Przy okazji rozkręcenia licznika dowiedziałem się, czemu nie świeci mi błąd DPF i check engine
Auto kupiłem od Polaka w UK. Potem okazało się, że auto nie ma mocy i jest wywalony DPF mechanicznie, ale nie z komputera. LIcznik nic nie pokazywał. Myślałem, że oszukali na komputerze.
Jednak jak na zdjęciach widać, chłopaki pojechali po bandzie i wyrwali LED-y z płytki.
Pozdrawiam sprzedawcę mazdy z Redditch koło Birmingham – ponoć Wojtek
ps. Panowie ułatwicie mi życie i podacie symbole tych żarówek led pod tempomat i do naprawy oświetlenia DPF i check engine i chyba kontrola trakcji... z góry dziękuje
Brak mocy – barbarzyńskie usunięcie DPFa i kontrolek
Strona 1 z 1
Popatrz na maskownicę:
Potrzebujesz diody np. PLCC-2 w kolorach: żółtych
Mogę je tobie również polutować...
Niestety podejrzewam, że masz większy problem... dlatego prosze cie abyś podjechał do kogoś na odczytanie błędów...
Chyba, że niedawno kupiłeś auto i wtedy idź do sądu o zatajenie usterek i oddaj auto i odbierz odszkodowanie...
Potrzebujesz diody np. PLCC-2 w kolorach: żółtych
Mogę je tobie również polutować...
Niestety podejrzewam, że masz większy problem... dlatego prosze cie abyś podjechał do kogoś na odczytanie błędów...
Chyba, że niedawno kupiłeś auto i wtedy idź do sądu o zatajenie usterek i oddaj auto i odbierz odszkodowanie...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Tak samo nie ma diod KEY – czyżby bez IMO?
Ja mam licznik o oznaczeniu MEJ04-DS-10C i taki jest bez tempomatu
Wojtek podesłał licznik o oznaczeniu MEQ54-DS-10C – ten zawiera wszystko łącznie z tempomatem.
Poszukaj takiego licznika a sama wymiana jest prosta.
znalazłem na Alledrogo za 50zł – a nakładkę z KM/h weźmiesz sobie z Twojego starego
Potem do warsztatu na odczytanie błędów i usunięcie ich.
Ja mam licznik o oznaczeniu MEJ04-DS-10C i taki jest bez tempomatu
Wojtek podesłał licznik o oznaczeniu MEQ54-DS-10C – ten zawiera wszystko łącznie z tempomatem.
Poszukaj takiego licznika a sama wymiana jest prosta.
znalazłem na Alledrogo za 50zł – a nakładkę z KM/h weźmiesz sobie z Twojego starego
Potem do warsztatu na odczytanie błędów i usunięcie ich.
Witam
Oto foto mojej maskownicy.
MEJ05-DS-10B
Nie mam KEY więc chyba nie ma ich być
Auto kupiłem we wrześniu a sprzedawca zniknął jak kamfora a auto kupiłem z ulicy
Telefonu już nie odbierał 5 minut po odejściu od auta.
A na komputerze z tego co pamiętam wyskoczyły mi błędy powiązane z dpf-em.
Na święta jadę autem do PL i już jestem umówiony z fachowcami.
Mam nadzieję, że dojadę chociaż wczoraj byłem w Manchesterze to ponad 300km zrobiłem i wróciłem.
Auto nie ma mocy jaką powinno i to jest jedyna rzecz, jaką można wyczuć w czasie jazdy. Mam nadzieję, że po wyczyszczeniu komputera z błędów powróci do normy.
Turbo ponoć działa
Oto foto mojej maskownicy.
MEJ05-DS-10B
Nie mam KEY więc chyba nie ma ich być
Auto kupiłem we wrześniu a sprzedawca zniknął jak kamfora a auto kupiłem z ulicy
Telefonu już nie odbierał 5 minut po odejściu od auta.
A na komputerze z tego co pamiętam wyskoczyły mi błędy powiązane z dpf-em.
Na święta jadę autem do PL i już jestem umówiony z fachowcami.
Mam nadzieję, że dojadę chociaż wczoraj byłem w Manchesterze to ponad 300km zrobiłem i wróciłem.
Auto nie ma mocy jaką powinno i to jest jedyna rzecz, jaką można wyczuć w czasie jazdy. Mam nadzieję, że po wyczyszczeniu komputera z błędów powróci do normy.
Turbo ponoć działa
Ostatnio edytowano 7 sty 2015, 16:22 przez matusso, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 wrz 2014, 10:16
- Posty: 15
- Skąd: Dębica, Birmingham
- Auto: Mazda 5 2.0 diesel, 2006r,
Jak chcesz zmienić licznik, to szukaj o takim numerze:
Mazda5 manualna skrzynia z tempomatem
CC79-55-471D
dla aut z numerem VIN wiekszym od 130124
dla aut poniżej tego numeru jest taki:
CC79-55-471C
Mazda5 manualna skrzynia z tempomatem
CC79-55-471D
dla aut z numerem VIN wiekszym od 130124
dla aut poniżej tego numeru jest taki:
CC79-55-471C
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam
Kupiłem auto z mechanicznie usuniętym filtrem DPF. NIestety sprzedawca zaoszczędził na usunięciu DPF-a z komputera, a informacje o tym czyli kontrolki DPF, check engine i kontrola trakcji zostały wyrwane z płytki w liczniku. Po naprawie licznika zaświeciła się piękna choinka w czasie jazdy (mrugająca kontrolka DPF, świecące check engine i kontrola trakcji).
Dziś pojechałem do Leżajska do auto serwisu Adam Majcherczyk.
Pierwsze wyniki przed ruszaniem czegokolwiek były przerażające. Ukazuje wszystko tabela z wykresów po usunięciu DPFU z komputera i małym eco-tuningu.
Auto po całej operacji zmieniło się nie do poznania. Oczywiście wszystkie kontrolki zniknęły.
Kupiłem auto z mechanicznie usuniętym filtrem DPF. NIestety sprzedawca zaoszczędził na usunięciu DPF-a z komputera, a informacje o tym czyli kontrolki DPF, check engine i kontrola trakcji zostały wyrwane z płytki w liczniku. Po naprawie licznika zaświeciła się piękna choinka w czasie jazdy (mrugająca kontrolka DPF, świecące check engine i kontrola trakcji).
Dziś pojechałem do Leżajska do auto serwisu Adam Majcherczyk.
Pierwsze wyniki przed ruszaniem czegokolwiek były przerażające. Ukazuje wszystko tabela z wykresów po usunięciu DPFU z komputera i małym eco-tuningu.
Auto po całej operacji zmieniło się nie do poznania. Oczywiście wszystkie kontrolki zniknęły.
Ostatnio edytowano 3 sty 2015, 12:54 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: temat
Powód: temat
- Od: 22 wrz 2014, 10:16
- Posty: 15
- Skąd: Dębica, Birmingham
- Auto: Mazda 5 2.0 diesel, 2006r,
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości