Witam,
Po dogłębnym zapoznaniu się z aktualną ofertą rynku motoryzacyjnego jestem zainteresowany kupnem Mazdy CX-5. Czy na forum są jacyś dealerzy umożliwiający dobrą negocjację warunków zakupu? Jeśli tak prosiłbym o jakieś namiary.
Zakup używanego auta – Mazda CX-5 (2012 – 2016)
Bezan napisał(a):Witam,
Po dogłębnym zapoznaniu się z aktualną ofertą rynku motoryzacyjnego jestem zainteresowany kupnem Mazdy CX-5. Czy na forum są jacyś dealerzy umożliwiający dobrą negocjację warunków zakupu? Jeśli tak prosiłbym o jakieś namiary.
Skąd jesteś?
Jest jeden dealer w polsce zachodniej, z którym jak się dobrze potargujesz to możesz wyrwać taniej fajny wózek
Jutro będę wiedział coś więcej o CX-5. Póki co jeszcze nie ma aut w salonach i ceny są jeszcze nie znane.
Chyba, że Wy już coś wiecie??
Nie ma co się spodziewać, że auto będzie tanie, to nie odświeżana turecka kaszanka ( Qashqai ) z 2011 roku z wyprzedażowym pakietem a zupełnie nowy model z zupełnie nowymi technologami. I ciągle rodowity Japończyk, obciążony niestety aż 19% akcyzą i 23 % VATem... Auta z produkcji 2012 roku z technicznego punktu widzenia (transport) mogą być w Polskich salonach w okolicy marzec/kwiecień. Ale czekać warto i odkładać każdą złotówkę aby mieć coś, czego nikt jeszcze nie widział na ulicy i za czym będą się odwracać ludziki w outlanderach, ASX-ach i innych CUV-ach aż dostaną skurczu szyi.
Ktoś jest chętny na auto, które będzie hitem 2012 roku????
Chyba, że Wy już coś wiecie??
Nie ma co się spodziewać, że auto będzie tanie, to nie odświeżana turecka kaszanka ( Qashqai ) z 2011 roku z wyprzedażowym pakietem a zupełnie nowy model z zupełnie nowymi technologami. I ciągle rodowity Japończyk, obciążony niestety aż 19% akcyzą i 23 % VATem... Auta z produkcji 2012 roku z technicznego punktu widzenia (transport) mogą być w Polskich salonach w okolicy marzec/kwiecień. Ale czekać warto i odkładać każdą złotówkę aby mieć coś, czego nikt jeszcze nie widział na ulicy i za czym będą się odwracać ludziki w outlanderach, ASX-ach i innych CUV-ach aż dostaną skurczu szyi.
Ktoś jest chętny na auto, które będzie hitem 2012 roku????
Ja jestem zdecydowany i znam ceny benzynowej wersji lecz chyba zdecyduję się na diesela, tu ciągle biję się z myślami i obliczeniami ...
Dla przykładu benzyna:
SkyGo 4x2 MT – 91 900 zł
SkyGo + City Safety Pack MT 4x2 – 93 400 zł
SkyMotion MT 4x2 – 101900 zł
SkyMotion + navi MT 4x2 – 103 900 zł
....
SkyENERGY AT 4x4 – 126 400 zł
SkyENERGY + navi AT 4x4 – 128 400 zł
SkyPASSION MT 4x4 – 126 900 zł
SkyPASSION +navi MT 4x4 – 128 900 zł
SkyPASSION AT 4x4 – 134 900 zł
SkyPASSION +navi AT 4x4 – 136 900 zł
coś w tym rodzaju chyba, że zrobiłem literówkę poranną.
Dla przykładu benzyna:
SkyGo 4x2 MT – 91 900 zł
SkyGo + City Safety Pack MT 4x2 – 93 400 zł
SkyMotion MT 4x2 – 101900 zł
SkyMotion + navi MT 4x2 – 103 900 zł
....
SkyENERGY AT 4x4 – 126 400 zł
SkyENERGY + navi AT 4x4 – 128 400 zł
SkyPASSION MT 4x4 – 126 900 zł
SkyPASSION +navi MT 4x4 – 128 900 zł
SkyPASSION AT 4x4 – 134 900 zł
SkyPASSION +navi AT 4x4 – 136 900 zł
coś w tym rodzaju chyba, że zrobiłem literówkę poranną.
Ostatnio edytowano 24 sty 2012, 11:47 przez ikea, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Corky1 piszesz "rozważam kupno benzyny", jeśli mogę Cię zapytać daj mi argumenty za benzyną, bo sam nie jestem w 100 % zdecydowany, choć bardziej jestem za dieslem, bo:
1. Uzyskana oszczędność CX5 w benzynie to 15 %, a w dieslu 20%
2. Prawdopodobnie duża różnica w zużyciu benzyny do ropy – pewnie jakieś 2 -3 litry, ale tego nie wiem tak dokładnie, a przy galopujących cenach paliw może być tak, że te 2 litry to będzie duża różnica w cenie – tylko czekać jak litr będzie po 10 zł
3. Za benzyną przemawia niższy koszt zakupu i ponoć serwisowania i ew. napraw
4. Za dieslem w cx5 większa moc i chyba jest szybszy o całą sekundę od benzynowego
Ale co jeszcze Twoim zdaniem?
1. Uzyskana oszczędność CX5 w benzynie to 15 %, a w dieslu 20%
2. Prawdopodobnie duża różnica w zużyciu benzyny do ropy – pewnie jakieś 2 -3 litry, ale tego nie wiem tak dokładnie, a przy galopujących cenach paliw może być tak, że te 2 litry to będzie duża różnica w cenie – tylko czekać jak litr będzie po 10 zł
3. Za benzyną przemawia niższy koszt zakupu i ponoć serwisowania i ew. napraw
4. Za dieslem w cx5 większa moc i chyba jest szybszy o całą sekundę od benzynowego
Ale co jeszcze Twoim zdaniem?
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Już ładują na promy http://tiny.pl/hj8xt
- Od: 13 sty 2009, 20:53
- Posty: 85
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda 323F 1,3 16V (BJ) '98r
Witam,
dołączam do tematu jako kolejny zainteresowany. U mnie w gre wchodzi nawet benzyna 2.0, pytanie tylko czy obiecywane zużycie paliwa potwierdzi się w rzeczywistości?
na jakies miarodajne dane przyjdzie jeszcze poczekac az pierwsi szczesliwcy pojezdza pare miesiecy..
pzdr,
k
dołączam do tematu jako kolejny zainteresowany. U mnie w gre wchodzi nawet benzyna 2.0, pytanie tylko czy obiecywane zużycie paliwa potwierdzi się w rzeczywistości?
na jakies miarodajne dane przyjdzie jeszcze poczekac az pierwsi szczesliwcy pojezdza pare miesiecy..
pzdr,
k
- Od: 1 lut 2012, 11:53
- Posty: 8
ikea napisał(a): czy Mazda wydała jakiś poradnik, jak jeździć z tym filtrem tak, aby był "wiecznie" sprawny?
Jeszcze kilka takich kwiatków, a zamiast diesla wezmę benzynę
W każdym dieslu nie tylko w Mazdzie trzeba pamiętać aby raz na jakiś czas udać się w trasę żeby filtr mógł się do końca wypalić. Ja przejechałem już 80 tys. km swoim CX-7 w dieslu i od 70 tys ,km mam założonego boxa zwiększającego moc i moment. Do teraz nie miałem żadnego problemu z tym filtrem. Nigdy nie zapaliła mi się nawet kontrolka że trzeba dopalić filtr. Po prostu tak jakby go nie było. Z tego co wiem te filtry, które zakłada mazda w dieslach 2,2 są już dużo lepsze od swoich poprzedników. Są wypalane dużo częściej i krócej niż kiedyś. Dzięki temu nie ma z nimi problemów. Od przeglądu do przeglądu wzrost oleju w silniku nie przekroczył połowy między F a X. Także nie ma się chyba co obawiać.
Dzięki za info, ale wszystkie te plusy i minusy zachwiały moją pewność "chęci" posiadania diesla, już nie wiem czy niższe koszty paliwa warte są tego całego zachodu i kosztów z obsługą diesli.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszelkie informacje, hmm łatwo wydać 130 tys., ale wydać i być w 100 % zadowolonym potem to już trudniej...
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszelkie informacje, hmm łatwo wydać 130 tys., ale wydać i być w 100 % zadowolonym potem to już trudniej...
- Od: 15 sty 2012, 10:58
- Posty: 30
Zgadza się łatwo wydać , ale chciałoby się żeby był to zakup udany. W tej chwili mam diesla , koszty obsługi nie są przerażające , i sama eksploatacja również – ale mam filtr dpf ( fap) " mokry czyli bez problemu przepala mi się nawet jeżdżąc tylko po mieście ( swoją drogą dlaczego odchodzi się od tych filtrów? dodatek paliwowy nie jest jakoś koszmarnie drogi , a problem przepalania odpada) .
Coraz bardziej nastawiam się na benzynę , no ale właśnie problem spalania i dynamiki. Nie zostaje nic innego jak jeszcze troszkę poczekać na jazdę testową.
Coraz bardziej nastawiam się na benzynę , no ale właśnie problem spalania i dynamiki. Nie zostaje nic innego jak jeszcze troszkę poczekać na jazdę testową.
- Od: 29 sty 2012, 21:54
- Posty: 20
- Skąd: Lubuskie
- Auto: Mazda 3 1.6 diesel 2009 BL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości