ntmindseo napisał(a):jest taka możliwość ze to ona jest problemem w paleniu na zimno ? ?
Jest taka możliwość ale ja raczej nie szukał bym winy w pompie tylko w zaworach na niej.
kontynuujmy dyskusję zgodnie z tematem
www.mazdaspeed.pl
ntmindseo napisał(a):jest taka możliwość ze to ona jest problemem w paleniu na zimno ? ?
ntmindseo napisał(a):ale TCV by odpowiadał za nieodpalanie na zimno
Enzoo napisał(a):Arni_Toruń napisał(a):Głowiczka wraz z tłokorozdzielaczem została wysłana do regeneracji do Tucholi. To "zagłębie" dieslowskie, jest tam co najmniej 5 zakładów zajmujących się regeneracją elementów układów wtryskowych.
Ciekawe czy Arni też tam robił pompę?
ntmindseo napisał(a):
– nigdzie nie ma wycieków prócz jednej rzeczy od 2-3 miechów, na przedniej ścianie silnika, cholera wie skąd kapie
ntmindseo napisał(a):
– znajomy podpowiedział coś o przekaźniku zielonym pod nogami pasażera z przodu, czy nie jest zalany ropą lub czy nie ma tam jej smrodu – jeszcze nie sprawdzone
Jakieś pomysły ?
To druga zima, jestem cierpliwy , do czasu.......
Arni_Toruń napisał(a):silnik odpala tylko dymi na biało i nierówno chodzi (za wolno).
YgooR napisał(a):Arni_Toruń napisał(a):silnik odpala tylko dymi na biało i nierówno chodzi (za wolno).
Czyli jak niektórzy piszą że po zapaleniu mają niskie obroty a po chwili dopiero właściwe to może oznaczać zbliżający się problem z TCV?
bruno napisał(a):Robi się chłodniej i mam problem z poranną jazdą, po przekroczeniu 2 tyś. obrotów silnik przerywa. Po kilku minutach jazdy ja silnik nabierze temperatury to się uspokaja i działa normalnie. W zeszłym roku zimą miałem podobny problem ujawniał się raz na jakiś czas aż w końcu zrobiło się cieplej i problem znikł. Silnik odpala normalnie dynamika też bez zastrzeżeń, filtr paliwa wiosną wymieniany, paliwo orlen v power. Czyżby zawór SPV się kończył?
Arni_Toruń napisał(a):tego nie wiem, rozmawiałem z mechanikiem i mówił, ze ten system tak ma bo obroty kontroluje dopiero po zapaleniu silnika.
Arni_Toruń napisał(a): ntmindseo napisał(a):
– nigdzie nie ma wycieków prócz jednej rzeczy od 2-3 miechów, na przedniej ścianie silnika, cholera wie skąd kapie
spod pompy? może właśnie z TCV? a wtedy leci po wiązce do kompa pod nogami pasażera
YgooR napisał(a): Arni_Toruń napisał(a):tego nie wiem, rozmawiałem z mechanikiem i mówił, ze ten system tak ma bo obroty kontroluje dopiero po zapaleniu silnika.
Pewnie zależy to od wielu czynników i faktycznie ciężko stwierdzić czy te spadki obrotów są prawidłowe.
malkolm napisał(a):no właśnie wczoraj te posty czytałem i uważam że były ok,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość