Witam
Chciałem prosić o pomoc w rozpoznaniu elementu ze zdjęcia, sam szukałem w instrukcji i nie mogę zlokalizować.
Dzisiaj po przekręceniu stacyjki na pozycję ON, pod maską zaczęło się głośne buczenie po prawej stronie, zajrzałem i nie zauważyłem nic niepokojącego, więc zacząłem odłączać wtyczki i po wypięciu tej z urządzenia na zdjęciu buczenie ustało, po ponownym podłączeniu powróciło.
Celuje że, jest to sterowanie światłami ale nie jestem pewien i nie znam przyczyny takich odgłosów z tego elementu.
Ktoś wie o co z tym chodzi?
Pozdrawiam
Lampa przednia – rozpoznanie części
Strona 1 z 1
Dzięki za info.
Odgłosy po odłączaniu i podłączaniu wtyczki ustały, wiec albo się naprawił albo całkiem padł.
Silniczek już znalazłem na portalu, ale przeczytałem o tym problemie w innych działach i jak na razie to za dużo zabawy związanej z jego wymianą. Będzie tak jak jest, niedługo przegląd to zobaczę co powie diagnosta.
Zostanie regulacja ręczna, to chyba nie problem bo do tego jest ta śrubka w silniczku?
Odgłosy po odłączaniu i podłączaniu wtyczki ustały, wiec albo się naprawił albo całkiem padł.
Silniczek już znalazłem na portalu, ale przeczytałem o tym problemie w innych działach i jak na razie to za dużo zabawy związanej z jego wymianą. Będzie tak jak jest, niedługo przegląd to zobaczę co powie diagnosta.
Zostanie regulacja ręczna, to chyba nie problem bo do tego jest ta śrubka w silniczku?
Ustaw auto pod ścianą i zmieniaj wysokość wiązki światła pokrętłem... Patrz na ścianę czy oba silniczki reagują. Jeżeli nie, to wymień ten zepsuty.
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):Ustaw auto pod ścianą i zmieniaj wysokość wiązki światła pokrętłem... Patrz na ścianę czy oba silniczki reagują. Jeżeli nie, to wymień ten zepsuty.
Tak zrobiłem, niestety reagował tylko jeden, światło w lampie z tym zepsutym silniczkiem niestety ustawione maksymalnie do góry, a z silniczka wypłynęła woda
Wyciągnąłem silniczek z lampy ma maxa i światło jest we właściwej pozycji, tylko silniczek luźny, do wymiany na sprawny brak innych opcji
Jak możecie to podajcie proszę numer części tego silniczka – na portalu znalazłem tylko jeden do Mazdy 5, a podobnie wyglądają z MPV ,Premacy, 3 i 6 może ktoś wie czy inne pasują do M5
Jacek1337 napisał(a):Mam od Mazdy MPV lewa strona . Info na priv.
U mnie prawa strona – czy będzie pasował z MPV ?
KacY napisał(a):sixis ja ma problem typu co chwilę prawa lampa chce się poziomować. Słychać może nie buczenie ale działanie silniczka góra-dół i tak w kółko. Było podobnie u Ciebie czy od razu buczało.....
Tylko buczenie-brzęczenie było, nie próbował się sam ustawiać – po odłączeniu wtyczki i podłączeniu ponownym ustało już całkowicie, jak się próbuje ustawiać a nie może to możliwe że, ten metalowy koniec śruby się wysunął i teraz nie może ustawić, sprawdź czy możesz regulować ręcznie.
Byłem na stacji diagnostycznej i wstępnie wyszło że, do silniczka dostała się woda, podczas mrozów zamarzła i kiedy następnego dnia chciałem jechać to światło chciało się ustawić ale przez lód w środku zaczęły buczeć zębatki tzn. próbowały się kręcić ale lód im nie pozwalał i coś się spaliło w silniczku, a zębatki też się rozsypały bo teraz nawet ręcznie nie idzie ustawić
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości