rozrząd po 15 tys padł

Postprzez bieski » 21 wrz 2015, 11:30

Yard napisał(a):... i pewnie dlatego szarpało.

Gdyby przeskoczył to by auto nie odpaliło, niestety.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez tadziol » 21 wrz 2015, 20:46

że z ciekawości spytam : a jakie numery są na pasku ? RF7 czy RF5 na początku ? bo się różnią długościami.... :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez hog » 23 wrz 2015, 21:03

Dzięki za opinie, auto zostało u mechanika, jak coś stwierdzi to dam znać.
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 19:36
Posty: 68 (0/1)
Skąd: DE
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 110KM

Postprzez hog » 3 paź 2015, 11:31

na tym etapie padło na napinacz, jednak ten 2 założony na nowo trzyma.
chociaż pasek ma delikatne luzy to normalne?? czy musi byc naciagniety jak struna??:)
I odrazu mam pytanko co zrobic by ten napnacz nowy ocalić jak bede zmieniał pasek ??
PS. wiem ze sciskanie w imadle odpada
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 19:36
Posty: 68 (0/1)
Skąd: DE
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 110KM

Postprzez Wojtek » 5 paź 2015, 07:28

hog napisał(a):jednak ten 2 założony na nowo trzyma.

Masz zdjęcie jak teraz jest napinacz wysunięty?

Jaki masz pasek?
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez hog » 5 paź 2015, 19:48

Niestety ja już jestem za granicą a auto u mechanika w polsce, ale nowy ok jest.
Pasek był stary tylko po to żeby zobaczyć czy rechnie i oszacować straty założę oczywiście nowy, ale najpierw remoncik napewno głowica do wymiany bo pogieło mostki i sruby poukruszane (czy cos przy nich), na a od dołu pewno panewka bo są opiłki i nalocik w misce.
I mam pytanko o pompę oleju czy ja się jakoś regeneruje albo coś(sposób na sprawdzenie)
PS. ciesząc się przez łzy 1tyś PLN na remont mam w kieszeni bo motor się skończył na urlopie w Polsce i nie muszę holować;>

Dopisano 5 paź 2015, 19:56:

tadziol napisał(a): a jakie numery są na pasku ? RF7 czy RF5

Na 99% rf7 ale zapytam dla świętego spokoju:)
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 19:36
Posty: 68 (0/1)
Skąd: DE
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 110KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy