Witam.
Więc tak – wszystko już wiem i podzielem siem.
Wskoczyłem na drogę szybkiego ruchu na 4biegu ustawiłem troszkę powyżej 25000 obrotów i włączyłem tempomat spalanie pokazywało od razu 8 l po chwili wzrosło do 8,9 potem spadło 5,8 i przez około 20 km tak skakało raz dłużej raz krócej 8,8 9,6 6,4 Po przejechaniu ponad 20 km uspokoiło się i cały czas już zostało na 5,6 5,2 l
Szkoda tylko,że nie ma kontrolki stanu zapełnienia dpfu lub kontrolki prawidłowego przepalenia dpfu.
Pozdrawiam
Prawidłowe przepalenie DPF
Strona 1 z 1
Ja jeżdżąc w trasie (póki nie miałem Torque w telefonie) rozpoznawałem wypalanie dpf przez wzrost chwilowego spalania o około 1-1,5l/100km. Wypalanie trwa normalnie około 5 minut na 6-tum biegu z obrotami około 2200-2300.
Mając ELM-a i torque łatwo rozpoznać wypalanie przez przymykanie się przepustnicy (normalnie jest stale otwarta na 80%) i przez wzrost temperatury czujników DPF-a z 400-450 na 600-700 stopni.
Mając ELM-a i torque łatwo rozpoznać wypalanie przez przymykanie się przepustnicy (normalnie jest stale otwarta na 80%) i przez wzrost temperatury czujników DPF-a z 400-450 na 600-700 stopni.
- Od: 10 mar 2014, 16:44
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 5 2007, 2,0 MZR-CD 143KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości