Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5
Witam .
Aby kontynuować post i służyć radą to opiszę tak w kilku słowach o moim przypadku . Na samym początku była przepiękna MX-5 i musiałem ją sprzedać . Pech chciał że 4lata temu dysponowałem sumą ok. 11000 zł a chciałem koniecznie mazde 626 ditd a one kosztowały średnio 14000-16000 tyś. zł ale były okazje na którą się skusiłem .Wystawiona za 11500 tyś zł przebieg 245000 km full opcja z tempomatem , jeden właściciel w niemczech i jeden w polsce od 3 lat. i faktycznie tak było . Wracam z Poznania do wawy jako szczęśliwy posiadacz i coś czuję że się muli strasznie 160 na autostradzie to malutko . po tygodniu jazdy gasła na rozgrzanym silniku na każdych światłach .Po rozmowach na forach odwiedziłem w tamtym czasie różne warsztaty i mechaników i Riki-ego który i tak najwięcej wiedział i pomógł. Diagnoza to pompa i wizyta w MABI. Pojechałem popytałem i już wstępnie Pani w MABI wyliczyła nie widząc auta że najmniej 3000-4000 tyś zł .Na forum doczytałem że jak Mabi mówi 3-4 tyś. to kończy się na 5-6 tyś. zł No to myślę że koleś który mi ją sprzedał wiedział o tym i dlatego zrobił promocję a ja byłem zielony w dieslach . I albo brać kredyt , albo kupić z allegro kota w worku za 2500 zł . Albo posłuchać fanów mazdy , którzy zaproponowali wizytę w Nadarzynie u .... i tu nie pamiętam bo to było 4 lata temu. Posłuchałem FANÓW . Pojechałem na dwa auta do Nadarzyna mazdę zostawiłem a drugim autem z kumplem wracaliśmy . Dojechaliśmy do Łomianek ok. 50 km od Nadarzyna a koleś dzwoni i mówi że madzia zrobiona . I faktycznie osiągi super pompa odżyła. I UWAGA koszt o o ile pamiętam to między 200 zł a 300 zł . Dlatego rada: Jak masz wydać 5000 zł to zapłać za expertyzę w polecanych warsztatach 100 zł a może się uda zrobić za 500 zł ?
Po drugie korzystaj z mazdaspeed.pl zaoszczędzisz czas i kasę . Po trzecie dla kupujących UWAGA NA OKAZJE ! ( ale temu kolesiowi z Poznania musi być teraz przykro że sprzedał zaje........te auto za grosze a jeździ jak się wtedy tłumaczył peżeotem którego dostał od teściowej . przez te 4 lata nie wydałem nic ( oprucz kosztów exploatacyjnych ) do mojej madzi w tym roku dopiero zawiech robie z przodu a przejechałem 230000 tyś. km. od tamtej pory .
Aby kontynuować post i służyć radą to opiszę tak w kilku słowach o moim przypadku . Na samym początku była przepiękna MX-5 i musiałem ją sprzedać . Pech chciał że 4lata temu dysponowałem sumą ok. 11000 zł a chciałem koniecznie mazde 626 ditd a one kosztowały średnio 14000-16000 tyś. zł ale były okazje na którą się skusiłem .Wystawiona za 11500 tyś zł przebieg 245000 km full opcja z tempomatem , jeden właściciel w niemczech i jeden w polsce od 3 lat. i faktycznie tak było . Wracam z Poznania do wawy jako szczęśliwy posiadacz i coś czuję że się muli strasznie 160 na autostradzie to malutko . po tygodniu jazdy gasła na rozgrzanym silniku na każdych światłach .Po rozmowach na forach odwiedziłem w tamtym czasie różne warsztaty i mechaników i Riki-ego który i tak najwięcej wiedział i pomógł. Diagnoza to pompa i wizyta w MABI. Pojechałem popytałem i już wstępnie Pani w MABI wyliczyła nie widząc auta że najmniej 3000-4000 tyś zł .Na forum doczytałem że jak Mabi mówi 3-4 tyś. to kończy się na 5-6 tyś. zł No to myślę że koleś który mi ją sprzedał wiedział o tym i dlatego zrobił promocję a ja byłem zielony w dieslach . I albo brać kredyt , albo kupić z allegro kota w worku za 2500 zł . Albo posłuchać fanów mazdy , którzy zaproponowali wizytę w Nadarzynie u .... i tu nie pamiętam bo to było 4 lata temu. Posłuchałem FANÓW . Pojechałem na dwa auta do Nadarzyna mazdę zostawiłem a drugim autem z kumplem wracaliśmy . Dojechaliśmy do Łomianek ok. 50 km od Nadarzyna a koleś dzwoni i mówi że madzia zrobiona . I faktycznie osiągi super pompa odżyła. I UWAGA koszt o o ile pamiętam to między 200 zł a 300 zł . Dlatego rada: Jak masz wydać 5000 zł to zapłać za expertyzę w polecanych warsztatach 100 zł a może się uda zrobić za 500 zł ?
Po drugie korzystaj z mazdaspeed.pl zaoszczędzisz czas i kasę . Po trzecie dla kupujących UWAGA NA OKAZJE ! ( ale temu kolesiowi z Poznania musi być teraz przykro że sprzedał zaje........te auto za grosze a jeździ jak się wtedy tłumaczył peżeotem którego dostał od teściowej . przez te 4 lata nie wydałem nic ( oprucz kosztów exploatacyjnych ) do mojej madzi w tym roku dopiero zawiech robie z przodu a przejechałem 230000 tyś. km. od tamtej pory .
- Od: 23 lut 2012, 17:12
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626 GF "98 2.0 DiTD
Popatrzcie jaka ta Polska wspaniała i daje wybór zrobić to samo za 500zł lub za 5000zł.
Jak ktoś patrzy na spalanie i komfort jazdy od 1500rpm to może i tak............ ja opieram się na cudach techniki vel M. Benz 3.0TD który wciąga nowoczesne CR jednym palcem – tylko.. kapkę dymi
Neonix ehhh... ściągaj to piękne logo z grilla. To nie golf jedynka ze się diesel pisze na atrapie
Neonix ehhh... ściągaj to piękne logo z grilla. To nie golf jedynka ze się diesel pisze na atrapie
Riki napisał(a):Jak ktoś patrzy na spalanie i komfort jazdy od 1500rpm to może i tak............ ja opieram się na cudach techniki vel M. Benz 3.0TD który wciąga nowoczesne CR jednym palcem – tylko.. kapkę dymi
Popieram Mój ojciec ma takiego smoka i rewelacja . W automacie 3.0TD w mercedesie to jest jak rakieta ja się bałem tym wyprzedzać
Riki napisał(a):Neonix ehhh... ściągaj to piękne logo z grilla. To nie golf jedynka ze się diesel pisze na atrapie
To nie aktualne zdjęcie tak że logo już nie ma na grillu bo nie komponowało się dobrze do listwy oklejonej folia carbon
Dobra wróćmy do tematu pomp bo się OT robi
a pro po regeneracji pompy: http://allegro.pl/mazda-ditd-zle-ciezko ... 56899.html
kto chętny?
Arni_Toruń napisał(a):Enzoo napisał(a):Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.
Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?
http://www.diesel-reg.pl/index.html
pompa nadal pracuje rewelacyjnie
jako, że dawno mnie tu nie było a wątek sie rozwinął to chciałbym tylko dodać, że były juz ciężkie mrozy, zrobiło sie ciepło a madzia jak zapalała z półobrotu tak zapala. Regeneracja głowiczki w Tucholi to był strzał w 10.
- Od: 22 sty 2011, 19:27
- Posty: 41
Arni_Toruń napisał(a):Enzoo napisał(a):Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.
Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?
http://www.diesel-reg.pl/index.html
pompa nadal pracuje rewelacyjnie
jako, że dawno mnie tu nie było a wątek sie rozwinął to chciałbym tylko dodać, że były juz ciężkie mrozy, zrobiło sie ciepło a madzia jak zapalała z półobrotu tak zapala. Regeneracja głowiczki w Tucholi to był strzał w 10.
Ja też polecam Tucholę/Bladowo. Inny warsztat niż Arni_Toruń.
Pisałem o tym wcześniej w tym wątku.
Od regeneracji minęło pół roku i zero problemów.
- Od: 7 lut 2007, 22:43
- Posty: 13
- Skąd: Tuchola
- Auto: VW Golf
Mazda GW 74kW
Oddałem swoją madzie do mechanika, podejrzewa, że pompa ale da znać w przyszłym tygodniu. Gdyby tak było zna ktoś dobry zakład w woj. śląski, małopolskim lub okolicach, który regeneruje takie pompy?
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
endless napisał(a): podejrzewa, że pompa ale da znać w przyszłym tygodniu. Gdyby tak było zna ktoś dobry zakład w woj. śląski, małopolskim lub okolicach, który regeneruje takie pompy?
viewtopic.php?f=89&t=131179&start=60
No kolega Tadziol sprawił się na medal, obyło się bez wymiany pompy i auto śmiga lepiej niż wcześniej
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
endless napisał(a):No kolega Tadziol sprawił się na medal, obyło się bez wymiany pompy i auto śmiga lepiej niż wcześniej
Tadziol uważaj bo zakłady które regenerują/wymieniają pompy będą się skarżyć
Ja jestem po wizycie w Hofmanie w Rzeszowie.Obyło się beż wyciągania pompy.Była totalnie rozszczelniona.Nie paliła na ciepłym silniku, nie paliła na zimnym i traciła obroty co prowadziło do gaśnięcia auta.Odpalić dało się tylko na plaka . Koszt naprawy to 470 zł i auto śmiga jak nowe aż się tarcze w przodu od hamowania powihrowały .Tak więc zanim zaczniecie pakować się w koszty u nieznanych pompiarzy polecam zakład w Rzeszowie bądź wizytę u Tadziola bo on na pewno wie więcej na temat tych pomp niż nie jeden zakład.
Witam was.Moją madzie również dotknęło niepalenie na gorącym silniku,teraz wiem ze autko i na zimnym czy letnim silniku nie paliło tak jak powinno,pompa od kilku dni jest po regeneracji koszt 1000zł ,może i dużo ale autko nabrało nowej mocy i pali z pół obrotu za każdym razem,pompiarz w rozmowie ze mną powiedział że nic nie wymienił,tylko zregenerował w środku(co naprawiał,tego też bardzo nie powiedział)brak ciśnienia w środku pompy,gdyby chciał wymieniać na nowe części koszt naprawy zaczynałby się od 4000zł,regeneracja odbyła się w Lublinie w Diesel Service.Pozdrawiam
- Od: 27 cze 2010, 17:04
- Posty: 8
- Skąd: Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GF/GW DITD 2000rok,88kW
untara napisał(a):brak ciśnienia w środku pompy
pewnie łopatki na pompie wstępnej stanęły tak jak w pompie którą tadziol robił. Nie wiem za co ten 1000zł skoro nic nie wymieniał... na moje oko to przeczyścił wszystko i poskładał.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość