Konstrukcja wzmacniajaca

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez choman » 23 maja 2008, 19:53

zagladałem dzisiaj pod deskę rozdzielczą i wypatrzyłem rurę, a jak stwierdził poniżej kolega Piotruś konstrukcję usztywnia nadwozia w linii słupków przednich. wielce się zdziwiłem widząc gołe rury bez żdnego podkładu i spawy jakby ktoś się dopiero uczył spawać. to normale w mazdach czy mi się trafił jakiś składak po przejściach?
Ostatnio edytowano 6 cze 2008, 20:52 przez choman, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2008, 12:12
Posty: 23
Skąd: Nowy Targ
Auto: Mazda 6 2019
Mazda 5 2.0 d 2006 7-os

Postprzez Marek61 » 24 maja 2008, 13:56

Akurat widziałem te elementy,i np u mnie sa te wzmocnienia konstrukcyjne pomalowane na szaro(auto jest srebrne) matowym lakierem ,jak sadzę na jakimś podkładzie. Spawy jak pamietam równiutkie i gładkie jak z robota-spawajacego.Bo te konstrukcje powinny spawać w Hofu roboty.Generalnie gdziekolwiek trafiłem na spawy w Premacy wydawały mi się wykonane perfekcyjnie.Ale tez nie sadzę aby ktos składał auto w podszybiu na drugim pasie wzmacniajacym. Chyba nie opłacałoby sie robic takiego składaka. Chyba nie. Oby. :)
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 12:23
Posty: 156 (0/2)
Skąd: Białystok / Fox Mountain
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2002

Postprzez choman » 24 maja 2008, 21:28

to pokazuje 2 zdjęcia z mojego podszybia. proszę o info

Obrazek
Obrazek
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2008, 12:12
Posty: 23
Skąd: Nowy Targ
Auto: Mazda 6 2019
Mazda 5 2.0 d 2006 7-os

Postprzez Yard » 24 maja 2008, 21:55

Ja dzisiaj rozbierałem plastiki w bagażniku. Wszystko spawane równiutko i całość zamalowana na szary mat.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Marek61 » 25 maja 2008, 13:40

choman--- mam dobra wiadomość do przekazania :) Zajrzałem,stwierdzam takie same spawy w tych samych miejscach.
Jakby ktoś spytał do czego jest ta rura-ta rura jest do niczego.I do tego brzydko :| pospawana.
Roboty w Hofu MIG/MAT maja chyba na tabliczkach znamionowych napis made in china.
U Ciebie spaw jest porowaty i przegrzany lub jak kto woli w złej otulinie gazowej położony.U mnie temat uciekł w druga strone i jest niedogrzany.
Tak wiec tak ma być :D
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 12:23
Posty: 156 (0/2)
Skąd: Białystok / Fox Mountain
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2002

Postprzez choman » 25 maja 2008, 14:13

dzieki za info, lżej mi się na sercu zrobiło
Początkujący
 
Od: 22 kwi 2008, 12:12
Posty: 23
Skąd: Nowy Targ
Auto: Mazda 6 2019
Mazda 5 2.0 d 2006 7-os

Postprzez Pit » 26 maja 2008, 06:54

To co ujrzałeś to nie jest jakaś tam "rama auta" (auta na ramie to np Warszawa, Ty masz auto o konstrukcji samonośnej), a element, poprzez który przykręcona jest deska rozdzielcza do karoserii.

Zapraszam Ciebie choman do zapoznania się z Regulaminem. Jak już poznasz zasady udzielania się na forum, proszę dostosuj nazwę tematu do jego wytycznych.

Marek61 napisał(a):Jakby ktoś spytał do czego jest ta rura-ta rura jest do niczego

Niestety leciutko się mylisz. Ta rura pełni dwie funkcje, usztywnia nadwozie w linii słupków przednich, oraz jest jedynym sztywnym elementem w okolicach ściany grodziowej, która to jest cieniutka jak puszka po piwie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Marek61 » 26 maja 2008, 08:58

Ta rura jest do niczego -to naturalnie żart :)
Pełni dokładnie taką funkcję jak napisał Piotruś.Aczkolwiek wykonanie tego elementu pozostawia wiele do życzenia i kłóci się z zasadą powtarzalnosci ,japońskiej przysłowiowej perfekcji.
Sama rura jak zauważam jest również dość cienkoscienna,wykonana z trochę lepszego gatunku stali.
Ale widocznie producent auta przewidział takie wykonanie.
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 12:23
Posty: 156 (0/2)
Skąd: Białystok / Fox Mountain
Auto: Mazda Premacy 2,0 DiTD 2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy