Nagły wzrost obrotów przy ciepłym silniku.

Postprzez smarius » 20 sie 2016, 13:19

Witam,
mój problem polega na tym, iż czasami (zwłaszcza jak na zewnątrz są upały) w czasie jazdy obroty same wskakują na 2000 rpm i falują do 2200-2300. Potem od 1500-2000, by po kilku kilometrach jazdy wrócić do normy. Nie wyskakują żadne błędy check, natomiast testy robione przez Torque pokazują na samym końcu FAIL (poniżej wklejam zrzut testów). Czy miał ktoś z was podobny problem? I czego dotyczy ten błąd na końcu?

Dziękuję i pozdrawiam.


Test report:
------------------
MID:$01 TID:$01
Rich to Lean sensor threshold voltage(constant) – O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 0,4492V Min: 0,4492V
Test result value: 0,4492V
PASS
----
MID:$01 TID:$02
Lean to Rich sensor threshold voltage(constant) – O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 0,4492V Min: 0,4492V
Test result value: 0,4492V
PASS
----
MID:$01 TID:$03
Low sensor Voltage for switch time calculation – O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 0,3516V Min: 0,3516V
Test result value: 0,3516V
PASS
----
MID:$01 TID:$04
High sensor Voltage for switch time calculation – O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 0,55181V Min: 0,55181V
Test result value: 0,55181V
PASS
----
MID:$01 TID:$05
Rich to Lean sensor switch time(calculated) – O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 500ms Min: 0ms
Test result value: 35ms
PASS
----
MID:$01 TID:$06
Lean to Rich sensor switch time(calculated) – O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 350ms Min: 0ms
Test result value: 30ms
PASS
----
MID:$01 TID:$0a
Sensor period(calculated) – O2 Bank 1 Sensor 1
Max: 65 535ms Min: 0ms
Test result value: 905ms
PASS
----
MID:$21 TID:$80
– Catalyst Monitor Bank 1
Max: 255,99281Ratio Min: 1,12499Ratio
Test result value: 255,99281Ratio
PASS
----
MID:$a2 TID:$0b
EWMA Misfire counts (average) for last 10 drive cycles – Misfire Cylinder 1 Data
Max: 65 535Count Min: 0Count
Test result value: 0Count
PASS
----
MID:$a2 TID:$0c
Misfire counts for last/current driving cycles(calculated) – Misfire Cylinder 1 Data
Max: 65 535Count Min: 0Count
Test result value: 0Count
PASS
----
MID:$a3 TID:$0b
EWMA Misfire counts (average) for last 10 drive cycles – Misfire Cylinder 2 Data
Max: 65 535Count Min: 0Count
Test result value: 0Count
PASS
----
MID:$a3 TID:$0c
Misfire counts for last/current driving cycles(calculated) – Misfire Cylinder 2 Data
Max: 65 535Count Min: 0Count
Test result value: 0Count
PASS
----
MID:$a4 TID:$0b
EWMA Misfire counts (average) for last 10 drive cycles – Misfire Cylinder 3 Data
Max: 65 535Count Min: 0Count
Test result value: 0Count
PASS
----
MID:$a4 TID:$0c
Misfire counts for last/current driving cycles(calculated) – Misfire Cylinder 3 Data
Max: 65 535Count Min: 0Count
Test result value: 0Count
PASS
----
MID:$a5 TID:$0b
EWMA Misfire counts (average) for last 10 drive cycles – Misfire Cylinder 4 Data
Max: 65 535Count Min: 0Count
Test result value: 0Count
PASS
----
MID:$a5 TID:$0c
Misfire counts for last/current driving cycles(calculated) – Misfire Cylinder 4 Data
Max: 65 535Count Min: 0Count
Test result value: 0Count
PASS
----
MID:$b1 TID:$1a

Max: 4mV/s Min: 8 354mV/s
Test result value: 13 664mV/s
FAIL
----



koniec raportu.
Ostatnio edytowano 21 sie 2016, 15:24 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: literówki
Początkujący
 
Od: 13 wrz 2014, 11:37
Posty: 11 (0/1)
Auto: Mazda 5 1.8 benzyna 85 kW 2005 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy