Wymiana baterii w kluczyku (scyzoryk).

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez tomi911 » 21 lip 2015, 15:25

Mam pytanie – wiecie jak rozebrać tą górną część w której funkcjonuje grot? Próbowałem podważać ale mocno siedzi – nie chce zepsuć. Może ktoś to już robił?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2014, 22:45
Posty: 658 (0/14)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM

Postprzez Wojtek » 21 lip 2015, 16:29

A czego tam szukałeś?
Tam jest zatopiony Immo i zamocowany grot...
viewtopic.php?p=2767903#p2767903
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez tomi911 » 21 lip 2015, 22:09

Wojtek napisał(a):A czego tam szukałeś?

A takie inżynierskie zboczenie – jak już się za coś zabiorę to lubię rozebrać na czynniki pierwsze ;P
Z racji tego, iż chciałem dokupić nową obudowę kluczyka to pomyślałem, że skoro przekładam elektronikę i stara będzie nie do użycia to przełożyłbym też sam grot.
Skoro mówisz o zatopionym immo to mam rozumieć, że nie przejdzie operacja przekładania bo nowa obudowa nie będzie go mieć, a skoro zatopiony to go nie przełożę tak?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2014, 22:45
Posty: 658 (0/14)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BK Active
Rocznik 2005 (Model 2006)
Hatchback 1.6 MZR 105 KM

Postprzez Wojtek » 22 lip 2015, 12:19

Mając dwa działające kluczyki Immo doprogramujesz sam... Kwestia gimnastyki... :P
Resztę masz już opisaną... (jak rozebrać obudowę i przełożyć grot)

Tutaj jest jak zaprogramować Immo mając dwa działające kluczyki:
viewtopic.php?f=393&t=171195&p=2865534&hilit=immo#p2865534
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pawel-sc » 6 lis 2016, 18:09

Panowie,a mnie po wymianie baterii auto nie reaguje na pilota. Tzn. pilot działa, zaświeca się czerwona dioda przy nasikaniu przycisków, ale centralnego nie otwiera, ani nie zamyka. Doczytałem, że pewnie kluczyk się rozkodował.
Da się zakodować go na nowo przy jednym działającym pilocie? Próbowałem programować kluczyk sposobem opisanym na forum, ale efektów nie ma. Czy wymiana transpondera w niedziałającym kluczyku na "dziewiczy" może przynieść efekt w postaci możliwości zaprogramowania go na nowo? Czy pozostaje już tylko wizyta w specjalistycznym warsztacie zajmującym się programowaniem kluczyków?
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2013, 12:15
Posty: 56
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 6 GG 2006 r
benzyna 2.0 (147 KM)

Postprzez paolomario » 7 lis 2016, 23:25

Mi padła bateria. Po wymianie tradycyjnie wziąłem drugi kluczyk i poszedłem do M, by zaprogramować ten pierwszy, ale o dziwo (a może i nie) ten z nową baterią działa. Bez potrzeby kodowania <jupi> :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2011, 15:20
Posty: 102 (4/0)
Skąd: Winchester - Zamość
Auto: Mazda 5 CR 2007 MZR 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy