Mazda6 2.5 Pb/LPG, 2009, (oferta prywatna), 32.000 zł, Kraków.

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez Zibi85 » 30 cze 2018, 16:56

Witam

Proszę o opinię. Pod moim zakładem pracy nieraz parkowała ładna Mazda 6 GH liftback, wersja Dynamic Sport. W ostatnim czasie zauważyłem kierowce (okazało się, że pracuje w sąsiedniej firmie), i zapytałem czy nie będzie sprzedawał tego auta w w najbliższym czasie. Stwierdził, że planuje już wymianę samochodu.

Byłem dziś oglądać ten samochód i z rozmowy z właścicielem wynikło co następuje:
– silnik 2.5 PB
– polski salon, drugi właściciel, przebieg 148 kmm.
– auto ma 3 lata
– 2 lata temu założony gaz – STAG, wtrysk w fazie ciekłej z dotryskiem PB, ponoć założenie gazu kosztowało 3000 zł.
– 2 miesiące temu w aucie poleciała uszczelka głowicy, wymiana tejże uszczelki + pompy wody + planowanie głowicy
– Gość wygadał się, że pierwszy gazownik zepsuł sprawę, inny potem poprawiał i regulował instalację.


Poradźcie proszę czy skreślać już auto czy jeszcze nie? Co o tym myśleć. Szkoda, bo z wyglądu perełka.

Nie daję linka do ogłoszenia bo auto nie jest jeszcze nigdzie wystawione.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2011, 00:45
Posty: 181 (1/2)
Skąd: Tarnów okolice
Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412

Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.

Postprzez Mr_Bartek » 30 cze 2018, 17:04

Czemu skreślać? Gaz jest, mały remont silnika był. Nic tylko jeździć i się cieszyć, że poprzedni właściciel wydał na remont. Podjedź na jakieś SKP by sprawdzić resztę auta.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Zibi85 » 30 cze 2018, 17:17

3 lampki ostrzegawcze:

1. Właściciel przyznał, że pierwszy gazownik zespuł sprawę, ktoś to potem poprawiał i regulował.
2. Właściciel po naprawieniu silnika sprzedaje samochód,
3.
Instalacja gazowa – przyczyny wypalenia uszczelki pod głowicą:
Przegrzanie następuje w wyniku zbyt ubogiego dawkowania paliwa. W kryzysowych przypadkach kończy się to wypalaniem gniazd zaworowych, a nawet wypaleniem dziury w tłoku.


Nie wiadomo co faktycznie było. Silnik jak na 2.5 nie porywał – jechał porównywalnie jak moje 20 letnie 2.0 136 km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2011, 00:45
Posty: 181 (1/2)
Skąd: Tarnów okolice
Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412

Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Moto