Drgania na kierownicy podczas przyśpieszania.
Strona 1 z 1
Witam. Zauważyłem ostatnio, że podczas jazdy przy prędkościach między 80-120km/h trzęsie kierownicą. Sprawdziłem opony i wszystko jest OK. Gdy zagłębiłem się w problemie, to spostrzegłem iż kierownica trzęsie się tylko wtedy, gdy trzymam nogę na gazie. Gdy puszczę gaz, wibracje na kierownicy ustają. Wystarczy tylko delikatnie (ale to delikatnie) dodać gazu i wibracje kierownicy wracają. Rozmawiałem z mechanikiem, który stwierdził, że może to być ( a raczej jest) uszkodzony przegub wewnętrzny. Niestety ceny tego przegubu to 180zł na alledrogo. W sklepie nie można ich znaleźć. Może ma któryś z kolegów namiary na taki niedrogi przegub? Może Ford ma taki sam przegub, skoro nasze Mazdy 5 to w połowie Ford
- Od: 26 mar 2014, 20:25
- Posty: 90
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 5 1,8; 116 KM, LPG
Witam ponownie.
Gdy tylko zaczęło trząść kierownicą podczas trzymania nogi na gazie, zauważyłem, że w tym samym czasie pojawiły się problemy z trzęsącą sie kierownicą podczas hamowania. Możecie mi wierzyć, że moje załamanie sięgnęło zenitu, gdy podsumowałem ewentualne koszty z tym związane.
Postanowiłem najpierw zacząć od wymiany przednich tarcz hamulcowych razem z klockami. Po tej wymianie jak się domyślacie przestało trząść kierownicą podczas hamowania. Ale to nie wszystko. Ustały także wibracje na kierownicy podczas dodawania i trzymania nogi na gazie. Ot w taki sposób pozbyłem się dwóch problemów.
Pozdrawiam
Gdy tylko zaczęło trząść kierownicą podczas trzymania nogi na gazie, zauważyłem, że w tym samym czasie pojawiły się problemy z trzęsącą sie kierownicą podczas hamowania. Możecie mi wierzyć, że moje załamanie sięgnęło zenitu, gdy podsumowałem ewentualne koszty z tym związane.
Postanowiłem najpierw zacząć od wymiany przednich tarcz hamulcowych razem z klockami. Po tej wymianie jak się domyślacie przestało trząść kierownicą podczas hamowania. Ale to nie wszystko. Ustały także wibracje na kierownicy podczas dodawania i trzymania nogi na gazie. Ot w taki sposób pozbyłem się dwóch problemów.
Pozdrawiam
- Od: 26 mar 2014, 20:25
- Posty: 90
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 5 1,8; 116 KM, LPG
Nieźle musiały być skrzywione / zjechane te tarcze...
Masz może zdjęcie jak wyglądały po zdjęciu?
Masz może zdjęcie jak wyglądały po zdjęciu?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości