Napinacz paska wielorowkowego

Postprzez Absorbent » 2 sty 2024, 23:04

Może ktoś podesłać fotkę napinacza paska wielorowkowego. Zerwały się śruby napinacza w trakcie jazdy naszczescie beż strat. Proszeo fotkę gdzie mniej więcej go wkręcić jeśli śruby nie zostały w środku. M5 ON 2.0 143km
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2020, 17:46
Posty: 8
Auto: 143KM 2,0 2007

Postprzez shredcount » 3 lip 2024, 16:42

Witam, ale jestem zdruzgotany; Wymieniłem wszystko, co mogłem — czyli koło pasowe alternatora, koło pasowe luźne i napinacz — i nadal skacze na pasku; Nie mogę wkręcić żadnej z trzech śrub napinacza; gwint na środkowym jest uszkodzony, więc sprawdzę wszystkie śruby. Jedna z najdłuższych śrub zaczęła się kręcić, kiedy je wkręcałemfireboy and watergirl, chociaż odkręcili w ten sam sposób bez żadnych problemów. Nadmienię, że dokręcając tę ​​paskudną śrubkę, nie przykładałem dużej siły. Zaczął się obracać właśnie przy dokręconym pierścieniu zapadkowym. Mam w związku z tym dwa proste pytania. Napinacz nadal skacze, więc po drugie, czy może być tylko na dwóch śrubach? Są odpowiednio dokręcone i trzymają. Przepraszam, że narzekam; ale mam już dość tego auta i szukam porady. We wtorek wyjazd nad morze i mam nadzieję, że napinacz nie odpadnie po drodze. pozdrowienia
Początkujący
 
Od: 29 maja 2024, 15:49
Posty: 2
Auto: Mazda6 2.0L Premium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy