[
Mazda 5, 2008, 1.8 PB+LPG
Cześć wszystkim! Nie znalazłem nigdzie nic podobnego, więc piszę tu mam pierwszą Mazdę w życiu która jeżdżę od 2 tygodni. Wywaliło mi błąd P2009 i pokazuje też na kompie P2097. Czy w przypadku tych błędów może również występować dymienie na biało przy obrotach ok 4500? Później też przez chwilę dymi na jałowym biegu. Nie dzieje się też tak za każdym razem, dzisiaj też błąd zgasł, ale znowu się pojawił. Podobno uszczelka pod głowicą nie jest uszkodzona, ale to wg powierzchownej diagnozy. Zaraz po zakupie była jednak wymieniana uszczelka pokrywy zaworów. Auto nie traci na mocy, nie faluje. Jestem po trasie nad morze i z powrotem (ok. 1300km) i spaliło też dodatkowo ok. Litra oleju (Castrol 5W30). Wlałem przed weekendem na max, ale nie jeździłem praktycznie wcale.
Ktoś ma jakieś pomysły?
Z góry dzięki!
P2009, P2097
Strona 1 z 1
- Od: 17 sie 2023, 17:52
- Posty: 1
- Auto: Mazda 5, 2008, 1.8 benzyna +LPG
Witaj,
1. Masz za bogatą mieszankę paliwa
2. Intake selenoid jest uszkodzony i/lub jego kable... sprawdż połączenia...
1. Masz za bogatą mieszankę paliwa
2. Intake selenoid jest uszkodzony i/lub jego kable... sprawdż połączenia...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości