Tak, to jest kasowanie inspekcji. Ta druga wartość (chyba) jest wartością graniczną i prawie się nie zmienia pomiędzy wymianami. Po resecie powinna się ustawić na 21000km.
Wtryskiwacze kalibrują się same co jakiś czas, możesz też ewentualnie zrobić ręczną kalibrację przez odpowiednią opcję, ale nie kasuj ich wartości adaptacji tu.
MAF i pompę możesz wyzerować.
Kasowanie inspekcji olejowej – zrób to sam
Dzięki,
wtryski już skalibrowałem ręcznie, był akurat dzień cieplejszy tzn. powyżej 15 stopni i mogłem przeprowadzić kalibrację. wszystko przebiegło gładko. Autko chodzi dużo lepiej, automatyczna kalibracja w zimowych warunkach praktycznie nie ma szans sie przeprowadzić sama.
Skoro można inspekcje wykasować samemu Olej i filtry będę mógł też samemu sobie zrobić na dniach, muszę się tylko zaopatrzyć.
Dzięki i pozdrawiam
wtryski już skalibrowałem ręcznie, był akurat dzień cieplejszy tzn. powyżej 15 stopni i mogłem przeprowadzić kalibrację. wszystko przebiegło gładko. Autko chodzi dużo lepiej, automatyczna kalibracja w zimowych warunkach praktycznie nie ma szans sie przeprowadzić sama.
Skoro można inspekcje wykasować samemu Olej i filtry będę mógł też samemu sobie zrobić na dniach, muszę się tylko zaopatrzyć.
Dzięki i pozdrawiam
- Od: 12 gru 2011, 18:17
- Posty: 11
- Auto: Mazda 5 Disel 2.0 110KM 2007r.
190.000km
Witam od 3 tyg posiadam mazda 5. 2008r. Silnik 2.0 diesel. Wymienilem olej ale pytanko gdzie mam podlaczyz kabelek zeby skasowac inspekcje?? Zdjecie mojej kostki z bezpiecznikami wstawiam... ja tam nie widze takiej kostki jak na zdjeciach waszych:(
- Od: 22 cze 2017, 10:22
- Posty: 9
- Skąd: Zbąszynek, lubuskie
- Auto: Mazda 5. 2008r. Silnik 2.0 (143km)
Witam,odgrzewając troszkę temat dotyczący kasacji serwisu olejowego w Maździe 5 z 2010roku.W/w kostki nad chłodnicą nie ma ma w moim modelu,natomiast koło skrzyneczki z bezpiecznikami znajduje się wprawdzie kostka z sześcioma pinami,ale już po wyciągnięciu zaślepki brak reakcji na kluczyk(nie zapalają się kontrolki,nie kręci rozrusznik,nie zamyka centralny zamek)ponadto po ponownym zaślepieniu świecą się na stałe kontrolki trakcji i ABS.Czy ktoś w egzemplarzu po lifcie wykonywał już kasację?Proszę o jakiekolwiek sugestie.Pozdrawiam.
Dopisano 17 lip 2019, 15:53:
W uzupełnieniu chciałem dodać,że właśnie zainstalowałem Forscan na komputerze i połączyłem z ELM327,a dokładnie Vgate iCar3BT i działa bez zastrzeżeń,również funkcje serwisowe mimo iż nie posiada przełącznika MS HS.
Dopisano 17 lip 2019, 15:53:
W uzupełnieniu chciałem dodać,że właśnie zainstalowałem Forscan na komputerze i połączyłem z ELM327,a dokładnie Vgate iCar3BT i działa bez zastrzeżeń,również funkcje serwisowe mimo iż nie posiada przełącznika MS HS.
- Od: 21 cze 2016, 20:21
- Posty: 4
- Skąd: Olsztyn,Kleve
- Auto: Mazda 5 2.0 MZR CD,143KM,2010rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości