Przy 120km/h coś go blokuje

Postprzez pawelh1977 » 8 sty 2016, 21:06

Witam,tak jak w tytule przy prędkości 120km coś blokuje mi moją mazdziuchne,ja mu gaz a on nie chce iść i zaczyna mrygać kontrolka dpf,ostatnio zaczęło się to już nawet przy prędkości 80. W warszatacie mazdy po podłączeniu komputera stwierdzono że jest za wysoka temperatura spalin na 1 cylindrze. W dodatku stwierdzono że zawór EGR się nie domyka ale po naprawie tego nie ma poprawy. Może ktoś miał podobne przygody,dodam że warsztat to nieautoryzowany ale Mazda,z komputerem itd.
Początkujący
 
Od: 24 sty 2014, 15:51
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 2.0 diesel 2009 rok

Postprzez smile » 9 sty 2016, 18:13

1. Wydruki z kodami błędów.

DPF usunięty??????
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez pawelh1977 » 10 sty 2016, 11:54

Nie,dpf nie usunięty. Nie mam tych błędów,nie mam wydruku
Początkujący
 
Od: 24 sty 2014, 15:51
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 2.0 diesel 2009 rok

Postprzez smile » 10 sty 2016, 13:18

bez wydruków / numerów błędów to trochę wróżenie z fusów. Może smok w baku a może coś innego. Jak DPF zamrugał, powinno się odczytać numery błędów i je podać.

Jak się chce konkrety, to konkrety należy podawać :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez pawelh1977 » 10 sty 2016, 17:42

na dniach będę miał wydruk to dam znać,dzięki
Początkujący
 
Od: 24 sty 2014, 15:51
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 2.0 diesel 2009 rok

Postprzez kriskus » 11 sty 2016, 16:56

Generalnie wygląda na to, że auto wchodzi Tobie w tryb awaryjny i bezpośrednim powodem tego jest komputer myślący, że DPF się zapycha. Czy tak jest faktycznie oraz jaki jest tego powód – powiedzą konkretne numery błędów.
Jak będziesz tak jeździł jeszcze trochę to auto może wejść w drugi stopień trybu awaryjnego gdzie pojedziesz jeszcze wolniej.
A jak jesteś z Warszawy to podjedź do Jaksy (namiary na forum) i dowiesz się szybko na czym stoisz.
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2005, 03:30
Posty: 275 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz / Gdańsk
Auto: BAZ5, CAKL, CRRF7J

Postprzez robi4o2 » 15 sty 2016, 15:45

Ja kiedys tak miałem. Okazało sie że DPF był zapchany. Dopiero komenda wypalania DPFa z komputera to naprawiła. A trwało to około 40min.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 23:20
Posty: 57
Auto: Mazda 5 Sport, 2009, Diesel MZR-CD 2.0 143KM>166KM

Postprzez pawelh1977 » 25 sty 2016, 23:17

Własnie dpf jest czysty,na dniach zmieniam mechaniora i zobaczymy co to będzie,Mazda Ząbki wydaje się kompetentny
Początkujący
 
Od: 24 sty 2014, 15:51
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 2.0 diesel 2009 rok

Postprzez koval888 » 27 sty 2016, 19:28

Sprawdź przepływomierz powietrza, miałem tak kiedyś w corsie i siedział przepływomierz...
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 12:24
Posty: 37 (2/1)
Skąd: UK
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 diesel 2016 150KM

Postprzez pawelh1977 » 8 lut 2016, 23:44

chyba nikt się tego nie spodziewał,zasyfiony filtr paliwa i teraz autko chula jak za najlepszych czasów. Mazda w Ząbkach,konkretni ludzie co się znają na temacie
Początkujący
 
Od: 24 sty 2014, 15:51
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 2.0 diesel 2009 rok

Postprzez smile » 9 lut 2016, 21:36

Jak się filtrów nie wymienia to problemy same się robią....
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy