Witam. Czy ktoś z posiadaczy M5 przerobił temat rozbudowy przedniego gniazda zapalniczki które jak wiadomo znajduje się dość głęboko pod drążkiem zmiany biegów. Na rynku jest duży wybór rozgałęziaczy ale niestety wszystkie na kablu, pozostałe rozgałęziacze typu np. 2+USB lub większe mają zbyt krótki wtyk. Może ktoś znalazł rozgałęziacz z przedłużonym wtykiem lub w sensowny sposób rozwiązał ten temat.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za porady.
Dołożenie gniazd zapalniczki w M5
Strona 1 z 1
Ja dorobiłem sobie dodatkowe 3 gniazdka. Jedno w schowku a dwa pod przełącznikami podgrzewacza siedzeń. Teraz nie potrzebuję żadnych rozgałęziaczy. Pod tymi przełącznikami jest sporo miejsca a dodatkowo jest o tyle fajne, że nie zawadzasz w żaden sposób o te kable. Dorobiłem sobie jeden bezpiecznik w skrzynce bezpiecznikowej i tam wrzuciłem te wszystkie 3 dodatkowe gniazda i dodatkowo zrobiłem przez wyłącznik więc np CB nie jest stale pod napięciem.
Można też pokusić się o zrobienie gniazdka bez odcinania prądu po przekręceniu stacyjki, ale żeby np wyłączało się po pół godzinie itp. Kombinacje dowolne.
Można też pokusić się o zrobienie gniazdka bez odcinania prądu po przekręceniu stacyjki, ale żeby np wyłączało się po pół godzinie itp. Kombinacje dowolne.
Ostatnio edytowano 16 kwi 2014, 19:46 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zdublowany wpis
Powód: zdublowany wpis
Ja również dołożyłem jedno gniazdo, ale podłączałem bezpośrednio pod aku... Oryginalnie jest po zapłonie...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości