Potrzebuję pomocy do podlaczenia pieca D5WSC z Easystart R+ i okablowaniem do Mazdy 5 2010 diesel. Idealnie jak by byly zdjęcia podłączenia do ukladu chłodzenia i climatronica. Ewentualnie schemat układu chlodzenia z wymiarami rur i schemat elektryczny klimy automatycznej. Nie wiem gdzie podłączyć kable do auta żeby działało ogrzewanie postojowe i tryb wentylacji oraz gdzie wpisać się do ukladu chłodzenia. .
Koledzy pomóżcie.
CooLer
CooLER » 16 kwietnia 2014, o 16:44
Naprawdę NIKT nie ma chociaż dogrzewacza w aucie?.
Potrzebuję gdzie umieścić piec, gdzie wpiąć się w instalację el.
Może wiecie gdzie znajdę schemat z kolorami kabli do przekaźnika klimy (klimatronika).
Jak podłączyć ogrzewanie postojowe Eberspacher z Easystart R +
Strona 1 z 1
Pierwszy z brzegu wynik Google
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2795987.html
To pewnie twoje
ale następne to instrukcja instalacji
http://community.dieselschrauber.de/vie ... hp?t=24431
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2795987.html
To pewnie twoje
ale następne to instrukcja instalacji
http://community.dieselschrauber.de/vie ... hp?t=24431
Yard napisał(a):Pierwszy z brzegu wynik Google
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2795987.html
To pewnie twoje
zgadłeś to moje zapytanie dot. właśnie montażu w mojej Mazdzie-niestety nadal nie wiem jak wpiąć się w układy dlatego za wskazówkami z elektrody szukam informacji o klimatroniku i schematów.
Yard napisał(a): następne to instrukcja instalacji
http://community.dieselschrauber.de/vie ... hp?t=24431
Fajny tutek , tyle że do Passata Variant-a. Jak pisałem, najważniejsze gdzie i jak się wpiąć w klimatronika, i w układ obiegu cieczy.
Ale bardzo Ci dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź.
CooLer
- Od: 24 sty 2014, 23:19
- Posty: 24
- Auto: MAZDA 5 CR RF7J 143kM 2010
Nie odpuszczam, i dalej chcę zainstalować ogrzewanie postojowe jednak potrzebna mi pomoc w temacie podłączenia obiegu cieczy.
Na załączonym zdjęciu widać różnice między średnicą węży. Różnica jak widać spora (myślę że głównie dla tego że mam wersję silnika 143KM).
Teraz pytania
1) czy podłączyć węże z eber-a bezpośrednio (poprzez łączki redukcje) do układu, czy może powinienem zastosować przyłączenie równoległe ?.
2) czy jak dam poprzez redukcję, to nie wpłynie to ujemnie na efektywność chłodzenia silnika – w końcu to znaczne zmniejszenie przepływu cieczy w jednostce czasu.
3) jeśli nie redukować to jak wpiąć się w układ z eber-em (gdzie szukać części) ?
Każda uwaga mile widziana
Na załączonym zdjęciu widać różnice między średnicą węży. Różnica jak widać spora (myślę że głównie dla tego że mam wersję silnika 143KM).
Teraz pytania
1) czy podłączyć węże z eber-a bezpośrednio (poprzez łączki redukcje) do układu, czy może powinienem zastosować przyłączenie równoległe ?.
2) czy jak dam poprzez redukcję, to nie wpłynie to ujemnie na efektywność chłodzenia silnika – w końcu to znaczne zmniejszenie przepływu cieczy w jednostce czasu.
3) jeśli nie redukować to jak wpiąć się w układ z eber-em (gdzie szukać części) ?
Każda uwaga mile widziana
- Od: 24 sty 2014, 23:19
- Posty: 24
- Auto: MAZDA 5 CR RF7J 143kM 2010
Witam
W końcu udało mi się podłączyć elektrykę, oraz zamontować ogrzewanie. Nieocenione okazały się te instrukcje montażu dla Webasto (polecam dokładnie i ze zdjęciami).
Model do 2011 r
http://doc.webasto-russia.ru/Car/mazda/ ... .0_d_d.pdf
Model po 2011 r
http://doc.webasto-russia.ru/Car/mazda/ ... tt-evo.pdf
Wszystko było by cacy gdyby nie jedne szczegół.
Otóż w manual-u 5_2005_2.0_d_d.pdf na stronie 15 zdjęcie 24 do 26 widać jak należy podłączyć pobór paliwa . Nawet wykonałem trójnik z nierdzewki wciąłem się jak na zdjęciach, jednak brak paliwa. Próbowałem zaciągnąć ale zero. Także zdjąłem wężyk z króćca trójnika (ten do pieca) i nic nie leci. Nawet gdy bak jest na całkowicie pełny. Taki sam sposób poboru jest w wersji mazda_5_2011_16_d_tt-evo.pdf
Co zatem jest nie tak ?
Jak podłączyć skutecznie pobór paliwa ?
Cooler
W końcu udało mi się podłączyć elektrykę, oraz zamontować ogrzewanie. Nieocenione okazały się te instrukcje montażu dla Webasto (polecam dokładnie i ze zdjęciami).
Model do 2011 r
http://doc.webasto-russia.ru/Car/mazda/ ... .0_d_d.pdf
Model po 2011 r
http://doc.webasto-russia.ru/Car/mazda/ ... tt-evo.pdf
Wszystko było by cacy gdyby nie jedne szczegół.
Otóż w manual-u 5_2005_2.0_d_d.pdf na stronie 15 zdjęcie 24 do 26 widać jak należy podłączyć pobór paliwa . Nawet wykonałem trójnik z nierdzewki wciąłem się jak na zdjęciach, jednak brak paliwa. Próbowałem zaciągnąć ale zero. Także zdjąłem wężyk z króćca trójnika (ten do pieca) i nic nie leci. Nawet gdy bak jest na całkowicie pełny. Taki sam sposób poboru jest w wersji mazda_5_2011_16_d_tt-evo.pdf
Co zatem jest nie tak ?
Jak podłączyć skutecznie pobór paliwa ?
Cooler
- Od: 24 sty 2014, 23:19
- Posty: 24
- Auto: MAZDA 5 CR RF7J 143kM 2010
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości