Mazda6 2.3 Pb, 2005, (otomoto: 6037847192), 14.900 zł, Olkusz.

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez Jamesss » 23 lip 2018, 15:59

Witam wszystkich,

Noszę się z zamiarem kupna Mazdy 6. Moim "celem" jest co prawda raczej 2.0 w wersji Active, ale od jakiegoś czasu wpada w oko na otomoto poniższe ogłoszenie (jakiegoś czasu bo wisi na otomoto od jakiś chyba 2 miesięcy). Ma kilka plusów – wyższa wersja, na polskich blachach więc przebieg łatwiejszy do sprawdzenia itp. Wiadomo większy silnik przy takiej masie też jest na plus.

Ma też minusy albo kwestie wprawiające mnie w lekkie zakłopotanie :) Więc mam parę pytań:

– Automat – tu akurat się nie wzbraniam ideologicznie – boje się bardziej o to jak i czy w ogóle da się ocenić stan skrzyni przykładowo na jeździe próbnej. Chodzi mi tu bardziej o to czy ta skrzynia w Mazdzie ma jakieś swoje zachowania, które np. świadczyłyby o jej złym stanie.

– rzadka wersja – no cóż, napędu na 4, skóry czy keylessa nie można traktować jako wad, ale czy nie będzie to kłopotliwe w eksploatacji/naprawach? Może ktoś z Was miał styczność z taką konfiguracją i wie czy warto sie w nią "pakować"?

– zastanawia mnie też niska cena (ok, lekko obite drzwi to chyba nie tragedia, wyglądają na "do wyciągnięcia") w wysokiej wersji i pomimo tego samochód jest już długo w sprzedaży może widzicie po zdjęciach coś podejrzanego :> ? (zaznaczam że nie kontaktowałem się ze sprzedającym więc nie znam większych szczegółów niż to co stoi w ogłoszeniu)

– czy zagazowanie tej jednostki przy takim przebiegu będzie "kłopotliwe"?

Co myślicie? :)

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-m ... 89f6086b7a
Początkujący
 
Od: 28 maja 2018, 08:17
Posty: 6
Skąd: Kraków
Auto: Mazda6 GY L3 '07

Postprzez stachan » 24 lip 2018, 17:43

Jamesss napisał(a):na polskich blachach więc przebieg łatwiejszy do sprawdzenia itp.


To raczej złudna gwarancja... Niestety :(

Jamesss napisał(a): jak i czy w ogóle da się ocenić stan skrzyni przykładowo na jeździe próbnej


Jest kilka sposobów na sprawdzenie czy skrzynia jest w dobrym stanie. Nie spodziewaj się płynnej przekładki. Zacznij od tego ile obecny właściciel eksploatował Madzię, co w niej zrobił, czy ma jakieś rachunki etc.

Jamesss napisał(a):– rzadka wersja – no cóż, napędu na 4, skóry czy keylessa nie można traktować jako wad, ale czy nie będzie to kłopotliwe w eksploatacji/naprawach? Może ktoś z Was miał styczność z taką konfiguracją i wie czy warto sie w nią "pakować"?


Zadzwoń do Tadziola – z pewnością ma duże doświadczenie <spoko>

Jamesss napisał(a):może widzicie po zdjęciach coś podejrzanego


Z pewnością rdza już jest problemem – zerknij na okolice zawiasów drzwi przednich, ranty wewnętrzne tylnego prawego nadkola – w okolicy progu jest nadżerka. Nie wiem jak podwozie...

Powiem tak – jeśli masz dzieciaka / dzieciaki, to auto jest w sam raz na dwa – trzy lata, aby oblatać z wózkiem. Jeśli planujesz zakup na dłużej, to prędzej czy później koszty nieuniknione. Jednak ze zdjęć nie wygląda źle...
Zadzwoń, pogadaj – skoro stoi długo, to jeszcze postoi trochę, a może uda się coś utargować? Zanim kupisz – obejrzyj dokładnie, podjedź do SKP (analiza spalin, płyta, rolki, amory), zajrzyj od dołu – zrób fotki – polecam ten wątek. Jedź z kimś i poproś, aby studził emocje ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Moto