Falowanie Obrotów

Postprzez ath48 » 22 lut 2017, 20:10

witam mam taki problem od pewnego czasu czy na benzynie czy na lpg falują mi obroty w przedziale od 900 do gdzieś 600 czasami raz na 1,5 -2 miesiące wyskakuje czek i komp wskazuje za ubogą mieszankę ale problem w tym że to samo pokazuje taż na benzynie niby dzisiaj mechanik podpiął kompa i nic nie znalazł ale obroty nadal falują a poza tym jakoś nie bardzo mi się spodobał ten mechanik mimo że polecony ma ktoś namiary na jakiegoś dobrego speca od tych spraw. Ps. do moderatora widziałem parę postów o falujących obrotach ale żaden nie jest w dziale M 5 jak jest już gdzieś o tym to proszę przenieść temat
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2016, 18:31
Posty: 30
Auto: mazda 5 2.0 benzyna 2008r

Postprzez Mateo_RX » 23 lut 2017, 00:31

wyczyść przepustnice :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Ziemi Lubuskiej
 
Od: 6 cze 2016, 20:45
Posty: 648 (12/21)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda RX-8 1.3 HP ''Szara Osa''

Postprzez iparts » 28 lut 2017, 15:27

Najprawdopodobniej przepustnica. Wyczyszczenie i adaptacja powinny pomóc.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 5 sie 2014, 13:50
Posty: 324 (1/5)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 TB 3.7L 277KM

Postprzez ath48 » 28 lut 2017, 21:05

przeczyściłem przepustnice falowanie ustało :) ale jeszcze będę musiał ją dokładnie rozebrać i wyczyścić bo nie do końca mi pasuje bo teraz jak dojeżdżam na luzie do skrzyżowania to obroty są na około 1500 na luzie i dopiero jak stanę to spadają do około 900
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2016, 18:31
Posty: 30
Auto: mazda 5 2.0 benzyna 2008r

Postprzez ath48 » 3 kwi 2017, 07:22

witam mimo konkretnego wyczyszczenia przepustnicy obroty nadal falują fakt że znacznie mniej ale jednak znowu wyskoczył " czek " błąd 2187 uboga mieszanka macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny jeszcze bo ewidentnie łapie lewe powietrze
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2016, 18:31
Posty: 30
Auto: mazda 5 2.0 benzyna 2008r

Postprzez hak64 » 3 kwi 2017, 07:39

Lewe powietrze istotnie może powodować taki problem, ale za utrzymanie obrotów na biegu jałowym odpowiada silniczek krokowy. Ten zaś do prawidłowej pracy potrzebuje poprawnych odczytów czujników: temperatury silnika, położenia przepustnicy, przepływomierza i sondy lambda. Jeśli więc któreś z czujników niedomaga, to krokowiec nie będzie działał poprawnie.
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2015, 10:08
Posty: 448 (2/23)
Auto: Mercedes 300SE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy