Silnik Diesel 143 KM – "przedmuchy"
Napisane: 24 lip 2010, 07:01
Witam kolegów,
wróciłem właśnie z kolejnego przeglądu swoją Mazdą 5. Przebieg 80.000 km, autko już po gwarancji.
Serwis Mazdy we Wrocławiu poinformował mnie, iż w moim silniku są "przedmuchy" (po odkręceniu korka wlewu oleju) i należy dokonać wymiany podkładek pod wtryskami (mosiężnych albo miedziaych, o ile dobrze to zapamiętałem). Koszt wmiany 1500 zł – zgroza. Ale największy ból jest w tym, iż nie po to kupiłem japończyka, żeby po tak mały przebiegu rozbierać silnik!!! To mi sie w głowie nie mieści. Nadmienię tylko iż w mojej 5 występowały chyba wszystkie dolegliwości o jakich czytałem na forum (wymiana praktycznie całego zawieszenia tylnego, gumy z przodu, poduszki pod silnikiem, uszczelnienie intercoolera, wszystko jeszcze na gwarancji)Z tyłu mam już trzeci komplet amortyzatorów (ostatnie kupiłem poza ASO za pół ceny). Czy może ktoś pomoże, czy naprawdę po tak małym przebiegu może coś dziać się z silnikiem w japońskim aucie!!!! A może ASO chce mnie naciągnąć.
pozdrawiam
Sławek
wróciłem właśnie z kolejnego przeglądu swoją Mazdą 5. Przebieg 80.000 km, autko już po gwarancji.
Serwis Mazdy we Wrocławiu poinformował mnie, iż w moim silniku są "przedmuchy" (po odkręceniu korka wlewu oleju) i należy dokonać wymiany podkładek pod wtryskami (mosiężnych albo miedziaych, o ile dobrze to zapamiętałem). Koszt wmiany 1500 zł – zgroza. Ale największy ból jest w tym, iż nie po to kupiłem japończyka, żeby po tak mały przebiegu rozbierać silnik!!! To mi sie w głowie nie mieści. Nadmienię tylko iż w mojej 5 występowały chyba wszystkie dolegliwości o jakich czytałem na forum (wymiana praktycznie całego zawieszenia tylnego, gumy z przodu, poduszki pod silnikiem, uszczelnienie intercoolera, wszystko jeszcze na gwarancji)Z tyłu mam już trzeci komplet amortyzatorów (ostatnie kupiłem poza ASO za pół ceny). Czy może ktoś pomoże, czy naprawdę po tak małym przebiegu może coś dziać się z silnikiem w japońskim aucie!!!! A może ASO chce mnie naciągnąć.
pozdrawiam
Sławek