Wszystko o kluczykach i programowaniu
Witam
I mnie dopadł problem z rozlatującym się kluczykiem(na nie długi okres czasu sprawdza się taśma izolacyjna i bezbarwna:) )
Myślałem nad wymiana obudowy ale ze posiadam :Mitsubishi electric SKE126-1(2 przyciski)
nie jest to wcale takie proste nawet nie możliwe, chociaż po doświadczeniach "bary75" istnieje taka opcja
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 02346.html
chociaż sprzedawca po otrzymaniu zdjęć stwierdził ze nie pasuje (pewnie przez przyciski)
Czy ktoś może przekładał tą obudowę na 2 przyciski??
Po przeczytaniu forum narodziła się myśl a możne by tak sobie zorganizować 2 kluczyk(posiadam 1)
Ale znowu problem:> jakie kupowaliście kluczyki do programowania nowe , używane??
znalazłem jednego gościa na popularnym internetowym serwisie aukcyjnym: z nowym i uzywanym
http://allegro.pl/kluczyk-mazda-2-5-6-m ... 61178.html
http://allegro.pl/kluczyk-scyzoryk-mazd ... 19982.html
oczywiście do tego programowanie immo i wyciecie grotu za ok 170zł.
Ps. rozmawiałem także z osoba zajmująca się kluczykami, która to stwierdziła ze używanego pilota nie zaprogramuje
Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi
Pozdrawiam Hog
I mnie dopadł problem z rozlatującym się kluczykiem(na nie długi okres czasu sprawdza się taśma izolacyjna i bezbarwna:) )
Myślałem nad wymiana obudowy ale ze posiadam :Mitsubishi electric SKE126-1(2 przyciski)
nie jest to wcale takie proste nawet nie możliwe, chociaż po doświadczeniach "bary75" istnieje taka opcja
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 02346.html
chociaż sprzedawca po otrzymaniu zdjęć stwierdził ze nie pasuje (pewnie przez przyciski)
Czy ktoś może przekładał tą obudowę na 2 przyciski??
Po przeczytaniu forum narodziła się myśl a możne by tak sobie zorganizować 2 kluczyk(posiadam 1)
Ale znowu problem:> jakie kupowaliście kluczyki do programowania nowe , używane??
znalazłem jednego gościa na popularnym internetowym serwisie aukcyjnym: z nowym i uzywanym
http://allegro.pl/kluczyk-mazda-2-5-6-m ... 61178.html
http://allegro.pl/kluczyk-scyzoryk-mazd ... 19982.html
oczywiście do tego programowanie immo i wyciecie grotu za ok 170zł.
Ps. rozmawiałem także z osoba zajmująca się kluczykami, która to stwierdziła ze używanego pilota nie zaprogramuje
Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi
Pozdrawiam Hog
Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte
Krok 2: Zablokuj i odblokuj zamki – ja to opuściłem i działa
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki
Krok 4: Przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do OFF (nie ACC) wykonaj czynność trzykrotnie w przeciągu 10 sekund. Pozostaw kluczyk w stacyjce! – WAŻNE niektóre procedury mówią o wyciągnięciu kluczyka co w przypadku M5 nie jest prawdą
Krok 5: Otwórz i zamknij drzwi kierowcy trzykrotnie (drzwi powinny pozostać otwarte po tym kroku) – tak naprawdę 2 i pół raza a nie trzy bo trzeba (otworzyć, zamknąć, otworzyć, zamknąć, otworzyć)
Krok 6: Komputer powinien odpowiedzieć blokując i odblokowując zamki drzwi
Krok 7: Najpierw naciśnij przycisk (np. CLOSE) na pierwszym pilocie dwukrotnie. Komputer odpowie blokując i odblokowując zamki. – pierwszy pilot to ten, który nie jest programowany
Krok 8: Naciśnij przycisk (np. OPEN) na drugim pilocie dwukrotnie – tym programowanym, który jest w stacyjce. Za każdym razem komputer odpowie blokując i rozblokowując zamki –
Krok 9: Wyjmij kluczyk ze stacyjki, Komputer zareaguje finalnie seria zablokowań I odblokowań zamków – po wyciągnięciu u mnie kluczyka nic się nie stało, a nowy pilot działa.ja
posiadalem oryginalnie pilot o nr 41803 (dwa przyciski) dzialajacy. dokupilem drugi o nr 41804 ( 3 przyciski).
krok 1 i 2 mozna sobie odpuscic! w razie czego we wroclawiu i okolicy moge pomoc pozdrawiam
-
mistrzu88
Witajcie.
Ja mam natomiast problem już wcześniej opisywany z centralnym zamkiem. Coraz częściej w mojej maździe nie działa otwieranie ani zamykanie centralnego. Nie ma reguły, czy jest to w dzień zimny czy ciepły, suchy czy mokry, po dłuższym postoju czy po krótszym. Czasami pilot bez problemu otwiera i zamyka zamki, ale coraz częściej muszę otwierać auto z kluczyka. Bateria wymieniona. Podczas wciskania przycisku na pilocie podświetlają się przyciski, więc myślę, że pilot sygnały wysyła. A auto się nie otwiera lub nie zamyka! Cholery dostanę! Możecie mi pomóc?? Ma ktoś jakieś pomysły??
Pozdrawiam
Ja mam natomiast problem już wcześniej opisywany z centralnym zamkiem. Coraz częściej w mojej maździe nie działa otwieranie ani zamykanie centralnego. Nie ma reguły, czy jest to w dzień zimny czy ciepły, suchy czy mokry, po dłuższym postoju czy po krótszym. Czasami pilot bez problemu otwiera i zamyka zamki, ale coraz częściej muszę otwierać auto z kluczyka. Bateria wymieniona. Podczas wciskania przycisku na pilocie podświetlają się przyciski, więc myślę, że pilot sygnały wysyła. A auto się nie otwiera lub nie zamyka! Cholery dostanę! Możecie mi pomóc?? Ma ktoś jakieś pomysły??
Pozdrawiam
Witam. Czy mozę ktoś doradzić co to za wersja pilota , nie ma napisu tam gdzie powinien być . Chodzi o mazde 5 z 2007 .
siema jest podobny do mitsubishi ale nie całkiem mój tak wygląda
Dopisano 29 lis 2015, 12:44:
Płytka
Dopisano 29 lis 2015, 12:46:
ale jak się dobrze przyjrzeć twojej focie to jest tam znaczek mitsubishi
Dopisano 29 lis 2015, 12:44:
Płytka
Dopisano 29 lis 2015, 12:46:
ale jak się dobrze przyjrzeć twojej focie to jest tam znaczek mitsubishi
Witam koledzy.
Mam problem z zaprogramowaniem pilota w moim aucie: Mazda 5 2006 rok, silnik rf7j. Pilot jak na zdjęciach powyżej z oznaczeniami na pilocie SKE126-01, a na płytce elektroniki: JX331BA3802C. Przeszukałem już forum i nie znalazłem problemu podobnego do mojego.
Auto kupiłem z pilotem bez baterii i oczywiście po jej włożeniu centralny nie reaguje na pilota. Lampka na pilocie się świeci. Jeżeli przytrzymam dłużej przycisk, to miga.
Próbowałem zaprogramować pilota procedurą, którą znalazłem na forum i tu pojawił się mój problem:
Procedura na jakieś 20 razy zadziałała mi może z 5 razy (zadziałała, to znaczy, że się uruchomiła: centralny zamknął się i otworzył samoczynnie), ale ani razu nie zaprogramował się pilot. Doszedłem do wniosku, że mam uszkodzonego pilota i dziś dostałem używany pilot, który teoretycznie powinien być sprawny, ale niestety nie mogę uruchomić w aucie procedury programowania. Próbowałem już kilkadziesiąt razy i nic.
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem, lub zna rozwiązanie.
PS klemę już ściągałem.
Pozdrawiam.
Rafał.
Mam problem z zaprogramowaniem pilota w moim aucie: Mazda 5 2006 rok, silnik rf7j. Pilot jak na zdjęciach powyżej z oznaczeniami na pilocie SKE126-01, a na płytce elektroniki: JX331BA3802C. Przeszukałem już forum i nie znalazłem problemu podobnego do mojego.
Auto kupiłem z pilotem bez baterii i oczywiście po jej włożeniu centralny nie reaguje na pilota. Lampka na pilocie się świeci. Jeżeli przytrzymam dłużej przycisk, to miga.
Próbowałem zaprogramować pilota procedurą, którą znalazłem na forum i tu pojawił się mój problem:
Procedura na jakieś 20 razy zadziałała mi może z 5 razy (zadziałała, to znaczy, że się uruchomiła: centralny zamknął się i otworzył samoczynnie), ale ani razu nie zaprogramował się pilot. Doszedłem do wniosku, że mam uszkodzonego pilota i dziś dostałem używany pilot, który teoretycznie powinien być sprawny, ale niestety nie mogę uruchomić w aucie procedury programowania. Próbowałem już kilkadziesiąt razy i nic.
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem, lub zna rozwiązanie.
PS klemę już ściągałem.
Pozdrawiam.
Rafał.
-
Rpldziku
Witaj.
Niestety nie pomogę Ci ponieważ problem leży najprawdopodobniej w kolejności wykonywania czynności.
Sam napisałeś wyżej że na 20 razy udało Ci się uruchomić parę. Skoro kiedyś się udało to teraz próbuj do skutku. Kwarce odmierzające czas są zależne od temperatury. Nie są to duże różnice, ale być może jak za wolno to robisz to wyskakują z procedury. Spróbuj trochę szybciej, potem trochę wolniej – któraś procedura musi zadziałać
Zobacz na ten wątek na 2 stronie post mój z procedurą oraz następny poniżej. Opisane jest krok po kroku. Napisz ewentualnie co się dzieje i w którym miejscu masz błąd.
Niestety nie pomogę Ci ponieważ problem leży najprawdopodobniej w kolejności wykonywania czynności.
Sam napisałeś wyżej że na 20 razy udało Ci się uruchomić parę. Skoro kiedyś się udało to teraz próbuj do skutku. Kwarce odmierzające czas są zależne od temperatury. Nie są to duże różnice, ale być może jak za wolno to robisz to wyskakują z procedury. Spróbuj trochę szybciej, potem trochę wolniej – któraś procedura musi zadziałać
Zobacz na ten wątek na 2 stronie post mój z procedurą oraz następny poniżej. Opisane jest krok po kroku. Napisz ewentualnie co się dzieje i w którym miejscu masz błąd.
Witam
Dołączam się do problemu z programowaniem.
Mam jeden pilot który działał a po wymianie obudowy i baterii przestał.
według procedury programowania wszystko idzie dobrze do 6 punktu
przy 7 punkcie już brak reakcji.
Proszę o pomoc lub wszelkie info i z góry dziękuje.
PS. 4 razy już czytałem ten temat.
Dołączam się do problemu z programowaniem.
Mam jeden pilot który działał a po wymianie obudowy i baterii przestał.
według procedury programowania wszystko idzie dobrze do 6 punktu
przy 7 punkcie już brak reakcji.
Proszę o pomoc lub wszelkie info i z góry dziękuje.
PS. 4 razy już czytałem ten temat.
-
japac
Ja dzisiaj programowałem dodatkowy pilot do zamka i wszystko poszło bez problemu. Zaprogramował się za pierwszym razem
Ale chciałbym uściślić:
Punkt 5, powinno być: Zamknij i otwórz drzwi, bo przecież są już otwarte według wytycznych z punktu 1.
Też pominąłem punkt 2.
Kluczyk z pilotem kupiłem na ebay'u. Sprzedawca zamontował grot gotowy do wycięcia. Jednak w punkcie ślusarskim, gdzie był docinany, panowie nie mogli zaprogramować chipa immobilajzera . Na ichniej maszynie wyskakiwał ciągle jakiś błąd z odczytem i zaproponowali udanie się do dealera. Ja poprosiłem ich aby mi docięli i zaprogramowali kluczyk z ich oferty i teraz ten kluczyk z pilotem jest po prostu breloczkiem do klucza. Breloczkiem, który oczywiście odblokowuje zamki drzwi
Swoją drogą to przy okazji, po raz kolejny, przekonałem się, że nie każdy prowadząc biznes w UK lubi zarabiać pieniądze. Już kiedyś, gdy chciałem zamienić opony letnie naz zimowe w warsztacie oponiarskim na końcu swojej ulicy (duża sieciówka w UK, National Tyres) powiedziano mi, że taką usługę prowadzą tylko na oponach kupionych u nich. W innym warsztacie takiego problemu nie robili.
Teraz, z kluczykiem również najpierw poszedłem do "sieciowych ślusarzy" (Timpson), ale odmówili mówiąc, że docinają i programują tylko klucze na własnych grotach i chipach (koszt skopiowania na ich kluczyk to 70funtów). U konkurencji (Shoecare), nie robili problemu, grot docięli (chociaż oryginalnego chipa nie zaprogramowali), a na nowy kluczyk wszystko skopiowali za funtów 35.
Ale chciałbym uściślić:
Punkt 5, powinno być: Zamknij i otwórz drzwi, bo przecież są już otwarte według wytycznych z punktu 1.
Też pominąłem punkt 2.
Kluczyk z pilotem kupiłem na ebay'u. Sprzedawca zamontował grot gotowy do wycięcia. Jednak w punkcie ślusarskim, gdzie był docinany, panowie nie mogli zaprogramować chipa immobilajzera . Na ichniej maszynie wyskakiwał ciągle jakiś błąd z odczytem i zaproponowali udanie się do dealera. Ja poprosiłem ich aby mi docięli i zaprogramowali kluczyk z ich oferty i teraz ten kluczyk z pilotem jest po prostu breloczkiem do klucza. Breloczkiem, który oczywiście odblokowuje zamki drzwi
Swoją drogą to przy okazji, po raz kolejny, przekonałem się, że nie każdy prowadząc biznes w UK lubi zarabiać pieniądze. Już kiedyś, gdy chciałem zamienić opony letnie naz zimowe w warsztacie oponiarskim na końcu swojej ulicy (duża sieciówka w UK, National Tyres) powiedziano mi, że taką usługę prowadzą tylko na oponach kupionych u nich. W innym warsztacie takiego problemu nie robili.
Teraz, z kluczykiem również najpierw poszedłem do "sieciowych ślusarzy" (Timpson), ale odmówili mówiąc, że docinają i programują tylko klucze na własnych grotach i chipach (koszt skopiowania na ich kluczyk to 70funtów). U konkurencji (Shoecare), nie robili problemu, grot docięli (chociaż oryginalnego chipa nie zaprogramowali), a na nowy kluczyk wszystko skopiowali za funtów 35.
Kupiłem ostatnio Mazde 5 1,8 benzyna 2006 rok. Wiecie jak jest wszystko sprawne 100 % i nie działa central z pilota i parę jeszcze drobiazgów. Gosć co sprzedawał twierdził, że bateria ale po wymianie nadal nie działa. Probe programowania zrobiłem z milion razy i nic. Dochodzę do momentu, że po 3-cim otwarciu drzwi central daje znać ale na przyciski z pilota już nie ma żadnej reakcji. Postanowiłem rozebrać pilota i dokopać się do centralki. Na płytce pilota znalazłem takie oznaczenia JX331BA8802CI a na centralce JX331BA3502B czy taki zestaw jest kompatybilny, czy tego nie da się razem zgrać?
- Od: 26 wrz 2016, 09:48
- Posty: 6
- Auto: Mazda 5 1.8 benzyna 2006 rok
central działa. Kluczyk sprawny problem był w centralce/sterowniku. Kupiłem używkę do mojego modelu i jest ok. Małe ostrzeżenie sprawdzajcie dokładnie nr modułów. Sprzedawcy na allegro czy olx piszą, że cześć pasuje do modelu mazda 5 rok 2005-2010 ale w tym okresie były stosowane rózne sterowniki. W swoim aucie mam model CC65675DZA a kupiłem CC33675DZA i nie działał. Kupiłem więć drugi CC65675DZB i wszystko działa bez najmniejszego problemu, programowanie kluczyka zajęło mi z 30 s zgodnie z procedurą podawaną w tym wątku. Sprawdzajcie zgodność kupowanych części najlepiej po vin a unikniecie niepotrzebnych wydatków i kłopotów
- Od: 26 wrz 2016, 09:48
- Posty: 6
- Auto: Mazda 5 1.8 benzyna 2006 rok
Witam.
Mam pytanko czy można zaprogramować elektryczne otwierane drzwi tak aby się otwierały z pilota ??
Mam pytanko czy można zaprogramować elektryczne otwierane drzwi tak aby się otwierały z pilota ??
-
Jurkiewicz2007
Jeśli masz oryginalny kluczyk powinno to działać, po prostu po wyjściu z auta zamykasz go z przycisku na pilocie i czekasz (przytzymując przycisk),az okna zaczną się zamykać
Witam,
Zaprogramowałem drugi kluczyk po wymianie baterii wg wcześniejszych instrukcji.. i o ile zamykanie i otwieranie działa to na nowym cały czas mruga immo.. no i nie da się odpalić auta
Stary oczywiście działa bez problemu... coś pominąłem?
Mazda 5 2007r 2.0Pb kluczyk z 3 przyciskami "misiuwisi"
Dopisano 29 kwi 2017, 19:59:
Można usunąć.. sam się strzelę – przełożyłem transponder z oryginalnej obudowy
Zaprogramowałem drugi kluczyk po wymianie baterii wg wcześniejszych instrukcji.. i o ile zamykanie i otwieranie działa to na nowym cały czas mruga immo.. no i nie da się odpalić auta
Stary oczywiście działa bez problemu... coś pominąłem?
Mazda 5 2007r 2.0Pb kluczyk z 3 przyciskami "misiuwisi"
Dopisano 29 kwi 2017, 19:59:
dkdent napisał(a):Witam,
Zaprogramowałem drugi kluczyk po wymianie baterii wg wcześniejszych instrukcji.. i o ile zamykanie i otwieranie działa to na nowym cały czas mruga immo.. no i nie da się odpalić auta
Stary oczywiście działa bez problemu... coś pominąłem?
Mazda 5 2007r 2.0Pb kluczyk z 3 przyciskami "misiuwisi"
Można usunąć.. sam się strzelę – przełożyłem transponder z oryginalnej obudowy
-
dkdent
Wymieniłem górną obudowę kluczyka tą z grotem i transponderem. Po wymianie nie musiałem programować klucza. Oto fotorelacja z prac.
1. Podgrzewamy suszarką logo mazdy, odklejamy je i odkręcamy widoczny wkręt.
2. Podważamy obudowę, wyciągamy grot, bolec blokady z sprężynką oraz sprężynę powrotną grota. Mi pękła górna cześć w której mieści się grot.
3. Z plastykowej obudowy należy wyciągać transponder. Zrobiłem to cieniutkim drucikiem zagiętym na końcu o 90 stopni. Wsadziłem go w szparę, przekręciłem tak aby haczyk zahaczył o dół transpondera i delikatnie szarpnąłem do góry. Wylazł bezproblemowo. Na zdjęciu drut zlał się ze stołem, nie bardzo go widać.
4. Teraz należy transponder przełożyć do nowej obudowy.
5. I przełożyć groty. Z lewej nowy surowy z prawej stary.
6. Z czystego grotu należy wybić trzpień i wsadzić na jego miejsce stary grot, wbić trzpień. Oszczędzimy na dorobieniu. Zrobiłem to przy pomocy samościsku, spinki do włosów , szafki w przedpokoju oraz młotka. Druciarstwo, ale wyszło.
7. Z lewej, stary grot na nowym miejscu, z prawej czysty + uszkodzona stara część.
8. Składamy obudowę, wkładamy sprężynę odbijającą grot. Jest tam wycięcie w które należy włożyć końcówkę sprężyny.
9. W dolną cześć obudowy montujemy przycisk z sprężynką, ma wycięcia i raczej nie da się go źle wsadzić.
10. Wracamy do górnej obudowy. Wkładamy grot, na zdjęciu widać kawałek sprężyny która jest luźna. Trzymając lewą ręka tak jak na zdjęciu, prawą przekręcamy grot do pozycji zamknięcia (ok. 180 stopni) sprężyna nadal jest luźna. Następnie cienkim śrubokrętem należy wepchnąć tą górną końcówkę sprężyny w wycięcie w części metalowej. Jeżeli to się uda grot powinien wrócić w pozycję otwartą. Gdy to zrobimy pozostanie tylko …
11. … zatrzasnąć i skręcić te dwa plastiki.
12. Zamiennik obudowy z grotem pasował do drugiej oryginalnej części pilota. Dlatego też elektroniki nie przekładałem. Kluczyk wyłącza imo. Nie ma potrzeby programowania go, wszystko działa .
1. Podgrzewamy suszarką logo mazdy, odklejamy je i odkręcamy widoczny wkręt.
2. Podważamy obudowę, wyciągamy grot, bolec blokady z sprężynką oraz sprężynę powrotną grota. Mi pękła górna cześć w której mieści się grot.
3. Z plastykowej obudowy należy wyciągać transponder. Zrobiłem to cieniutkim drucikiem zagiętym na końcu o 90 stopni. Wsadziłem go w szparę, przekręciłem tak aby haczyk zahaczył o dół transpondera i delikatnie szarpnąłem do góry. Wylazł bezproblemowo. Na zdjęciu drut zlał się ze stołem, nie bardzo go widać.
4. Teraz należy transponder przełożyć do nowej obudowy.
5. I przełożyć groty. Z lewej nowy surowy z prawej stary.
6. Z czystego grotu należy wybić trzpień i wsadzić na jego miejsce stary grot, wbić trzpień. Oszczędzimy na dorobieniu. Zrobiłem to przy pomocy samościsku, spinki do włosów , szafki w przedpokoju oraz młotka. Druciarstwo, ale wyszło.
7. Z lewej, stary grot na nowym miejscu, z prawej czysty + uszkodzona stara część.
8. Składamy obudowę, wkładamy sprężynę odbijającą grot. Jest tam wycięcie w które należy włożyć końcówkę sprężyny.
9. W dolną cześć obudowy montujemy przycisk z sprężynką, ma wycięcia i raczej nie da się go źle wsadzić.
10. Wracamy do górnej obudowy. Wkładamy grot, na zdjęciu widać kawałek sprężyny która jest luźna. Trzymając lewą ręka tak jak na zdjęciu, prawą przekręcamy grot do pozycji zamknięcia (ok. 180 stopni) sprężyna nadal jest luźna. Następnie cienkim śrubokrętem należy wepchnąć tą górną końcówkę sprężyny w wycięcie w części metalowej. Jeżeli to się uda grot powinien wrócić w pozycję otwartą. Gdy to zrobimy pozostanie tylko …
11. … zatrzasnąć i skręcić te dwa plastiki.
12. Zamiennik obudowy z grotem pasował do drugiej oryginalnej części pilota. Dlatego też elektroniki nie przekładałem. Kluczyk wyłącza imo. Nie ma potrzeby programowania go, wszystko działa .
- Od: 12 lut 2013, 18:11
- Posty: 25
- Skąd: B-stok
- Auto: Corolla E10 SW 4AFE 1996
Mazda 5 CR LF 2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości