Mazda3 2.0 Pb, 2011, (oferta prywatna), 27.300 zł, Berlin (DE).

Tutaj zadajemy pytania na temat opinii o konkretnych egzemplarzach.

Postprzez wesolykapselek » 15 gru 2017, 12:21

Panowie takie pytanie. Ile może kosztować zrobienie tej fury? Biorąc pod uwagę cenę rzędu 28000 PLN bez podatków i kosztów sprowadzenia.

Screenshot ogłoszenia:

mazda3.png


link do PrtSc

Dwa najbardziej istotne zdjęcia:

lRLINNL.jpg


sCMG1kX.jpg


Ćwiartka tylna plus drzwi to w sumie grosze na rynku ale zawieszenie? Znajomy który posiada pierwszą generację twierdzi, że tam zawieszenie jest dosyć skomplikowane i może być drogawe do zrobienia.

Sam właściciel twierdzi, że uszkodzona jest oś więc liczę się z tym, że cała belka naturalnie do wymiany i nawet nie ma co próbować reanimować.
Ostatnio edytowano 28 gru 2017, 00:28 przez wesolykapselek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 gru 2017, 16:05
Posty: 21
Auto: Mazda3 II gen, 2.0 MZR DISI 151KM, 2010, Sport

Postprzez rafik85 » 16 gru 2017, 00:43

Coś drogo jak za auto do naprawy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 10:15
Posty: 904 (0/19)
Auto: 3 2.5 awd 250KM 2022
mx5 2.0 184KM 2021
Cx5 2.5 awd 2016
Diagnostyka kodowania itp

531640670

Postprzez wesolykapselek » 16 gru 2017, 10:12

Czy ja wiem czy drogo.
W tej wersji z taką kilometrówką to w Polsce by chodziły w cenie 38-40k PLN.
Tutaj naprawa nie musi być droga. Kwestia czy jest do czego zamontować nowe zawieszenie bo jak patrzyłem po necie to ćwiartka czy drzwi nie są drogie.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 gru 2017, 16:05
Posty: 21
Auto: Mazda3 II gen, 2.0 MZR DISI 151KM, 2010, Sport

Postprzez marcin255 » 16 gru 2017, 10:18

wesolykapselek napisał(a):że cała belka naturalnie do wymiany

z tyłu jest wielowahacz
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez wesolykapselek » 16 gru 2017, 11:13

Formalnie tak. Ale o dziwo na allegro jak wpiszesz "mazda wielowahacz" to nic nie znajduje za to "mazda belka" to już ogłoszeń od cholery i ciut ciut.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 gru 2017, 16:05
Posty: 21
Auto: Mazda3 II gen, 2.0 MZR DISI 151KM, 2010, Sport

Postprzez e-tomek » 16 gru 2017, 12:32

wesolykapselek napisał(a):W tej wersji z taką kilometrówką to w Polsce by chodziły w cenie 38-40k PLN.

Ale to nie auta po wypadku, tylko z nienaganną historią.

Poza tym pamiętaj, że kiedyś takie auto będziesz sprzedawał ... jako bezwypadkowego nie sprzedasz, bo widać jak na dłoni, że pewne newralgiczne elementy zostały uszkodzone.

I chyba najważniejszy aspekt – pewność auta, którym się jeździ i bezpieczeństwo.
Osobiście bym za darmo takiego nie wziął.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez rafik85 » 17 gru 2017, 11:07

Niektórzy nisko cenią życie jeżdżących takim autem ludzi...

Dopisano 17 gru 2017, 10:08:

Powypadkowym mówimy NIE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 10:15
Posty: 904 (0/19)
Auto: 3 2.5 awd 250KM 2022
mx5 2.0 184KM 2021
Cx5 2.5 awd 2016
Diagnostyka kodowania itp

531640670

Postprzez wesolykapselek » 17 gru 2017, 14:45

Formalnie taki samochód nie musi być powypadkowym. W polskim prawie jest wyraźna różnica pomiędzy wypadkiem a kolizją i tę subtelną różnicę wykorzystują sprzedawcy.

Inna sprawa że zastanawiam się czy faktycznie istnieje jakieś realne zagrożenie dla samochodu takiego jak ten ale naprawionego ze sztuką.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 gru 2017, 16:05
Posty: 21
Auto: Mazda3 II gen, 2.0 MZR DISI 151KM, 2010, Sport

Postprzez rav 75 » 17 gru 2017, 18:45

Nie zastanawiaj się nad zagrożeniem,lepiej określ (po ewentualnym zakupie) czy i jak zamierzasz auto naprawić. Czy uwzględniasz naprawę na nowych,oryginalnych częściach czy na używkach? Gdzie to naprawisz – ASO,porządny niezależny serwis czy może u "Janusza" naciągając pogięte elementy o "gruszkę". Bo jak skalkulujesz naprawę na nowych elementach,w warsztacie wykonującym naprawę zgodnie ze sztuką blacharską (i lakierniczą),gdzie nie szczędzą na materiałach,dostępie do technologii napraw,dbającym o poziom wykwalifikowania kadry, myślę (opierając się o swoje,przeszło kilkudziesięcio letnie doświadczenie w branży) że nie masz się czego bać. Będzie naprawione na pewno dobrze,ale będziesz musiał za to zapłacić,i to nie mało.
I w tym miejscu pojawia się pytanie czy to w ogóle się opłaca? Bo jak przyjdzie Ci do samochodu dopłacić 1/3 wartości za naprawę,opłacić sprawy związane z zarejestrowaniem,okaże się że w tej cenie kupisz podobny ale nie rozbity... Odpowiedz sobie sam.
rav 75
 

Postprzez wesolykapselek » 17 gru 2017, 18:57

No właśnie zakładając wątek liczyłem na konkretnie odpowiedzi odnośnie na przykład kosztów zrobienia zawieszenia (oraz stopnia skomplikowania) w tym samochodzie a nie na stosunek ludzi do samochodów wypadkowych.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 gru 2017, 16:05
Posty: 21
Auto: Mazda3 II gen, 2.0 MZR DISI 151KM, 2010, Sport

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Moto