witam ja posiadam od niedawna Mazda cx-5 2.2 2WD SPORT 150ps SKYACTIVE 2015
mam problem bo nie wiem jak aktywiwac tryb sport .Nie mam przycisku kolo biegow ani nigdzie indziej .na desce rozdzielczej w miejscu gdzie pokazuje ci jaki aktualnie uzywasz bieg ,nad nim jest napis SPORT ale nie podswietliny bo nie jest aktywny
Szukalem w necie ale nic nie moge znaleźć
Moze ktos cos wie albo ma taka sama wersje
chcialem dodac zdjecie ale sie nie da
Dopisano 18 sty 2020, 19:23:
ok udalo sie wstawic fotke
Mazda CX-5 (KE) – Nasze wrażenia i opinie
Cześć,
Od niedawan jeżdżę CX-5 2.0 165KM i ogólnie jestem bardzo zadowolony tylko jedna rzecz nie daje mi spokoju.
Mam wrażenie że brakuje jej mocy. Wczesniej miałem 6 GG 2.0 141KM i ta przyspieszała znakomicie i błyskawicznie reagowała na wciśnięcie pedału gazu a moja obecna musi się jakby chwilę zastanowić zanim zacznie przyspieszać i samo przyspieszenie nie jest tak odczuwalne.
Oba te samochody mają podobna masę więc spodziewałem się że CX-5 będzie przyspieszać przynajmniej tak samo dorze a biorac pod uwage różnicę ponad 20 koni to powinna jeszcze lepiej. Jakie są Wasze odczucia z użytkowanie tego motoru?
Od niedawan jeżdżę CX-5 2.0 165KM i ogólnie jestem bardzo zadowolony tylko jedna rzecz nie daje mi spokoju.
Mam wrażenie że brakuje jej mocy. Wczesniej miałem 6 GG 2.0 141KM i ta przyspieszała znakomicie i błyskawicznie reagowała na wciśnięcie pedału gazu a moja obecna musi się jakby chwilę zastanowić zanim zacznie przyspieszać i samo przyspieszenie nie jest tak odczuwalne.
Oba te samochody mają podobna masę więc spodziewałem się że CX-5 będzie przyspieszać przynajmniej tak samo dorze a biorac pod uwage różnicę ponad 20 koni to powinna jeszcze lepiej. Jakie są Wasze odczucia z użytkowanie tego motoru?
- Od: 23 lip 2020, 11:34
- Posty: 3
- Auto: Mazda Cx-5 KE 2.0 165KM 121KW 2WD MT
To jest chyba wina zestopniowania skrzyni biegów. Też myślałem że te 165 km da radę. Trochę się zawiodłem. Myślałem jeszcze o czipowaniu ale wzrost mocy jest w tym silniku znikomy więc się nie opłaca. No cóż, czas zacząć spokojniej jeździć 

Przez chwile myślałem że mi się wydaje bo wyżej sie siedzi i jest ciszej niz w mojej byłej GG ale trzeba spojrzeć prawedzie w oczy – to nie jest auto do dynamicznej jazdy a przynajmniej nie z tym silnikiem. Niby człowiek wiedział a jednak sie łudził
O chipie tez już myślałem i chyba zrobię, zawsze to 15 kuni więcej 

- Od: 23 lip 2020, 11:34
- Posty: 3
- Auto: Mazda Cx-5 KE 2.0 165KM 121KW 2WD MT
Zbych88 napisał(a):Opory toczenia itp.
Np mazda 6 z tym samym silnikiem przyspiesza 1,5 sec lepiej do 100 a 1,5 sec to przepaść.
A jednak! Jak to jest że w Mazda CX 30 SKYACTIV-X 2.0 MAZDA M HYBRID (ten sam silnik) udało się osiągnąć 180 KM? Podobno zwiększyli sprężanie mieszanki więc może i u naszych 2,0 da się to zrobić?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9