Mazda MX-6 2.5 Pb, 1993, (olx: 399238133), 4.900 zł, Biała Podlaska.

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez Marcin624 » 1 sty 2018, 15:15

Witam. Pytanie kieruję do znawców tego modelu. Warto interesować się mx-6 w takich pieniądzach? Niestety nie bardzo orientuję się w cenach, jedna mx-6 stoi za 8500, a nie wiele się różni od tej. Jakieś sugestie na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach tego modelu? Na pewno na rdzę, ale oprócz tego coś jeszcze?

olx399238133.png


https://www.olx.pl/oferta/mazda-mx-6-2- ... 6eff9979ce
Początkujący
 
Od: 4 lis 2017, 20:33
Posty: 3
Auto: Mazda 323, ZL-DE, 1998

Postprzez mrd » 9 sty 2018, 17:53

Uważam, że powinieneś zwracać uwagę na egzemplarze bez rdzy – to chyba najważniejsze.
Bo z remontem budy jest najgorszej – znam to z autopsji.
Linka którego wkleiłem mi usunięto ( chyba coś z regulaminem nie tego, :( ), ale mogę Ci podesłać kilka namiarów, z tym że z Niemiec.
Ostatnio edytowano 9 sty 2018, 21:59 przez mrd, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 25 gru 2017, 00:18
Posty: 8
Auto: Mazda MX6 2.5 V6 Kl 1992
Mazda MX6 2.5 V6 Kl 1994
Suzuki Baleno Sport 1,6

Postprzez chmielu_KL » 9 sty 2018, 18:13

Wszystko zależy od stanu.

Cenami się nie sugeruj bo ludzie wykorzystują to, że auto jest unikatem na drogach.

Musisz dokładnie sprawdzić stan blacharski, jak nadkola tył, przód – tutaj trzeba zdejmować osłonę nadkola, bądź sam błotnik.
Kielichy amortyzatorów jak i samą podłogę.
Przydałoby się otworzyć wnętrze by zerknąć we wnęki, ale na 100% sprzedający się na to nie zgodzi.

Praca zimnego silnika, jak i ciepłego no i jazda próbna. Wiadomo zawieszeniowo itp. także polecam wjechać na stację. No i tyle, największym problemem może być rdza, bądź to że auto mogło mieć strzał no auto młode nie jest wiem wiadomo o co chodzi.
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1365 (20/17)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK LF '07 Kintaro True Red
Mazda 626 GE KL-DE '94 Sedan

Postprzez somebody22 » 12 sty 2018, 12:44

Mazda widać że długo stała. Stan blacharski calkiem, calkiem, ale jezeli chcesz nia jeździć to trzeba zrobic ponowne zabezpieczenie antykorozyjne, ranty wszystkich nadkoli całe. Purchel nad zderzakiem tylnym, ale nie na rancie, drzwi od kierowcy cos z przodu wychodzi ale bez tragedii, podłoga cała, kielichy ok, silnik ładnie pracuje, startuje z zimnego cicho, nie tworzy zasłony dymnej, nie ma przedmuchow, odstaje uszczelka w rogach przy szybie czołowej, reczny ciężko odbija(linki do wymiany) zacisk pracuje, wydech raczej w najbliższym czasie do wymiany(był spawane zwłaszcza tłumik środkowy, jest katalizator chyba nawet sprawny), ciężko unosi się szybką od pasażera, tapicerka nie wytarta, nowe 4 amortyzatory tokico, sprezyny h&r, w zawieszeniu widać ze tuleje tylnych wleczonych wahaczy są stare(guma powierzchniowo sparciala), luzow brak. Lakier ok, sa drobne rysy, mały ubytek bezprawnego na drzwiach pasażera (właściciel oklejal szybę pasażera po wybiciu okna przez jakiś nie lubiacych mazda mx6 ale lubiacych radia). powłoka lakieru od 90 do 260mikronow na masce przedniej, lakier przydało by sie jakims woskiem zrobic.Maska raczej wymieniana lub lakierowana bez szpachli. Brak chłodnicy klimy i osuszacza. Zaślepione przewody na klimie. Tarcze i zaciski przód z mazdy 6, tarcze i zaciski tył z gf/gw.
Tyle udało mi się znaleźć wad i zalet. Auto wymaga trochę kosmetyki z przeglądów wynika że przez dwa lata zrobiło 4tys. km. Jeżeli ktoś kupi i będzie tylko eksploatowal to raczej to auto do takich nie należy. Wymaga wg. mnie z 1000zl inwestycji.
Początkujący
 
Od: 7 mar 2016, 21:53
Posty: 1
Auto: Mazda 6 GY 2.0 RF5C

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Moto