Nie działa spryskiwacz
1, 2
tylko ogrzanie całości (przerabiałem identyczną sytuację rok temu – parking pomógł ). Możesz wymontować zbiornik i potrzymać w domu, ale to sporo roboty. Nie bądź pesymistą .Yard napisał(a):Zamarzł silniczek. Nowy płyn nie pomoże
Ps. Aby wyjąć zbiornik trzeba odkręcić prawe nadkole.
Pozdrawiam
oj wielu już tak mówiło w mrozy że silniczek się skończył a potem olśnienie przy cieplejszych dniach że działa.
Witam.
Ja podejdę ten temat z innej strony – czy ktoś próbował "tuningować" dysze przedniego spryskiwacza, nie są najgorsze, ale do ideału też im brak.
Fajnym rozwiązaniem byłby system montowany np w VW – mgiełka.
Ja podejdę ten temat z innej strony – czy ktoś próbował "tuningować" dysze przedniego spryskiwacza, nie są najgorsze, ale do ideału też im brak.
Fajnym rozwiązaniem byłby system montowany np w VW – mgiełka.
Pozdrowionka!!!
- Od: 30 maja 2009, 08:21
- Posty: 42
- Skąd: Jelcz-Laskowice / Wrocław
- Auto: Premacy '02 DiTD 2.0 101KM 7-os
orsetto napisał(a):nie słychać pracy silnika
i tu masz rozwiązanie problemu
Reszta na forum po użyciu opcji "szukaj" i praca dla moda temat do kosza
Pozdrawiam
Marianek
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Witam, jak w temacie, nie działa spryskiwacz, nie słychać aby chodził silniczek. Nie ma znaczenia czy włączam na przód, czy tył. Czytałem na forum o problemie styków, ale czy to możliwe żeby w obu na raz pojawił się problem styków, czy to może jakiś silniczek główny, albo brak sygnału z przełączników kierownicy. W związku z utrudnionym dostępem do styków na razie tylko teoretyzuję i nie sprawdzałem czy w kostkach wpinanych w spryskiwacz jest prąd.
-
Tvisty
nie działa spryskiwacz przedniej szyby plyn w zbiorniczku mam silniczek msłychac byc moze sa zapchane dysze ale tego jeszcze nie zdazyłem sprawdzic byc moze bezpiecznik ale wszystkie sprawdziłem znajdujace sie w srodku auta i nic moze tak jak piszecie troche ciepła pomoże ale .... a i przy okazji czy trudna jest wymiana pompki spryskiwacza ??
Dopisano 10 kwi 2013, 20:14:
ale tylny spryskiwacz działa bez problemu wiec nie wiem co z tym zrobic
Dopisano 10 kwi 2013, 20:14:
ale tylny spryskiwacz działa bez problemu wiec nie wiem co z tym zrobic
- Od: 23 mar 2013, 20:00
- Posty: 16
- Auto: MAZDA 5 2.0 BENZYNA
orsetto napisał(a):I po sprawie. Problem był w przewodach.
Cześć
A możesz powiedzieć więcej na temat co zrobiłeś że problem rozwiązałeś?
Mam identyczny problem nie słychać aby silniczki pracowały przypuszczam że coś z elektryką.
A jakie napięcie powinno dochodzić do silniczków?
-
wilku1
wilku1 napisał(a):A jakie napięcie powinno dochodzić do silniczków?
coś zapewne z 230V haha
a tak na serio 12V przeczyść styki
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
Niedziałające spryskiwacze: przód i tył. Po przestudiowaniu instrukcji serwisowej z Mazda 323F przez przednie nadkole dostałem się do pompek spryskiwaczy w celu sprawdzenia, czy podczas załączania spryskiwaczy na wtyczce zasilającej pojawia się napięcie. Okazało się, że wszystko jest w porządku. Wymontowałem pompki (jedna z nich rozpadła się przy odpinaniu wtyku zasilającego), a to co zauważyłem zdecydowało, że zakupiłem nowe pompki i je wymieniłem. Jakby ktoś potrzebował – zdjęcia.
-
dm3
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość