Wymiana baterii w kluczyku (scyzoryk).
1, 2
Mam pytanie – wiecie jak rozebrać tą górną część w której funkcjonuje grot? Próbowałem podważać ale mocno siedzi – nie chce zepsuć. Może ktoś to już robił?
- Od: 29 gru 2014, 22:45
- Posty: 658 (0/14)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):A czego tam szukałeś?
A takie inżynierskie zboczenie – jak już się za coś zabiorę to lubię rozebrać na czynniki pierwsze
Z racji tego, iż chciałem dokupić nową obudowę kluczyka to pomyślałem, że skoro przekładam elektronikę i stara będzie nie do użycia to przełożyłbym też sam grot.
Skoro mówisz o zatopionym immo to mam rozumieć, że nie przejdzie operacja przekładania bo nowa obudowa nie będzie go mieć, a skoro zatopiony to go nie przełożę tak?
- Od: 29 gru 2014, 22:45
- Posty: 658 (0/14)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM
Mając dwa działające kluczyki Immo doprogramujesz sam... Kwestia gimnastyki...
Resztę masz już opisaną... (jak rozebrać obudowę i przełożyć grot)
Tutaj jest jak zaprogramować Immo mając dwa działające kluczyki:
viewtopic.php?f=393&t=171195&p=2865534&hilit=immo#p2865534
Resztę masz już opisaną... (jak rozebrać obudowę i przełożyć grot)
Tutaj jest jak zaprogramować Immo mając dwa działające kluczyki:
viewtopic.php?f=393&t=171195&p=2865534&hilit=immo#p2865534
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Panowie,a mnie po wymianie baterii auto nie reaguje na pilota. Tzn. pilot działa, zaświeca się czerwona dioda przy nasikaniu przycisków, ale centralnego nie otwiera, ani nie zamyka. Doczytałem, że pewnie kluczyk się rozkodował.
Da się zakodować go na nowo przy jednym działającym pilocie? Próbowałem programować kluczyk sposobem opisanym na forum, ale efektów nie ma. Czy wymiana transpondera w niedziałającym kluczyku na "dziewiczy" może przynieść efekt w postaci możliwości zaprogramowania go na nowo? Czy pozostaje już tylko wizyta w specjalistycznym warsztacie zajmującym się programowaniem kluczyków?
Da się zakodować go na nowo przy jednym działającym pilocie? Próbowałem programować kluczyk sposobem opisanym na forum, ale efektów nie ma. Czy wymiana transpondera w niedziałającym kluczyku na "dziewiczy" może przynieść efekt w postaci możliwości zaprogramowania go na nowo? Czy pozostaje już tylko wizyta w specjalistycznym warsztacie zajmującym się programowaniem kluczyków?
- Od: 17 wrz 2013, 12:15
- Posty: 56
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)
Mi padła bateria. Po wymianie tradycyjnie wziąłem drugi kluczyk i poszedłem do M, by zaprogramować ten pierwszy, ale o dziwo (a może i nie) ten z nową baterią działa. Bez potrzeby kodowania
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość