Jaksa z minuty na minute zaczoł mi napierdzielać klawisz, zdjołem pokrywe i zobaczyłem brak tego czegoś w mostku a szpilka z klawisza miała już obity ten grzybek, zniwelowałem luz żeby tak nie napierdzielało bo musze dowozić dziecko do przedszkola i przez chwile było ok a potem pojawił sie ten hałas, jak uchyliłem obudowe filtra pow. to było słychać jakby to był ruski traktor a nie japoński diesel
edit: jak chałas w dolocie pojawia sie po nagrzaniu silnika to może jeszcze sie nic nie zaciera, mostki już mam zaklepane może w środe dam rade zrobić
odp na ps. tak to moja, na szczęście nie widać rdzy, i lakierek sie fajnie świeci dzięki photoshopowi
stuki wydobywajace sie z okolicy rozrzadu i problem z naprawa gwarancyjna
1, 2
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Riki mylisz sie, ruskie traktory są nie gniotsa nie łamiotsa a DITD są delikatniejsze od dzidziusia
ale widziały gały co brały, tak to jest jak przy kupnie emocje biorą góre nad rozsądkiem
ale widziały gały co brały, tak to jest jak przy kupnie emocje biorą góre nad rozsądkiem
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości