Nadmiar oleju, a wyciek
Strona 1 z 1
Witam, mam problem. Po przejechaniu 11 tkm zauważyłem wyciek oleju od strony intercoolera. Mechanik sprawdził chłodnice i stwierdził że jest wszystko w porządku, wypłynęło tylko parę kropel oleju. Jako że jestem dociekliwy w innym wątku przeczytałem że poziom oleju zwiększa się z powodu dostawania sie tam paliwa przez wypalanie cząstek stałych. Na moim bagnecie jest to pośrodku między F a X, Czyli powyżej full. Czy ten wyciek oleju może mieć związek z nadmiarem oleju?
Dzięki za info. Pewnie muszę zmienić mechanika. Ale olej w intercoolerze to chyba zły objaw. Może to być zużyta turbina? Silnik nie kopci na czarno czy na niebiesko. Zauważyłem że jak wrzucę za szybko 3 lub 4 bieg i dodam mocno gazu (trochę powyżej 1000 obr.) odczuwam wibracje silnika. Czy to normalne?
dzięki z góry.
dzięki z góry.
Olej zaraz po wymianie mieści sie pomiędzy L a F. Podczas jazdy przybiera i po roku powinien być pośrodku pomiędzy F a X. Wszystko jest prawidłowo nadmiar oleju ma się pojawiać i jest to wynik działania wypalania filtra. Co do intercoolera to jest to wada fabryczna i pękają też po wymianie na nowe. Trzeba wymontować i pospawać...wtedy jest po temacie na zawsze.
Pozdrawiam
M5
Sent from my iPad using Tapatalk
Pozdrawiam
M5
Sent from my iPad using Tapatalk
No i zmiana biegów do tak niskich obrotów (1000obr/min) to zabójstwo dla silnika. Ten silnik potrzebuje większej dynamiki. Ja zmieniam bieg na wyższy jak silnik ma około 3000-3500obr/min. Wtedy przy wyższym biegu obroty spadaja do około 2000obr/min.
- Od: 15 kwi 2009, 23:20
- Posty: 57
- Auto: Mazda 5 Sport, 2009, Diesel MZR-CD 2.0 143KM>166KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości