Cześć,
Mam ostatnio takie objawy, że podczas ruszania jest szarpanie poniżej dwóch tysięcy obrotów. Najbardziej było to zauważalne w górach. Jedyna metoda to mocniejsze przegazowanie (ale też rozsądnie, powyżej 2000 rpm).
Mam w związku z tym kilka pytań:
– czy to dwumasa? jak mogę to samodzielnie zdiagnozować?
– jak diagnozuje to fachowiec? konieczny jest zawsze demontaż?
– czy przy wymianie dwumasy zawsze powinno się wymieniać tarcze sprzęgła (i docisk jak mniemam?)
– spytałbym o regenerację ale już znam zdanie Forumowiczów
Dodatkowo auto na biegu jałowym czasem nierówno chodzi, spadają obroty (tak jak przy włączeniu klimy) i cała buda wpada w wibracje, a później wraca do normy. Wciśnięcie sprzęgła trochę zmniejsza ten efekt ale niewiele.
Pozdrawiam
Podczas ruszania jest szarpanie.
Strona 1 z 1
Zrobiłem kalibrację metodą na kabelek i objawy ustąpiły, ale muszę przyznać że robiłem kalibrację już n-ty raz i za każdym razem auto po kalibracji zachowuje się w porządku, ale 2-3 miesiące i się.... rozkalibruje. Czym to jest powodowane? Jakością paliwa?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości