Kasowanie inspekcji olejowej – zrób to sam
No i właśnie o to mi chodziło. Także nie będę nic kasował i zobaczymy . Co do podkładek pod wtryski
to też dla mnie nowość i zwrócę na to uwagę przy następnej wymianie oleju. Czy wystarczy sprawdzić
czy nie buchają spaliny z korka oleju czy jednak zlecić mechanikowi demontaż pokrywy?
to też dla mnie nowość i zwrócę na to uwagę przy następnej wymianie oleju. Czy wystarczy sprawdzić
czy nie buchają spaliny z korka oleju czy jednak zlecić mechanikowi demontaż pokrywy?
"W życiu piękne są tylko chwile" [Ryszard Riedel]
alchemyx napisał(a):zy wystarczy sprawdzić
czy nie buchają spaliny z korka oleju czy jednak zlecić mechanikowi demontaż pokrywy?
czytamy forum... nie wszystkie tematy w jednym watku
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Masz rację, przepraszam. Co do FORscana to odpisali mi autorzy, że według nich
opcja "Reset Engine Oil Deterioration Learned Value" jest odpowiednikiem tego, co
jest opisane na stronie http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm w dziale
"How to reset after an oil change".
opcja "Reset Engine Oil Deterioration Learned Value" jest odpowiednikiem tego, co
jest opisane na stronie http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm w dziale
"How to reset after an oil change".
"W życiu piękne są tylko chwile" [Ryszard Riedel]
W celach kronikarskich chciałem dać znać, że opcja Reset Oil Deterioration Level w ForScan kasuje inspekcję olejową (OIL_DIL jest równe 0) i jest równoważna metodzie polegającej na zwieraniu pinu do masy. Przynajmniej w mojej M5. Procedura zadziała tylko przy zgaszonym silniku (ale włączonym zapłonie).
"W życiu piękne są tylko chwile" [Ryszard Riedel]
Witam wszystkich
ja mam taki problem kiedy proboje skasowac mrugajaca kontorlke PDF robiac krok po korku jak jest tu opisane kontorlka swiec zarowych mrugnie 5 razy wylacze i wlacze zaplon i nic sie nie dzieje. PDF wciaz mruga:/
moze ktos poradzi
Pozdrawiam
ja mam taki problem kiedy proboje skasowac mrugajaca kontorlke PDF robiac krok po korku jak jest tu opisane kontorlka swiec zarowych mrugnie 5 razy wylacze i wlacze zaplon i nic sie nie dzieje. PDF wciaz mruga:/
moze ktos poradzi
Pozdrawiam
-
Pepson
a skąd kolega wie, że to inspekcja olejowa?
Miganie kontrolki DPF oznacza różne rzeczy... Należy podłączyć sie pod komputer diagnostyczny
Miganie kontrolki DPF oznacza różne rzeczy... Należy podłączyć sie pod komputer diagnostyczny
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kasowanie inspekcji działa . U mnie zielony magiczny pin pod maską zwarty z masą, stacyjka na on, 10 razy w szybkim tempie pedał gazu do podłogi (chociaż jak naciskałem 6 raz to kontrolka świec żarowych już zaczynała mrugać), mrugnęła 5 razy, zapłon off, odłączenie kabelka i już
- Od: 22 cze 2014, 20:49
- Posty: 13
- Skąd: Lądek-Zdrój
- Auto: MAZDA 5 2.0 143kM, 2007 brillantschwarz :)
Witam wszystkich,
Zabrałem się w mojej 5-ce do zabawy z wiele razy wspominanym kabelkiem i opcjami wypal DPF / zresetuj inspekcję, a tu niespodzianka: brak złącza, do którego należy ów kabelek podłączyć! I to fabrycznie brak, wiązka przewodów w tych okolicach nie wygląda na kiedykolwiek ruszaną. Czy ktoś z forumowiczów się z takim przypadkiem spotkał?
Zabrałem się w mojej 5-ce do zabawy z wiele razy wspominanym kabelkiem i opcjami wypal DPF / zresetuj inspekcję, a tu niespodzianka: brak złącza, do którego należy ów kabelek podłączyć! I to fabrycznie brak, wiązka przewodów w tych okolicach nie wygląda na kiedykolwiek ruszaną. Czy ktoś z forumowiczów się z takim przypadkiem spotkał?
- Od: 9 mar 2014, 23:32
- Posty: 5
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda 5 CR 2.0D 143KM 2010
Kup elm327, wykonaj prostą modyfikację i użyj forscan. Bardzo dobry program. Przy wymianie oleju warto wyzerować Maf, pompe wyryskową i skalibrować wtryski. Kiedyś będąc u Jaksy dowiedziałem się, że oni kasuja 4 elementy (nie powiedzieli jakie). Efekty uzyskane forscanem są lesze- silnik po takim zabiegu działa ròwno, a efekty utrzymują się długo.
Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm
Powyższy link już nie działa, wygrzebałem zatem inny i użyłem do kasowania inspekcji oraz kalibracji wtrysków:
http://www.cardiagnostics.be/-now/MAZDA ... DA%206.htm
Pozdor Myjk
Witam
chcę skasować inspekcję oleju, ale moja madzia po lifcie nie ma gniazda ani przy chłodnicy, ani w bezpiecznikach, ktoś wie, gdzie może się znajdować magiczny pin??
pacjent Mazda 5 2010 2,0 diesel 110KM
chcę skasować inspekcję oleju, ale moja madzia po lifcie nie ma gniazda ani przy chłodnicy, ani w bezpiecznikach, ktoś wie, gdzie może się znajdować magiczny pin??
pacjent Mazda 5 2010 2,0 diesel 110KM
-
buashken
Witam.
U mnie działało kasowanie inspekcji poprzez kabelek i magiczny pin.
Wykonywałem ten zabieg przez dwie wymiany oleju.
Teraz na trzeciej wymianie, nic się nie działo
Musiałem to zrobić w warsztacie pod komputerkiem.
Może wie ktoś, co może być przyczyną?
U mnie działało kasowanie inspekcji poprzez kabelek i magiczny pin.
Wykonywałem ten zabieg przez dwie wymiany oleju.
Teraz na trzeciej wymianie, nic się nie działo
Musiałem to zrobić w warsztacie pod komputerkiem.
Może wie ktoś, co może być przyczyną?
-
rogaloo
Witam
mam pytanie odnośnie Forscana i inspekcji olejowej. Używam wersji 2.3.7 beta w języku polskim od niedawna. W dziale funkcje serwisowe jest taka opcja *wyzeruj wartość zużycia oleju silnikowego*, czy to jest kasowanie inspekcji?
Czy ma znaczenie czy kontrolka DPF sie już pali czy można to skasować w każdym momencie tzn. gdy kontrolka jeszcze nie mruga?
Czy tak jak pisał kolega "jeziorek", przy inspekcji olejowej warto i trzeba a przede wszystkim można kasować inne parametry tj. *wyzeruj adaptacje czujnika MAF* i *wyzeruj adaptacje wtryskiwacz paliwa*– tak jest dosłownie przetłumaczone. Pytam bo wersja już jest inna (stan na luty 2017) ciągle modyfikowana i tak jak wyżej z błędami w tłumaczeniu i nie pasuje w 100% do wcześniejszych postów czasami.
I jeszcze jedno pytanie co oznaczają parametry OILCHG_DIS2 tj odległość od ostatniej wymiany oleju 2 – dlaczego wartość ta jest większa od OILCHG_DIS1. dodam że te dwie wartości są różne tj. OILCHG_DIS2 jest większe?
mam pytanie odnośnie Forscana i inspekcji olejowej. Używam wersji 2.3.7 beta w języku polskim od niedawna. W dziale funkcje serwisowe jest taka opcja *wyzeruj wartość zużycia oleju silnikowego*, czy to jest kasowanie inspekcji?
Czy ma znaczenie czy kontrolka DPF sie już pali czy można to skasować w każdym momencie tzn. gdy kontrolka jeszcze nie mruga?
Czy tak jak pisał kolega "jeziorek", przy inspekcji olejowej warto i trzeba a przede wszystkim można kasować inne parametry tj. *wyzeruj adaptacje czujnika MAF* i *wyzeruj adaptacje wtryskiwacz paliwa*– tak jest dosłownie przetłumaczone. Pytam bo wersja już jest inna (stan na luty 2017) ciągle modyfikowana i tak jak wyżej z błędami w tłumaczeniu i nie pasuje w 100% do wcześniejszych postów czasami.
I jeszcze jedno pytanie co oznaczają parametry OILCHG_DIS2 tj odległość od ostatniej wymiany oleju 2 – dlaczego wartość ta jest większa od OILCHG_DIS1. dodam że te dwie wartości są różne tj. OILCHG_DIS2 jest większe?
- Od: 12 gru 2011, 18:17
- Posty: 11
- Auto: Mazda 5 Disel 2.0 110KM 2007r.
190.000km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości