20:28
Posty: 169 (0/1)
Skąd: massachusetts
Auto: c-max tdci było cp rf2a

Postprzez Yard » 7 mar 2014, 22:49

rally407 napisał(a):Niby w tytule problem rozwiazany a 90% uzytkownikow nic nie wie.


Jest podane kilka rozwiązań. Proszę przeczytać całość.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez bertus16v » 11 mar 2014, 17:09

wszyscy wiedza ale nikt nie pomoze bo Wielka Tajemnica
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 14:58
Posty: 48 (0/2)
Skąd: Pogorzyce/Chrzanów
Auto: Mazda 626 GF 2002 2.0 TDI 81kW 110KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy