Teraz są inne wydatki, TDI czeka na wymianę dwumasu na jednomas z 1Z
Jeśli nie znajdziesz z 1Z to polecam zestaw z G60, tylko pamiętaj, aby śruby były do tego.
od wyprzedzania mam Mazdę
Czym ty wyprzedzać.
www.mazdaspeed.pl
Teraz są inne wydatki, TDI czeka na wymianę dwumasu na jednomas z 1Z
od wyprzedzania mam Mazdę
Udesky napisał(a):Jeśli nie znajdziesz z 1Z to polecam zestaw z G60, tylko pamiętaj, aby śruby były do tego.
Udesky napisał(a):Czym ty wyprzedzać.
Neonixos666 napisał(a):Moja rada jeśli nie potrzebujesz wyższych obrotów to ich nie używaj bo to tylko zwiększa koszty paliwa i obciąża silnik a w normalnej jeździe wystarczą 1500 – 2000
Neonixos666 napisał(a):wrzucić na luz bo przy biegu samochód hamuje i wcześniej musimy nacisnąć na pedał gazu aby utrzymać prędkość a w przypadku biegu jałowego dalej zajedziemy i później dodajemy gazu.
Neonixos666 napisał(a):Powyżej 3000 spadają wartości mocy i momentu obrotowego i już przy 3500 czuć wyraźnie że auto już tak nie przyśpiesza przy 4000
Udesky napisał(a):Jak dobrze myślę zakres w DITD będzie podobny jak w TDI, a więc max NM w okolicy 2000rpm, a max moc ok 4000rpm.
O rzesz, to Ci liryka pełna parą : ) U mnie bez problemów, przełożenia ładnie wchodzą. Czyli z tego co przeczytałem, to proponujecie zmianę biegu powyżej 2 tys./ min. Podczas jazdy muszę przetestować, bo jeżdżę na różne sposoby.Udesky » środa, 17 marca 2010, 23:34
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość