Wskaźnik poziomu paliwa – problem
Strona 1 z 1
Witam serdecznie .mam mały problem ze wskażnikiem paliwa, a mianowicie zapaliła mi się kontrolka rezerwy paliwa ,zalałem paliwo i nic kontrolka jak się świeci tak świeci, a wskażnik ani drgnie
co się dzieje
gdzie tkwi problem
pomóżcie proszę 
- Od: 27 gru 2008, 20:43
- Posty: 70
- Skąd: lubin
- Auto: Mazda 5 MZR 2.0 143 KM
zalałeś do pełna czy tylko troszkę? jak się zaleje niewiele (np. 7-10 litrów) to właśnie tak reaguje wskaźnik. Nie przejmować się i jeździć. Jeśli zalałeś do pełna, to coś jest nie tak. Komputer pokazuje jaki zasięg?
--
grzehoo
grzehoo
- Od: 23 lip 2008, 21:38
- Posty: 113
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 5 MZR-CD 2.0 143KM 2008
Za pierwszym razem zalałem 10 lit. i nic , komputer pokazał zasięg 40 km a póżniej rósł zamiast maleć dziwne to było, ale faktycznie dziś zalałem prawie do pełna i wszystko wróciło do normy
widocznie pływak się gdzieś zawiesił..pozdrawiam
- Od: 27 gru 2008, 20:43
- Posty: 70
- Skąd: lubin
- Auto: Mazda 5 MZR 2.0 143 KM
Witam wszystkich serdecznie.
Od niedawna jestem posiadaczem MAZDY 5 z 2007r, z silnikiem benzynowym 2.0. Pojawił się w mojej Madzi pewien problem. Zawiesił się wskaźnik poziomu paliwa, tzn cały czas wskazuje poziom ok. połowy baku i nie rusza się ani na milimetr. Nie byłem tego świadomy i dziś autko w pewnym momencie po prostu stanęło. Na szczęście tuż przy stacji benzynowej, więc pogoniłem i dolałem dwa litry z ręki a za chwile do pełna (wcisnąłem 55 litrów). Niestety wskaźnik paliwa jak stał w połowie baku tak nadal w tym stanie pozostał. Czy ktoś z forumowiczów miał już kiedyś taki problem, czy istnieje jakaś metoda chałupnicza na odblokowanie pływaka/czujnika paliwa czy pozostaje serwis ?
Od niedawna jestem posiadaczem MAZDY 5 z 2007r, z silnikiem benzynowym 2.0. Pojawił się w mojej Madzi pewien problem. Zawiesił się wskaźnik poziomu paliwa, tzn cały czas wskazuje poziom ok. połowy baku i nie rusza się ani na milimetr. Nie byłem tego świadomy i dziś autko w pewnym momencie po prostu stanęło. Na szczęście tuż przy stacji benzynowej, więc pogoniłem i dolałem dwa litry z ręki a za chwile do pełna (wcisnąłem 55 litrów). Niestety wskaźnik paliwa jak stał w połowie baku tak nadal w tym stanie pozostał. Czy ktoś z forumowiczów miał już kiedyś taki problem, czy istnieje jakaś metoda chałupnicza na odblokowanie pływaka/czujnika paliwa czy pozostaje serwis ?
- Od: 25 lut 2010, 10:18
- Posty: 6
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 5 MZR 2.0 16V
Jak się nie da to młotkiem popukaj
(żart)
Auto z 2007 jest jeszcze na gwarancji (?) więc proponuję udanie się do najbliższej ASO. Pewnie zawiesił się pływak albo spadł jakiś wtyk.
ps. 55 litrów? bak ma 60.
Auto z 2007 jest jeszcze na gwarancji (?) więc proponuję udanie się do najbliższej ASO. Pewnie zawiesił się pływak albo spadł jakiś wtyk.
ps. 55 litrów? bak ma 60.
Żeby nie zaśmiecać forum zapytam tutaj.
Czy we wszystkich 5-ach jest tylko lampka rezerwy paliwa bez sygnalizacji dźwiękowej?? Może jest to opcja włączana/wyłączana w jakimś "tajemniczym" miejscu (np. w ukrytym menu komputera – jest taki wątek na forum, ale nic o tym nie piszą). Pozdrawiam.
Czy we wszystkich 5-ach jest tylko lampka rezerwy paliwa bez sygnalizacji dźwiękowej?? Może jest to opcja włączana/wyłączana w jakimś "tajemniczym" miejscu (np. w ukrytym menu komputera – jest taki wątek na forum, ale nic o tym nie piszą). Pozdrawiam.
- Od: 7 lut 2011, 20:43
- Posty: 37
- Auto: M5- 2.0d – 143KM- DPF
mner napisał(a):Czy we wszystkich 5-ach jest tylko lampka rezerwy paliwa bez sygnalizacji dźwiękowej??
...a po co tobie takie stereo?
...kontrolka rezerwy tak daje po oczach, ze nie da sie jej nie zauwazyc...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Wkoncu zrobiłem skaznik paliwa , znajduje sie pod drugim rzedem siedzen po prawej stronie (oba siedzenia do wyjecia, zeby podniesc wykładzine) , ale trzeba wyjac tez trzeci rzad i dopiero mozna podniesc wykładzine. U mnie nie bylo styku do płytki ze sciezka oporowa , same sciezki były ok i mostek który łaczy sciezki tez ok ale brak styku blaszki do której jest zamocowany przewód od wskaznika powodowal ze wskaznik pokazywal cały czas rezerw. Wyjałem wszystko i dodatkowo wyczysciłem sitko( filtr) przed pompka.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości