Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5

Postprzez Neonixos666 » 21 paź 2011, 20:24

ntmindseo napisał(a):jest taka możliwość ze to ona jest problemem w paleniu na zimno ? ?


Jest taka możliwość ale ja raczej nie szukał bym winy w pompie tylko w zaworach na niej.

kontynuujmy dyskusję zgodnie z tematem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ntmindseo » 22 paź 2011, 04:30

SPV na 99% jest ok, jakiś inny może powodować taki problem ? Nie chce by kolejnej zimy stała sobie madzia :/
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 18:57
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999

Postprzez kierownik » 22 paź 2011, 20:48

TCV na przykład ;)
błędy jakieś są?
co było robione?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez ntmindseo » 23 paź 2011, 00:37

ale TCV by odpowiadał za nieodpalanie na zimno ? – wątpie
jak to sprawdzić ?


co było robione? uhuuuu :D


szybciej odpowiem chyba co nie było robione :) heheeh



Sprawdzone:
– świece, grzanie ich itp itd – sprawdzone, ok
– filtry nie filtry – okej
– rozrząd nówka oryginał
– nigdzie nie ma wycieków prócz jednej rzeczy od 2-3 miechów, na przedniej ścianie silnika, cholera wie skąd kapie
– akumulator jest okej
– rozrusznik ok
– mechanik powiedział ze spróbował podłączyć SPV "na krótko" czy jakoś tak, to od razu fura zapaliła na zimno , więc SPV nie trzeba wymieniać
– znajomy podpowiedział coś o przekaźniku zielonym pod nogami pasażera z przodu, czy nie jest zalany ropą lub czy nie ma tam jej smrodu – jeszcze nie sprawdzone
– jak odpali to spoko jest, jezdzi i nie ma najmniejszych problemów
– turbo się ładnie wkręca, nic złego o nim powiedzieć nie moge
– sterownik , ten za filtrem powietrza i paliwa z prawej strony został podłączony z innej madzi dla sprawdzenia czy czasem nie jest walnięty- jest sprawny więc to nie to
– dymi prawidłowo

Jakieś pomysły ?
To druga zima, jestem cierpliwy , do czasu.......
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 18:57
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999

Postprzez YgooR » 23 paź 2011, 14:58

ntmindseo napisał(a):ale TCV by odpowiadał za nieodpalanie na zimno

Jak jest uszkodzony możesz mieć zły kąt wtrysku na zimnym.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Arni_Toruń » 26 paź 2011, 20:49

Enzoo napisał(a):
Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.


Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?


http://www.diesel-reg.pl/index.html

pompa nadal pracuje rewelacyjnie
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Arni_Toruń » 26 paź 2011, 21:24

ntmindseo napisał(a):

– nigdzie nie ma wycieków prócz jednej rzeczy od 2-3 miechów, na przedniej ścianie silnika, cholera wie skąd kapie


spod pompy? może właśnie z TCV? a wtedy leci po wiązce do kompa pod nogami pasażera :)

ntmindseo napisał(a):
– znajomy podpowiedział coś o przekaźniku zielonym pod nogami pasażera z przodu, czy nie jest zalany ropą lub czy nie ma tam jej smrodu – jeszcze nie sprawdzone
Jakieś pomysły ?
To druga zima, jestem cierpliwy , do czasu.......


sprawdzenie czujnika pod kolektorem? Do tego wystarczy omomierz. Swoją drogą niesprawny TCV powinien dawać takie objawy na zimno: silnik odpala tylko dymi na biało i nierówno chodzi (za wolno). Tak się zachowuje silnik VW (nie TDi) z mechaniczną pompą VE gdzie zmiana kąta wtrysku jest na woskowym elemencie termicznym, który mało kto ma sprawny. Jeśli nie odpala wcale na zimno to może być jeszcze kwestia czujnika temperatury paliwa ale to powinno dać się wyeliminować odłączając kabel lub zwierając go do masy – trzeba by sprawdzić jaką ma charakterystykę
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez YgooR » 27 paź 2011, 00:46

Arni_Toruń napisał(a):silnik odpala tylko dymi na biało i nierówno chodzi (za wolno).

Czyli jak niektórzy piszą że po zapaleniu mają niskie obroty a po chwili dopiero właściwe to może oznaczać zbliżający się problem z TCV?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez bruno » 27 paź 2011, 10:18

Robi się chłodniej i mam problem z poranną jazdą, po przekroczeniu 2 tyś. obrotów silnik przerywa. Po kilku minutach jazdy ja silnik nabierze temperatury to się uspokaja i działa normalnie. W zeszłym roku zimą miałem podobny problem ujawniał się raz na jakiś czas aż w końcu zrobiło się cieplej i problem znikł. Silnik odpala normalnie dynamika też bez zastrzeżeń, filtr paliwa wiosną wymieniany, paliwo orlen v power. Czyżby zawór SPV się kończył?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2010, 08:11
Posty: 29
Skąd: ok. Bydgoszczy - Nakło
Auto: mazda 323f 2.0 DiTD 99r.
renault scenic 1,9 dTi 2000
kiedyś wartburg 353 :)

Postprzez Arni_Toruń » 27 paź 2011, 12:30

YgooR napisał(a):
Arni_Toruń napisał(a):silnik odpala tylko dymi na biało i nierówno chodzi (za wolno).

Czyli jak niektórzy piszą że po zapaleniu mają niskie obroty a po chwili dopiero właściwe to może oznaczać zbliżający się problem z TCV?


tego nie wiem, rozmawiałem z mechanikiem i mówił, ze ten system tak ma bo obroty kontroluje dopiero po zapaleniu silnika. U mnie tez tak jest. Być może dla sportu wyjme TCV i potestuję na stole ale muszę sprawdzić ile z tym roboty bo nie mam czasu za dużo.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Arni_Toruń » 27 paź 2011, 12:35

bruno napisał(a):Robi się chłodniej i mam problem z poranną jazdą, po przekroczeniu 2 tyś. obrotów silnik przerywa. Po kilku minutach jazdy ja silnik nabierze temperatury to się uspokaja i działa normalnie. W zeszłym roku zimą miałem podobny problem ujawniał się raz na jakiś czas aż w końcu zrobiło się cieplej i problem znikł. Silnik odpala normalnie dynamika też bez zastrzeżeń, filtr paliwa wiosną wymieniany, paliwo orlen v power. Czyżby zawór SPV się kończył?


ale co ma się skończyć? trzeba zobaczyć czy nie ma uszkodzeń mechanicznych samego zaworka, czy nie zacina sie z powodu zasyfionego paliwa. I koniec – albo działa albo nie
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez YgooR » 27 paź 2011, 13:04

Arni_Toruń napisał(a):tego nie wiem, rozmawiałem z mechanikiem i mówił, ze ten system tak ma bo obroty kontroluje dopiero po zapaleniu silnika.

Pewnie zależy to od wielu czynników i faktycznie ciężko stwierdzić czy te spadki obrotów są prawidłowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez kierownik » 27 paź 2011, 20:58

Arni_Toruń napisał(a): ntmindseo napisał(a):

– nigdzie nie ma wycieków prócz jednej rzeczy od 2-3 miechów, na przedniej ścianie silnika, cholera wie skąd kapie



spod pompy? może właśnie z TCV? a wtedy leci po wiązce do kompa pod nogami pasażera :)

przednia ściana silnika, to obstawiałbym uszczelkę pod deklem bądź spod pompy vacuum, czyli nic strasznego – w kilku egzemplarzach zauważyłem, że akurat tak dziwnie to ścieka na przednią ścianę

bloku
YgooR napisał(a): Arni_Toruń napisał(a):tego nie wiem, rozmawiałem z mechanikiem i mówił, ze ten system tak ma bo obroty kontroluje dopiero po zapaleniu silnika.


Pewnie zależy to od wielu czynników i faktycznie ciężko stwierdzić czy te spadki obrotów są prawidłowe.

moim zdaniem obroty powinny być podbijane nawet trochę powyżej 800 i ewentualnie spaść do właściwych jeśli wszystko działa prawidłowo, a nie żeby się silnik trząsł pod maską przy 600 :P ale czy to wina TCV, to nie wiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

PostTen post został usunięty przez Leszek 31 paź 2011, 09:04.
Powód: SPAM

Postprzez ntmindseo » 31 paź 2011, 02:47

a co Ci zrobili i ile to trwało ? wysyłałeś czy byłeś osobiście ?
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 18:57
Posty: 11
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 2.0 DITD 1999

Postprzez mart1982 » 31 paź 2011, 14:28

Lechutek daj znać po jakimś czasie (np. po miesiącu) czy wszystko w porządku po regeneracji. pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2009, 22:39
Posty: 67
Auto: 323f BJ, DiTD, 90KM, 2000 r.

Postprzez lechutek » 2 lis 2011, 09:11

NIe bardzo rozumiem dlaczego usunięto wpis o kosztach regeneracji pompy wtryskowej w LEW MOTO (wszak taki jest tytuł tego forum). Ale zgodnie z prośba marta1982 napisze jak autko się sprawuje za 2-3 tygodnie. Warto zajrzeć na ich stronkę pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 31 paź 2011, 11:32
Posty: 6

Postprzez malkolm » 2 lis 2011, 15:05

no właśnie wczoraj te posty czytałem i uważam że były ok,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Neonixos666 » 2 lis 2011, 18:49

malkolm napisał(a):no właśnie wczoraj te posty czytałem i uważam że były ok,


a nie wydawało ci się dziwne że Pan zarejestrował się i od razu uderzył tu z pełną ceną i nazwą firmy? Trochę to dziwne i dlatego było to odebrane jako spam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez malkolm » 2 lis 2011, 19:58

no to bardzo dobrze że przedstawił cenę, nawet jeśli to on naprawia to jest to informacja godna uwagi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy