Aux w fabrycznym radiu Premacy po liftingu
Witam
Jestem po przeróbce radia, trochę się namęczyłem bo przy lutowaniu złamałem nóżkę przy scalaku , ale sprzęt działa.
Mam pytanie do osób które też zrobiły przeróbkę: po podłączeniu MP3 lub nawigacji w głośnikach słychać delikatny szum, który nasila się gdy do navi podłącze zasilanie z zapalniczki. W czasie odgrywania utworów (gdy na wyjściu pojawi się sygnał audio) szumów nie słychać. Czym to może być spowodowane, przeróbki dokonałem zgodnie z fotorelacją.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Jestem po przeróbce radia, trochę się namęczyłem bo przy lutowaniu złamałem nóżkę przy scalaku , ale sprzęt działa.
Mam pytanie do osób które też zrobiły przeróbkę: po podłączeniu MP3 lub nawigacji w głośnikach słychać delikatny szum, który nasila się gdy do navi podłącze zasilanie z zapalniczki. W czasie odgrywania utworów (gdy na wyjściu pojawi się sygnał audio) szumów nie słychać. Czym to może być spowodowane, przeróbki dokonałem zgodnie z fotorelacją.
Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
- Od: 13 sie 2010, 09:27
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda Premacy 2.0 Pb/LPG
Ja stawiam na sygnały wysyłane z gps, które poprosi są niesłyszalne podczas odtwarzania muzyki. Ja mam ciekawiej jak nadaje na CB to słyszę się we wszystkich głośnikach w aucie ale czemu to nie wim
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Takie filtry przeciwzakłuceniowe na zasilanie radia, które są oferowane na "alledrogo" to moim zdaniem niepotrzebny wydatek.
Każde radio CB ma w sobie tego typu filtr więc co ma "poprawić" ten zewnętrzny?
Lepiej poszukać źródła problemu w innym miejscu.
Grzesiu – wymień kabelek do anteny na jakiś lepszy a powinno być lepiej.
Każde radio CB ma w sobie tego typu filtr więc co ma "poprawić" ten zewnętrzny?
Lepiej poszukać źródła problemu w innym miejscu.
Grzesiu – wymień kabelek do anteny na jakiś lepszy a powinno być lepiej.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzięki za podpowiedzi.
Troszkę poszperałem i podejrzewam, że potrzebuję izolatora masy.
Dzisiaj podczas wycieczki słyszałem w głośnikach (w miarę jak auto wchodziło na obroty) świst.
Dam znać co i jak po założeniu izolatora.
Troszkę poszperałem i podejrzewam, że potrzebuję izolatora masy.
Dzisiaj podczas wycieczki słyszałem w głośnikach (w miarę jak auto wchodziło na obroty) świst.
Dam znać co i jak po założeniu izolatora.
- Od: 13 sie 2010, 09:27
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda Premacy 2.0 Pb/LPG
Ja jeszcze do tej przeróbki chciałem zgłosić jedną poradę – taką laicką ale tak myślę że nie wszyscy się znają na kondensatorach i te w przeróbce mają tak zwane +i- , i to jest chyba ważne żeby się wlutować odpowiednio tymi biegunami, bo moje probllemy chyba też wynikały ze złego podłączenia biegunów kondensatorów (trochę nie jestem z tej branży..).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 28 lip 2009, 20:17
- Posty: 23
- Skąd: Kraśnik F.
- Auto: Premacy 2.0 DITD 2003
Do robi4o2
Mam zamontowane radio Clarion – niżej foto wklejki – ( CD + zmieniarka). Mazda CP po lifcie.
Elektronik twierdzi, że moje radio ma inną płytę główną niż ta w fotorelacji i nie jest w stanie nic zrobić w temacie aux'a.
Miałeś doświadczenia z radiem takim jak to?
Mam zamontowane radio Clarion – niżej foto wklejki – ( CD + zmieniarka). Mazda CP po lifcie.
Elektronik twierdzi, że moje radio ma inną płytę główną niż ta w fotorelacji i nie jest w stanie nic zrobić w temacie aux'a.
Miałeś doświadczenia z radiem takim jak to?
aro66
- Od: 13 maja 2008, 08:49
- Posty: 25
- Skąd: Lubaczów
- Auto: Premacy 2,0 DiTD 2003r.
Peugeot 307 1,6 HDI 2004r.
Jednak się dało!!! Wszystko chodzi idealnie, żadnych zakłóceń z navi i cb. Czysty dźwięk.
Wygląda to u mnie tak
Więcej zabawy z rozkręceniem obudowy, niż samej przeróbki.
robi4o2 – duże dzięki za fotorelacje.
Wygląda to u mnie tak
Więcej zabawy z rozkręceniem obudowy, niż samej przeróbki.
robi4o2 – duże dzięki za fotorelacje.
Ostatnio edytowano 2 maja 2014, 08:23 przez Yard, łącznie edytowano 2 razy
Powód: zdjęcie
Powód: zdjęcie
aro66
- Od: 13 maja 2008, 08:49
- Posty: 25
- Skąd: Lubaczów
- Auto: Premacy 2,0 DiTD 2003r.
Peugeot 307 1,6 HDI 2004r.
Witam
Post jest super ale nik nie dał odpowiedzi co z radiami w których nie ma kaseciaka?
Czy ma ktoś opis kostki w którą jest wpięty kaseciak aby ją wykorzystać?
A macie może opis kostki głownej radia? ( interesuje mnie czy da się wyciszyć radio automatycznie przez zestaw głośnomówiący)
Post jest super ale nik nie dał odpowiedzi co z radiami w których nie ma kaseciaka?
Czy ma ktoś opis kostki w którą jest wpięty kaseciak aby ją wykorzystać?
A macie może opis kostki głownej radia? ( interesuje mnie czy da się wyciszyć radio automatycznie przez zestaw głośnomówiący)
- Od: 26 kwi 2011, 18:21
- Posty: 20
- Skąd: Środa Śląska
- Auto: Premacy 2.0 B+LPG Sportive
Ja u siebie nie mam kaseciaka, a mimo to przerobiłem aux pod wejście AM i git
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
zamierzam skorzystać z fotorelacji tylko tak się zastanawiam czy skoro udało sie zrobić LINE IN, to czy nie da sie jakoś wyjść kalami przed wzmacniaczem radia żeby zrobić LINE OUT do podłączenia zew. wzmacniacza np. pod suba czy do zasilania głośników?
W czym widzisz problem?
Podpinasz suba pod wyjścia na którymś kanale dodając mu filtr
Podpinasz suba pod wyjścia na którymś kanale dodając mu filtr
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Kolega "Don Gregorio" ma rację, ale to jest bardzo proste rozwiązanie. Minusem jest to, że jak ściszysz ten kanał to i sygnał sa suba bedzie mniejszy, a więc tez ściszony. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wziąć sygnał z czterech kanałów (zakładam że radio ma dwa wyjścia na "przód" i dwa wyjścia na "tył"), poprzez sumator, zsumować i taki sygnał podać na wejście wzmacniacza do suba. Filtr nie jest konieczny jeżeli taki wzmacniacz ma takowy wbudowany.
- Od: 15 kwi 2009, 23:20
- Posty: 57
- Auto: Mazda 5 Sport, 2009, Diesel MZR-CD 2.0 143KM>166KM
Hmmm, wydaje mi się, że sygnał do suba MUSI być juz po regulacji głośności.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
No ok ale jaki sens podawać na suba nie wysterowany sygnał?
Będziesz słuchał cicho muzyki a suba weźmiesz na full?
Bez sensu
Będziesz słuchał cicho muzyki a suba weźmiesz na full?
Bez sensu
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości