Strona 2 z 16

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 25 lip 2016, 10:22
przez Bartcom
Krissko, radio już przejechałem w ustawieniach wszystkie możliwe kombinacje :)
Ale na szczęście auto głównie będzie jeździło w obrębie jednej aglomeracji więc nie będzie to problem jakiś wielki.

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 18 lut 2018, 16:50
przez Alecki
Teść chce kupić CX5 z USA. Sprzedający twierdzi, że nie wymieniał przednich lamp ledowych , tylko oddał je do przerobienia i teraz spełniają wymagania europejskie.
Czy w lampach CX5 są blaszki, za pomocą przestawienia których można zmienić wiązkę na asymetryczną?
Czy trzeba zmieniać całe lampy?

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 18 lut 2018, 19:35
przez cinek78
"blaszek" to pewnie nie ma , ale są ludzie którzy faktycznie ogarniają temat zmiany strumienia światła ( skutecznie) . Najlepiej z takim autem przy zakupie podjechać do ASO lub stacji diagnostycznej i zobaczysz czy strumień jest własciwy ( urządzenie do ustawiania/sprawdzania świateł). <spoko>

Mazda CX5 (KE) – czujniki prakowania, jakie wybrać?

PostNapisane: 16 mar 2018, 14:05
przez wuuju
Witam. W mojej wersji z 2014 sprowadzanej z USA nie ma czujników parkowania ale jest kamera cofania. Dla mnie luz, ale żona narzeka , że brakuje jej czujników i stąd moje pytanie. czy jest szansa kupna czujników oryginalnych z wiązką z allegro i co jeszcze potrzebuje by je podłączyć? Co trzeba mieć by instalacja działała z wyświetlaczem radia? Wiem, że masa jest czujników na allegro z jakimiś głośniczkami itp. ale ciekawy jestem czy mogę doinstalować oryginalne? Pozdrawiam

I-STOP, I -Eloop

PostNapisane: 23 kwi 2018, 13:39
przez Zaziku
Dzień dobry
Od kilku dni jestem posiadaczem Mazdy CX-5 2.5 w wersji Grand Touring, rp. 2016. Auto kupiłem w komisie jako sprowadzone z USA, wszystko (chyba) posprawdzałem przed zakupem i w sumie byłoby ok ale nurtują mnie dwie sprawy:
1. Nie mam po lewej stronie od kierownicy przycisku I-STOP ( kwadracik jest nieaktywny) a w ustawieniach monitora spalania też brak jakichkolwiek informacji o tym systemie, silnik przy zatrzymaniu samochodu tez się oczywiście nie wyłącza
2. Jak sprawdzić czy ( i czy wogóle) w mojej Maździe jest zainstalowany system I-Eloop

Może to banalne pytania, ale nie potrafię sobie z nimi poradzić. A może w wersjach z USA nie ma tych systemów ? :)

Pozdrawiam-Piotr

Re: I-STOP, I -Eloop

PostNapisane: 23 kwi 2018, 18:23
przez undead
Z lewej strony, z przodu, między nadkolem a zderzakiem powinieneś mieś super kondensator. Coś takiego jak na załączonym zdjęciu Obrazek. Jak go nie ma to masz 100% pewności ze systemu I-Eloop też nie ma. Z tego co wiem to systemy Start-Stop(I-Start) nie są obowiązkowe na rynku amerykańskim.

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 17 wrz 2018, 20:02
przez Harik
Witam
Zakupiłem Mazdę Cx 5 2017 rok jak sprawdzałem VIN pokazało że to wersja Touring sprowadzoną z Kanady. Przed zakupem sprawdzał mi ją fachowiec z Autotesto od którego dostałem raport, który potwierdzał iż światła przeciwmgielne są sprawne. Samochód miał zrobiony również przegląd w stacji diagnostycznej z której również był raport potwierdzający sprawność świateł przeciwmgielnych. Przeglądając samochód stwierdzam iż są fizycznie światła przeciwmgielne z przodu i chyba z tyłu, piszę chyba gdyż nie mam pojęcia jak je włączyć . Być może to kogoś bawić ale na włączniku z lewej strony kierownicy można włączyć światła w auto lub normalnie mijania i drogowe oraz migacze ale nie ma przynajmniej nie widzę żadnego włącznika świateł przeciwmgielnych ani z przodu ani z tyłu.
Może jakaś podpowiedź jak to zrobić ? albo jak dokładnie sprawdzić czy są te światła.

PostNapisane: 18 wrz 2018, 10:41
przez aRb
Każda Mazda ma włącznik świateł przeciwmgielnych na manetce świateł , z tym że są wersje z światłami przeciwmgielnymi tylko przednimi (np.z USA ) więc zazwyczaj montowany jest wtedy dodatkowy włącznik .Proponuję sprawdź czy tak nie masz.

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 18 wrz 2018, 14:44
przez rafik85
Troszkę pitolisz 3po3.Cx5 USA 17- nie ma nic na manetce jeśli nke ma halogenów,nie ma też włącznika.Fabrycznie jest instalacja po przód,wystarczy dołożyć manetkę i już.Pewnie auto po klopsie i kupiony zderzak z halogenami od europejskiego dawcy i tyle,nikt się dalej nie zagłębiał żeby to pouruchamiać.Kup manetkę za 50zł podłącz i tyle.
Osprzęt silnika 2.0 i 2.5 USA i EU jest taki sam,sprawdzone.Częsci zamiennych na rynku wtórnym do 2.5 też już jest sporo na portalach.Co do radia wystarczy kupić używany tuner eu i pyk-masz europejskie radio ze wszystkimi funkcjami

Dopisano 18 wrz 2018, 13:48:

Wuuju,da się w maździe wszystko się da ale 3 razy taniej wyjdzie jak kupisz zwykłe z brzęczykiem.

PostNapisane: 19 wrz 2018, 10:08
przez aRb
Może masz rację, bo mam z 2015 roku i mam na manetce więc nie będę dalej dyskutował.

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 19 wrz 2018, 14:37
przez Harik
Dziękuję za podpowiedź :) .

PostNapisane: 1 paź 2018, 23:41
przez wuuju
Ja nie miałem przeciwmgielnych z tylu. Kupiłem lampę na allegro. Elektryk pociągnął kabel i zrobił fajny pstryczek dodatkowy i hula. Co do czujników to właśnie zakupiła oryginalną wiązka z czujnikami przód tył i modułem. Jak zainstaluje to dam znać czy działa. Pozdrawiam

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 5 paź 2018, 21:15
przez wuuju
Witam, instalacja doszła, ale okazało się, że to jakaś prymitywna wersja z brzęczykami. chyba nawet się nie będę zabierał za instalację. Ponawiam moje pytanie o czujniki zsynchronizowane z ekranem i radiem. Czy dobrze kombinuję? Szukam wiązki przód i tył , czujników i modułu, czy są 2 moduły? przód i tył? czy ktoś widział instrukcję montażu? proszę o pomoc.

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 10 lis 2018, 22:10
przez kapete
Panowie, jak jest z chłodnicami oleju ASB w naszych amerykanach?
Czy warto, trzeba zamontować dodatkową chłodnicę?

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 16 lis 2018, 17:59
przez goral83
witam
Posiadam aktualnie CX5 z Kanady w wersji Sport zakupioną na aukcji w usa
Samochód delikatnie uszkodzony był w lewą stroną naprawiony zgodnie ze sztuka
Moim zdaniem opłaca się kupić auto bo wyszło jakieś 15tyś taniej niż najtańsza w ogłoszeniach i wiem co mam.
Teraz pytanko mam, gdzie można kupić kamerę cofania do cx5 wersję usa 4pin?
Może ktoś ma na sprzedanie?

CX5 z USA niezbędne przeróbki

PostNapisane: 14 mar 2019, 14:10
przez maandzia
Witam
Proszę właścicieli CX5 importowanych z USA o wskazówki jakich przeróbek muszę dokonać by auto przeszło badanie tech. Czy np. lampy trzeba całe wymienić czy wystarczy coś w nich pozmieniać.
Jak wygląda sytuacja z radiem i navi.
Bedę też wdzięczna za polecenie warsztatu w Wielkopolsce, który ogarnie mi auto.
Dziękuję z góry za wskazówki i rady.
Pozdrawiam

Re: CX5 z USA niezbędne przeróbki

PostNapisane: 14 mar 2019, 22:15
przez rafik85
Lampy usa bez problemu przechodzą przegląd.Czasem,mi się nie zdarzyło,diagnosta sprawdza tylne przeciwmgielne czy dołożone.

Re: CX5 z USA niezbędne przeróbki

PostNapisane: 14 mar 2019, 22:26
przez maandzia
Dziękuję za informację, bardzo się przydała bo już chciałam kupić całą lampę a wystarczy klosz.

Re: CX5 z USA niezbędne przeróbki

PostNapisane: 21 mar 2019, 11:52
przez kapete
Albo przyzwyczaisz się, że w radiu masz tylko nieparzyste częstotliwości i brak śledzenia stacji w drodze, albo czeka cię wymiana modułu radia. Ja się przyzwyczaiłem. Gdy w trasie kompletnie mi się zgubi zasięg włączam muzę z pendrive.
W nawigacji masz oczywiście mapę USA. Jeżeli zależy Ci na nawigacji w aucie musisz chyba kupić kartę z mapą europy. Ja osobiście po Polsce jeżdżę na janosiku a za granicą na google map.

Re: Mazda CX-5 z USA

PostNapisane: 3 kwi 2019, 08:43
przez KOMODO
Witam,

Jestem troszkę zdziwiony, że ten wątek nie jest w ogóle rozwijany. Sądziłem, że zainteresowanie tym modelem w wersji z USA jest większe.

Właśnie stoję przed takim dylematem (sprzedaje obecnie swoje auto i chcę kupić..no właśnie) czy warto zakupić mazdę CX-5 (rocznik coś między 2015-2016) z USA, która już jest sprowadzona / używana w pl. Przeglądając polskie serwisy najczęściej są to już egzemplarze zarejestrowane, którymi ktoś trochę pojeździł. Budżet jaki posiadam to coś w granicach 70-75 tys. zł (i w takim przedziale jest sporo egzemplarzy). Celuje oczywiście w model z silnikiem 2.5L bo ten dwulitrowy jest po prostu za słaby.
Czy możecie się wypowiedzieć, czy warto? Czy po powstaniu tutejszego wątku w 2014r, dziś coś się zmieniło z np dostępnością części? Jak z naprawami?
Moją alternatywą jest Ford Espace 2.0 czy może ktoś z Was również był w podobnej sytuacji? W tym przedziale cenowym z mocniejszymi silnikami i takimi rocznikami chyba to są dwie najciekawsze opcje...niestety obie z USA :(
Może ktoś z Was brał przy okazji leasing na takie auto? Czy z racji iż pochodzi z USA jest on jakoś wyższy? Podejrzewam że samo OC z racji tego już o parę-paręnaście % będzie wyższe.
Pozdrawiam