Wąż z turbiny do intercoolera naprawa czy wymiana

Postprzez Toman » 30 mar 2012, 16:26

Witam
Mam taki problemik otóż w wężu do intercoolera przy opasce zrobiła się dziurka i podczas jazdy prawdopodobnie chlapie z niej olejem, koszt uzywanego tego węża to bagatela ok. 200 zł na allegro http://allegro.pl/mazda-323f-bj-premacy ... 60688.html, czy można taki wąż jakoś naprawić? albo poprostu wymienic z jakiegoś innego samochodu (tanszy) o tej samej średnicy, jak tak to jakiego, i jaka to mniej wiecej średnica jest, czy ten olej wydobywający sie z turbiny to normalka czy szykuja sie wydatki?? Bardzo byłbym wdzięczny za porady, forum oczywiscie przeszukiwałem w tym watku ale nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi. Pozdrawiam.
Toman
 

Postprzez siwy-84 » 30 mar 2012, 17:46

ja bym zmierzyl średnice i dobrał cos takiego http://allegro.pl/przewod-przewody-kola ... 33432.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2010, 10:53
Posty: 140
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +

Postprzez kamil_111 » 30 mar 2012, 18:48

Jeśli przy samej opasce masz pęknięcie to odetnij w tym miejscu i załóż z powrotem. Bez problemu powinien starczyć :D (miałem ten sam problem :) ) A co do oleju to jeśli to nie jakieś ogromne ilości to jest to normalne i nic z tym się nie da zrobić :P
Początkujący
 
Od: 2 mar 2008, 11:21
Posty: 9
Skąd: Częstochowa
Auto: 323f ditd 2002r.

Postprzez alk80 » 30 mar 2012, 18:59

kto szuka ten znajdzie, jak się uprzesz to z powodzeniem coś dobierzesz, byle było odporne na ciśnienie i olej
jedziesz do magazynu z częściami np IC i dobierasz, albo kupujesz coś z tego co proponuje siwy
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Neonixos666 » 30 mar 2012, 19:40

jak ktoś dobrze szuka to znajdzie tanio

http://allegro.pl/mazda-323f-323-f-bj-k ... 46389.html

pytaj ludzi którzy mają całe samochody na części bo oni nie bawią się w wystawkę poszczególnych gratów. Można tanio wyrwać części. Daj ogłoszenie w dziale kupię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Toman » 30 mar 2012, 19:52

Dzięki za pomoc jutro się tym zajmę. A czy przez te rozszczelnienie auto może więcej palić, bo ostatnio pali tak jakby z dwa razy więcej, podejrzewam, że to przez to ale wolę się upewnić.
Toman
 

Postprzez Neonixos666 » 30 mar 2012, 21:47

Toman napisał(a):Dzięki za pomoc jutro się tym zajmę. A czy przez te rozszczelnienie auto może więcej palić, bo ostatnio pali tak jakby z dwa razy więcej, podejrzewam, że to przez to ale wolę się upewnić.


gdy uchodzi ciśnienie mocniej trzeba deptać pedał gazu żeby auto jechało a to wiąże za sobą większe spalanie.

tu jeszcze jedno
http://allegro.pl/rura-turbo-turbosprez ... 54790.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Siwy19 » 1 kwi 2012, 19:14

Witam u siebie na tej rurze zauwazylem dziurki jak sie ja zcisnie to sie powiekszaja i nie wiem czy sa to dziury na wylot a zeby to sciagnoac to ciezko jest ja sobie nie dalem rady z tym wiec taka tasme mialem na takie weze sie zawija i nie wiem czy to cos dalo, pewniej bedzie lepiej jak sie ja sciagnie i do okola obejzy.
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2009, 22:16
Posty: 219
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r

Postprzez Neonixos666 » 2 kwi 2012, 18:20

Owiń dobrze izolacją i będzie dobrze. :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 3 kwi 2012, 11:29

Neonixos666 rurę od turbo do IC tasmą izolacyjną naprawiać to troszkę chyba nie tak, sam wiesz jakie tam ciśnienie panuje... ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Rajhenew » 3 kwi 2012, 20:41

Do 626 DITD pasuje wąż od Sprintera. Wchodzi zamiast tego pękającego fragmentu rury z uchwytem do przykręcania czujnika.
gdyby nie te blachy i decybele, byłaby malina
Rychu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lut 2012, 07:33
Posty: 8
Skąd: Ząbki k/Warszawy
Auto: MAZDA 626 GW DITD 74KW '00

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy