Witam
Mam taki problemik otóż w wężu do intercoolera przy opasce zrobiła się dziurka i podczas jazdy prawdopodobnie chlapie z niej olejem, koszt uzywanego tego węża to bagatela ok. 200 zł na allegro http://allegro.pl/mazda-323f-bj-premacy ... 60688.html, czy można taki wąż jakoś naprawić? albo poprostu wymienic z jakiegoś innego samochodu (tanszy) o tej samej średnicy, jak tak to jakiego, i jaka to mniej wiecej średnica jest, czy ten olej wydobywający sie z turbiny to normalka czy szykuja sie wydatki?? Bardzo byłbym wdzięczny za porady, forum oczywiscie przeszukiwałem w tym watku ale nie znalazłem jednoznacznych odpowiedzi. Pozdrawiam.
Wąż z turbiny do intercoolera naprawa czy wymiana
Strona 1 z 1
ja bym zmierzyl średnice i dobrał cos takiego http://allegro.pl/przewod-przewody-kola ... 33432.html
- Od: 25 lip 2010, 10:53
- Posty: 140
- Skąd: Kutno
- Auto: Mazda 323f BJ '98 2.0ditd 90KM +
Jeśli przy samej opasce masz pęknięcie to odetnij w tym miejscu i załóż z powrotem. Bez problemu powinien starczyć (miałem ten sam problem ) A co do oleju to jeśli to nie jakieś ogromne ilości to jest to normalne i nic z tym się nie da zrobić
- Od: 2 mar 2008, 11:21
- Posty: 9
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 323f ditd 2002r.
kto szuka ten znajdzie, jak się uprzesz to z powodzeniem coś dobierzesz, byle było odporne na ciśnienie i olej
jedziesz do magazynu z częściami np IC i dobierasz, albo kupujesz coś z tego co proponuje siwy
jedziesz do magazynu z częściami np IC i dobierasz, albo kupujesz coś z tego co proponuje siwy
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
jak ktoś dobrze szuka to znajdzie tanio
http://allegro.pl/mazda-323f-323-f-bj-k ... 46389.html
pytaj ludzi którzy mają całe samochody na części bo oni nie bawią się w wystawkę poszczególnych gratów. Można tanio wyrwać części. Daj ogłoszenie w dziale kupię.
http://allegro.pl/mazda-323f-323-f-bj-k ... 46389.html
pytaj ludzi którzy mają całe samochody na części bo oni nie bawią się w wystawkę poszczególnych gratów. Można tanio wyrwać części. Daj ogłoszenie w dziale kupię.
Dzięki za pomoc jutro się tym zajmę. A czy przez te rozszczelnienie auto może więcej palić, bo ostatnio pali tak jakby z dwa razy więcej, podejrzewam, że to przez to ale wolę się upewnić.
-
Toman
Toman napisał(a):Dzięki za pomoc jutro się tym zajmę. A czy przez te rozszczelnienie auto może więcej palić, bo ostatnio pali tak jakby z dwa razy więcej, podejrzewam, że to przez to ale wolę się upewnić.
gdy uchodzi ciśnienie mocniej trzeba deptać pedał gazu żeby auto jechało a to wiąże za sobą większe spalanie.
tu jeszcze jedno
http://allegro.pl/rura-turbo-turbosprez ... 54790.html
Witam u siebie na tej rurze zauwazylem dziurki jak sie ja zcisnie to sie powiekszaja i nie wiem czy sa to dziury na wylot a zeby to sciagnoac to ciezko jest ja sobie nie dalem rady z tym wiec taka tasme mialem na takie weze sie zawija i nie wiem czy to cos dalo, pewniej bedzie lepiej jak sie ja sciagnie i do okola obejzy.
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
- Od: 6 maja 2009, 22:16
- Posty: 219
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r
Owiń dobrze izolacją i będzie dobrze.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości