Mazda6 1.8 Pb, 2008, (otomoto: 6019593050), 25.500 zł, Góra Kalwaria.
1, 2
Tablice straciły ważność blisko 2 miesiące temu – warto sprawdzić czy była wystawiana wcześniej. Jeśli nie – dlaczego? Chyba Mr_Bartek wie jak sprawdzić czy samochód był wcześniej wystawiany...
Z pewnością warto dokładnie sprawdzić lewy przód... Może źle oceniam, ale zaznaczyłem podejrzane elementy, a strzałka zaznacza odcień, choć może to wina samego zdjęcia...
Z pewnością warto dokładnie sprawdzić lewy przód... Może źle oceniam, ale zaznaczyłem podejrzane elementy, a strzałka zaznacza odcień, choć może to wina samego zdjęcia...
- Od: 21 wrz 2006, 16:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
kolor na zdjęciu wydaje się inny ale tak jak piszesz może być to wina zdjęcia.
wygenerowałem vin i co mnie dziwi ze ma żadnych wpisów do 2016r.
Sprzedawca twierdzi ze jest to 2008 rok a po wygenerowaniu vin widnieje 2007r. (chyba ze źle coś interpretuje). Poniżej załączam załącznik vin.
Co do tych zaznaczonych kółek to przez Ciebie to co dokładnie podejrzane wydaje Ci się? ( prócz innego odcienia)
Proszę o jakieś szybki odzew bo jutro rano mam jechać i nie wiem czy opłaca się w ogóle bo mam prawie 400km.
wygenerowałem vin i co mnie dziwi ze ma żadnych wpisów do 2016r.
Sprzedawca twierdzi ze jest to 2008 rok a po wygenerowaniu vin widnieje 2007r. (chyba ze źle coś interpretuje). Poniżej załączam załącznik vin.
Co do tych zaznaczonych kółek to przez Ciebie to co dokładnie podejrzane wydaje Ci się? ( prócz innego odcienia)
Proszę o jakieś szybki odzew bo jutro rano mam jechać i nie wiem czy opłaca się w ogóle bo mam prawie 400km.
- Załączniki
-
- mazda góra kalwarii.pdf
- (76.62 KiB) Pobrane 57 razy
- Od: 20 gru 2017, 17:37
- Posty: 3
- Auto: mazda 6 2,0 benzyna
Dokładnie możesz sprawdzić historię DSR u naszego klubowego kolegi Marianka – ma swój wątek w dziale Firmy.
Odnośnie kółek – chodzi mi o kwestię spasowania elementów.
Zanim ruszysz w drogę sprawdź DSR – to podstawa. Gdy pojedziesz – miernik lakieru dobrej jakości. Odpuść ASO do oceny auta, jedź do zwykłej SKP – jeśli mają porządną ścieżkę, to więcej się dowiesz za mniejsze pieniądze.
Nie ulegaj presji – pośpiech jest złym doradcą.
Masz możliwość, to poproś o zdjęcia z otwartą pokrywą silnika z różnych ujęć w dobrej rozdzielczości i oświetleniu.
Odnośnie kółek – chodzi mi o kwestię spasowania elementów.
Zanim ruszysz w drogę sprawdź DSR – to podstawa. Gdy pojedziesz – miernik lakieru dobrej jakości. Odpuść ASO do oceny auta, jedź do zwykłej SKP – jeśli mają porządną ścieżkę, to więcej się dowiesz za mniejsze pieniądze.
Nie ulegaj presji – pośpiech jest złym doradcą.
Masz możliwość, to poproś o zdjęcia z otwartą pokrywą silnika z różnych ujęć w dobrej rozdzielczości i oświetleniu.
- Od: 21 wrz 2006, 16:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Auto z Danii.
Historia przebiegu i badań technicznych:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... 8281123429
W systemie brak informacji o szkodzie (ale sprawdzić miernikiem zawsze warto).
Było 2 właścicieli, pierwszy miał auto do sierpnia 2011, drugi od tej daty do kwietnia 2017, kiedy to auto wymeldowano.
Wyeksportowane w czerwcu 2017.
Data 1-j rejestracji:
01-04-2008
Rok produkcji:
18.12.2007
ale w dowodzie będzie pewnie wbite 2008 rok produkcji (po dacie 1-j rejestracji).
Mam obecnie poprzednią generację, też z rokiem produkcji 2007 a datą 1-j rejestracji w marcu 2008 i będzie miała w PL też wbitą produkcję 2008.
P.S. Silnik 1.8 w 6-tce i 5-biegowa skrzynia to średnie połączenie, stąd też cena.
1.8 nie ma 140 koni, tylko 120. Tak samo jak właścicieli było 2, a nie 1 – także widzisz ile są warte informacje od sprzedającego.
Mazda mogła być eksportowana przez Niemcy, czasami ktoś z Niemiec sprowadzi z Danii, a później polski handlarz z Niemiec, chociaż niekoniecznie.
Historia przebiegu i badań technicznych:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... 8281123429
W systemie brak informacji o szkodzie (ale sprawdzić miernikiem zawsze warto).
Było 2 właścicieli, pierwszy miał auto do sierpnia 2011, drugi od tej daty do kwietnia 2017, kiedy to auto wymeldowano.
Wyeksportowane w czerwcu 2017.
Data 1-j rejestracji:
01-04-2008
Rok produkcji:
18.12.2007
ale w dowodzie będzie pewnie wbite 2008 rok produkcji (po dacie 1-j rejestracji).
Mam obecnie poprzednią generację, też z rokiem produkcji 2007 a datą 1-j rejestracji w marcu 2008 i będzie miała w PL też wbitą produkcję 2008.
P.S. Silnik 1.8 w 6-tce i 5-biegowa skrzynia to średnie połączenie, stąd też cena.
1.8 nie ma 140 koni, tylko 120. Tak samo jak właścicieli było 2, a nie 1 – także widzisz ile są warte informacje od sprzedającego.
Mazda mogła być eksportowana przez Niemcy, czasami ktoś z Niemiec sprowadzi z Danii, a później polski handlarz z Niemiec, chociaż niekoniecznie.
dadan – poprosze o dyskusję na poziomie. Ale najpierw dowiedz sie jak to dziala w Polsce (rozwiazania systemowe), co to jest data produkcji np. w Niemczech, a wtedy mozemy sobie rzeczowo pogadac.
Nikt niczego nie odmladza, polskie rozwiazania systemowe sa bardzo głupie i same takie cyrki wychodzą.
Nikt niczego nie odmladza, polskie rozwiazania systemowe sa bardzo głupie i same takie cyrki wychodzą.
Nie wiem jak Ty załatwiasz to w urzędzie celnym, bo tam cała zabawa zaczyna się z opłacaniem auta. Pan który przygotowuje mi papiery do urzędu celnego pyta o datę produkcji i datę rejestracji. Jeżeli nie ma roku produkcji w papierach (np auto z Holandii) wierzy mi na słowo a potem sam urząd celny sprawdza według VIN-u rok produkcji. W niektórych przypadkach nie mogli dojść według VIN-u i przyjmowali moją wersję, co oznacza że jak podam im uczciwie to będzie uczciwie wpisany. Teraz proszę mi napisz dlaczego nie możesz mieć wpisanego uczciwego roku produkcji?
U mnie wygląda to tak, że gość który robi badanie techniczne w PL przed rejestracją wpisuje w papiery rok produkcji na podstawie schematu narzuconego z góry (nie na podstawie tego co powie klient) i na tej podstawie WK wpisuje rok produkcji.
Sam widzisz jakie są cyrki w PL z rokiem produkcji, skoro przyjmują Twoją słowną wersję.
Także nawet jakbym mu powiedział żeby wpisał 2007 ... to i tak wpisze 2008 – po dacie 1-j rejestracji, na co ma twarde dowody.
Sam widzisz jakie są cyrki w PL z rokiem produkcji, skoro przyjmują Twoją słowną wersję.
Także nawet jakbym mu powiedział żeby wpisał 2007 ... to i tak wpisze 2008 – po dacie 1-j rejestracji, na co ma twarde dowody.
Pan na SKP jak wbije vin mazdy to mu wyskakuje data produkcji:)
Dopisano 21 gru 2017, 22:47:
1.8 to słabizna z 5tką skrzynią.Trzeba dobrze piłować żeby jechało.
Dopisano 21 gru 2017, 22:47:
1.8 to słabizna z 5tką skrzynią.Trzeba dobrze piłować żeby jechało.
Przegląd techniczny to ja robię na końcu Zaczynam od tłumacza, potem urząd celny. Generalnie pani w WK to co ma w papierach od celników i we wniosku ode mnie może wpisać w Dowód Rejestracyjny. Moim zdaniem to nie przepisy w Polsce są chore tylko za granicą, skoro w w Holandii w rubryce Bouwjaar czyli rok produkcji widnieje data 1 rejestracji W niemczech jest chociaż Datum Erst Zullasung i Baujahr. Problem polega na tym, że spotkałem auto które stało 2 lata w salonie, zapewne pod chmurką, a rok produkcji ma wbity rok rejestracji. Kupujemy 2 lata starsze auto które moim zdaniem powinno mieć inną cenę, tyle z autopsji...
Dziwna droga przegląd na końcu...po co Ci próbne tablice?A może taki znalazłeś sposób na oszukanie na roczniku:)poza tym SKP i tak wpisze właściwy rocznik.Chyba że twój znajomy z SKP...A tak wogóle to jakie Ty masz papiery od celników?coś kręcisz kolego
Jak to jakie papiery od celników? Sprowadzałeś kiedyś auto czy sobie dla jaj piszesz? Co ma wspólnego kolejność załatwiania spraw z tablicami próbnymi? Próbnych i tak nie potrzebuje, auto sprowadzam na kołach, poza tym jak jest świeży TUV nie musze robić przeglądu. SKP może sobie wpisać co chce, w WK wpisują dane do dowodu rejestracyjnego...A teraz skąd WK wpisuje rocznik? Z wniosku, z urzędu celnego, z przeglądu, z tłumaczeń czy z głowy? Nawiasem mówiąc tylko urząd celny rozkodowuje VIN...Reszta nie musi.
Dziękuję wszystkim za odzew autka nie kupiłem, gdyż okazało się że był robiony lewy przód. Dalej już nie wnikałem, gdyż zwyczajnie poczułem się oszukany i miałem wycieczkę przez pół polski na darmo. (życie)
Co do tego odmładzania, to też tego nie rozumiem rok produkcji 2007 to po co wpisywać 2008.
Co do tego odmładzania, to też tego nie rozumiem rok produkcji 2007 to po co wpisywać 2008.
- Od: 20 gru 2017, 17:37
- Posty: 3
- Auto: mazda 6 2,0 benzyna
Coś dadan kręcisz.Miałem 3 auta z de,wszystko mazda i zawsze WK rozkodowywał vin bo auto nie europejskie.W jednym przypadku wysłali nawet zapytanie do producenta.Chyba że miałeś datę 1rej po czerwcu to wtedy olewają.Jeśli robi się przegląd na SKP to system sam rozkodowuje.Papierów od celników żadnych nie ma Bo wydruk się samemu robi:)Jednym słowem wg.mnie kręcisz na roczniku bo się da:)
Tak kręciłem rocznik na 15 letniej Mazdzie BJ Kolego rafik napisz w jakim WK takie jaja zapytanie do producenta? Chyba że się wstydzisz, bo lokalizacji nie podałeś. Czyli mam rozumieć, że przy okienku powiedzieli przyjdz pan jutro to może zarejestrujemy auto, pod warunkiem że producent przyśle odpowiedź A może w Twoim wydziale japoniec to jakiś wynalazek? Pierwsze raz słysze takie historie, papier od celników sam się drukuje też dobre Skoro urząd celny sprawdza po vinie, SKP też to po co ma sprawdzać jeszcze WK? Chyba, że Cie złapali na przekręcaniu rocznika, wtedy rozumiem
Skąd bierzesz potwierdzenie zapłaty akcyzy?
Jakie Ty wogóle dostajesz dokumenty od celników???
Może u Ciebie na jakimś zadupiu nie sprawdzają roku prof w WK.W dużych miastach zawsze.A w razie wątpliwości rejestrują auto ale wysyłają zapytanie do producenta i przy odbiorze twardego dowodu wpisują właściwą.
Dopisano 17 sty 2018, 16:29:
Miałem z 10 aut z zagranicy to wiem.
Dopisano 17 sty 2018, 16:31:
Kręcisz jak cygan słońcem i pieprzysz głupoty.Każda ręka czyli celnik diagnosta i WK ma obowiązek sprawdzić r.prod.
Jakie Ty wogóle dostajesz dokumenty od celników???
Może u Ciebie na jakimś zadupiu nie sprawdzają roku prof w WK.W dużych miastach zawsze.A w razie wątpliwości rejestrują auto ale wysyłają zapytanie do producenta i przy odbiorze twardego dowodu wpisują właściwą.
Dopisano 17 sty 2018, 16:29:
Miałem z 10 aut z zagranicy to wiem.
Dopisano 17 sty 2018, 16:31:
Kręcisz jak cygan słońcem i pieprzysz głupoty.Każda ręka czyli celnik diagnosta i WK ma obowiązek sprawdzić r.prod.
Masz rację Gdynia to zadupie U Ciebie nie ma NIC, wpisz chociaż część Polski, zawsze to coś
Nigdy nie sprawdzali mi roku produkcji w WK, nie miałem widocznie brudnych rąk, żeby mi na nie tak patrzyli. A tak sprawdzali czy rok z wniosku mojego o rejestrację auta, zaświadczenia opłacenia akcyzy (to ten tajemny dokument, który mam od celników ), oraz papierku od diagnosty pokrywa się. Wszędzie jest rok produkcji w tych papierach i wypadałoby żeby się zgadzał. Widocznie u Ciebie coś nie teges w tych papierach jest.
A teraz meritum, skoro każdy sprawdza rok produkcji włącznie z zapytaniem do producenta to wyjaśnij mistrzu jak to możliwe że w Polsce rejestrują auta po dacie rejestracji? Jak to możliwe że odmładzają auta? Przecież przy twardym dowodzie mogą to korygować? Przecież wysyłają zapytanie do producenta?
Nigdy nie sprawdzali mi roku produkcji w WK, nie miałem widocznie brudnych rąk, żeby mi na nie tak patrzyli. A tak sprawdzali czy rok z wniosku mojego o rejestrację auta, zaświadczenia opłacenia akcyzy (to ten tajemny dokument, który mam od celników ), oraz papierku od diagnosty pokrywa się. Wszędzie jest rok produkcji w tych papierach i wypadałoby żeby się zgadzał. Widocznie u Ciebie coś nie teges w tych papierach jest.
A teraz meritum, skoro każdy sprawdza rok produkcji włącznie z zapytaniem do producenta to wyjaśnij mistrzu jak to możliwe że w Polsce rejestrują auta po dacie rejestracji? Jak to możliwe że odmładzają auta? Przecież przy twardym dowodzie mogą to korygować? Przecież wysyłają zapytanie do producenta?
Od ponad półtorej roku geniuszu akcyza jest w formie wydruku z PUESC.Celnik nic Ci nie daje.Sam drukujesz po zaksięgowaniu i wprowadzeniu do systemu.Pieprzysz jak potłuczony.Ty chyba pięć lat temu opłacałeś i rejestrowałeś auto.Poczytaj,później się wypowiadaj.Hej!
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości