Mazda3 2.0 Pb, 2004, (allegro: 6853501114), 13.700 zł, Bydgoszcz.
Strona 1 z 1
Witam,
Jest to mój pierwszy post na foum, tak więc witam wszystkich bardzo serdecznie i jest mi niezmiernie miło, że prawdopodobnie niedługo w pełni dołączę do grona posiadaczy Mazdy.
Zmierzam ku zakupowi Mazdy3. Będzie to mój drugi w "karierze" samochód, drugi japoniec, ale pierwszy spod znaczka Mazdy.
Bardzo proszę o opinie na temat auta. Przeglądam allegro od ponad pół roku w poszukiwaniach Mazdy, ale przyszedł czas na poważne podejście do tematu. Auto stoi na allegro od niedawna (myślę, że około tydzień lub dwa). Początkowo była wystawiona za 15000, dzis zauważyłem że cena zjechała do 13 700. Auto wygląda na ładne i bez rdzy, ale być może ktoś z Was zna to auto, widział, słyszał lub jeździł?
A może ktoś z okolic zechciałby się wybrać na wstępne oględziny...? Ja mieszkam w Warszawie, także jest kawałek drogi i nie zbyt chętny jestem na wycieczkę po złom.
Z góry dzięki za odpowiedzi,
Pozdrawiam!
Poniżej link do aukcji:
http://allegro.pl/mazda-3-top-sport-2-0-150km-ogloszenie-prywatne-i6853501114.html#thumb/1
Jest to mój pierwszy post na foum, tak więc witam wszystkich bardzo serdecznie i jest mi niezmiernie miło, że prawdopodobnie niedługo w pełni dołączę do grona posiadaczy Mazdy.
Zmierzam ku zakupowi Mazdy3. Będzie to mój drugi w "karierze" samochód, drugi japoniec, ale pierwszy spod znaczka Mazdy.
Bardzo proszę o opinie na temat auta. Przeglądam allegro od ponad pół roku w poszukiwaniach Mazdy, ale przyszedł czas na poważne podejście do tematu. Auto stoi na allegro od niedawna (myślę, że około tydzień lub dwa). Początkowo była wystawiona za 15000, dzis zauważyłem że cena zjechała do 13 700. Auto wygląda na ładne i bez rdzy, ale być może ktoś z Was zna to auto, widział, słyszał lub jeździł?
A może ktoś z okolic zechciałby się wybrać na wstępne oględziny...? Ja mieszkam w Warszawie, także jest kawałek drogi i nie zbyt chętny jestem na wycieczkę po złom.
Z góry dzięki za odpowiedzi,
Pozdrawiam!
Poniżej link do aukcji:
http://allegro.pl/mazda-3-top-sport-2-0-150km-ogloszenie-prywatne-i6853501114.html#thumb/1
Ostatnio edytowano 25 cze 2017, 12:01 przez johnny1836, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 wrz 2016, 20:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
Ze zdjec moze i wyglada na warta zainteresowania to fakt. Niewiadomo tylko ile ten egzamplarz ma korozji. Okolo 5 lat u nas w kraju to pozytyw ale ciekawe gdzie ja kupil czy od handlarza czy inna droga. Radze zwrocic tez uwage na prawe drzwi od srodka i prawa tylna lampe ktora jakby cala byla zaparowana. Moze to drobnostki no ale zawsze cos na zdjeciach widac. Pierwszy raz od dluzszego czasu widze ze w ogloszeniu jest opis z lista wyposazenia ktora w rzeczywistosci jest troszke bogatsza .
Ok, dzięki za odpowiedź.
A czy cena nie jest zbyt niska jak na tą wersję?
A czy cena nie jest zbyt niska jak na tą wersję?
- Od: 24 wrz 2016, 20:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
Zalezy z jakiej strony sie patrzy. Bedac na naszym rynku pasuje sie chociaz troche dostosowac do realiow cenowych u nas w kraju a tak jest tym przypadku wiec cena powiedzmy odpowiednia. Gdyby to auto bylo prosto sprowadzone to cena dosc niska.
No właśnie większość Mazd 3 na allegro, otomoto itp jest świeżo sprowadzona i do rejestracji, a ceny to około 15-16 tys, dlatego dziwi mnie że tutaj jest taka cena. Druga sprawa, że jeszcze kilka dni temu to auto stało z ceną 15 000
- Od: 24 wrz 2016, 20:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
Przebieg z Danii by się zgadzał:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... F251187475
Było 2 właścicieli w Danii, pierwszy do sierpnia 2005, drugi od października 2005 do października 2012, kiedy to auto wymeldowano.
Szkody w duńskim systemie nie odnotowano.
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... F251187475
Było 2 właścicieli w Danii, pierwszy do sierpnia 2005, drugi od października 2005 do października 2012, kiedy to auto wymeldowano.
Szkody w duńskim systemie nie odnotowano.
Właściciel przesłał mi dodatkowe informacje na temat auta oraz dokumentacje napraw z aso.
Auto miało wymieniony około 2 lata temu kolektor ssący (a więc pewnie naprawiona została wada w postaci hałasujących klapek, co ważne zrobione w aso), zawieszenie również było robione około 2 lata temu.
Dodatkowo Pan napisał, że w 2013 i 2015 podwozie było zabezpieczane biteksem i blacha nie ma oznak korozji. Wspomniał też że tarcze i klocki będą niedługo do wymiany.
A więc auto zapowiada się dobrze
Mam jeszcze jedno pytanie: ile kosztuje i czy warto wybrać się do ASO na sprawdzenie auta?
Pozdrawiam
Auto miało wymieniony około 2 lata temu kolektor ssący (a więc pewnie naprawiona została wada w postaci hałasujących klapek, co ważne zrobione w aso), zawieszenie również było robione około 2 lata temu.
Dodatkowo Pan napisał, że w 2013 i 2015 podwozie było zabezpieczane biteksem i blacha nie ma oznak korozji. Wspomniał też że tarcze i klocki będą niedługo do wymiany.
A więc auto zapowiada się dobrze
Mam jeszcze jedno pytanie: ile kosztuje i czy warto wybrać się do ASO na sprawdzenie auta?
Pozdrawiam
- Od: 24 wrz 2016, 20:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
Oznak korozji nie ma – bo widzisz tylko czarną powłokę, dlatego z tym biteksem to nie przesadzaj, wszystko zależy od tego jak to zrobili, czy zeskrobali i zabezpieczyli powłokę pod biteksem, bo nałożyć tylko biteks to ... gorsze to jest, niż nic nie robić, jeśli nie usunęli rdzy pod spodem.
Ale z tego co piszesz widać, że gość raczej dbał, także pewnie by sobie na jakąś chałturę nie pozwolił.
W ASO kasują od 250-400zł, dla mnie to bezsens, bo siedzisz w poczekalni i czekasz na końcowy werdykt.
Za 150-200zł znajdziesz kogoś, kto przyjedzie z miernikiem i komputerem i też sprawdzi auto, a za 50zł możesz wszędzie na 15-20 minut wynająć podnośnik i obejrzeć auto od spodu ... wyjdzie taniej, a przy wszystkim będziesz uczestniczył.
Ale z tego co piszesz widać, że gość raczej dbał, także pewnie by sobie na jakąś chałturę nie pozwolił.
W ASO kasują od 250-400zł, dla mnie to bezsens, bo siedzisz w poczekalni i czekasz na końcowy werdykt.
Za 150-200zł znajdziesz kogoś, kto przyjedzie z miernikiem i komputerem i też sprawdzi auto, a za 50zł możesz wszędzie na 15-20 minut wynająć podnośnik i obejrzeć auto od spodu ... wyjdzie taniej, a przy wszystkim będziesz uczestniczył.
Okej, to podpowiedzcie mi jeszcze na co mam zwrócić uwagę najbardziej jak już będę oglądał to auto
- Od: 24 wrz 2016, 20:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
Ok, dzięki.
A może byłby ktoś chetny z okolicy, do kogo mógłbym mieć prośbę, aby podjechał i zerknął na to auto?
A może byłby ktoś chetny z okolicy, do kogo mógłbym mieć prośbę, aby podjechał i zerknął na to auto?
- Od: 24 wrz 2016, 20:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
Zapytaj chłopaków w wątku regionalnym
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Pojechałem, obejrzałem i kupiłem
dzięki wszystkim za pomoc!
Pozdrawiam
dzięki wszystkim za pomoc!
Pozdrawiam
- Od: 24 wrz 2016, 20:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
Opisz wiecej jak wygladalo auto na zywo co bylo sprawdzane. Tego brakuje najczesciej w tym dziale.
Okej.
A więc tak.
Zacznę od zewnątrz.
Mazda wygląda tak jak na zdjęciach. Kolor też się zgadza Na drzwiach prawych tylnych jedna malutka wgniotka, dosłownie punkt (typowe stuknięcie przy otwieraniu) to samo na masce. No trudno, tania sprawa.
Cały samochód oblecieliśmy miernikiem. Wszędzie około 100 mikronów. Jedynie nadkola tylne grubsze, bo robione były reperaturki. Ryski na blasze są ze dwie, niewielkie, do spolerowania.
W środku.
Nie śmierdzi, nie palone. Trochę pan zostawił syfu – nie odkurzył auta, ale spoko. Plastiki nie połamane, nie wgniecione, a fotele nie przetarte i nie poplamione. Nie działa zapalniczka oraz nie otwiera się prawa tylna szyba z drzwi kierowcy. Z prawych tylnych drzwi działa (tutaj prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu).
Silnik – suchy, chodzi równo i cicho, skrzynia precyzyjna, ale wybierak raczej będzie do przesmarowania. Klapki dolotu milczą – 2 lata temu wymieniony kolektor ssący w ASO). Olej był zalewany tylko mazdowski i mam na to paragony i resztki w baniakach w bagaju
Pod spodem:
Podwozie sprawdziliśmy w stacji kontroli pojazdów.
Jest biteks, ale są niedociągnięcia. Do poprawki nadkola tylne i progi, bo nie zostały do końca zabezpieczone i trochę rudej nachodzi. Ale to jest do zrobienia do zimy (trzeba będzie zetrzeć i zabezpieczyć na nowo. Tak samo spody drzwi, bo też jest nalot). Dziur w podłodze nie ma.
Zawieszenie okej. Wahacze wymienione, gumy całe. Pan w stacji nie miał zastrzeżeń.
Do wymiany jak najszybciej 4 tarcze i klocki – o czym było mówione.
Cena wywoławcza była 13700, udało się zejść do 12700. Myślę, że posłuży
A więc tak.
Zacznę od zewnątrz.
Mazda wygląda tak jak na zdjęciach. Kolor też się zgadza Na drzwiach prawych tylnych jedna malutka wgniotka, dosłownie punkt (typowe stuknięcie przy otwieraniu) to samo na masce. No trudno, tania sprawa.
Cały samochód oblecieliśmy miernikiem. Wszędzie około 100 mikronów. Jedynie nadkola tylne grubsze, bo robione były reperaturki. Ryski na blasze są ze dwie, niewielkie, do spolerowania.
W środku.
Nie śmierdzi, nie palone. Trochę pan zostawił syfu – nie odkurzył auta, ale spoko. Plastiki nie połamane, nie wgniecione, a fotele nie przetarte i nie poplamione. Nie działa zapalniczka oraz nie otwiera się prawa tylna szyba z drzwi kierowcy. Z prawych tylnych drzwi działa (tutaj prosiłbym o pomoc w rozwiązaniu problemu).
Silnik – suchy, chodzi równo i cicho, skrzynia precyzyjna, ale wybierak raczej będzie do przesmarowania. Klapki dolotu milczą – 2 lata temu wymieniony kolektor ssący w ASO). Olej był zalewany tylko mazdowski i mam na to paragony i resztki w baniakach w bagaju
Pod spodem:
Podwozie sprawdziliśmy w stacji kontroli pojazdów.
Jest biteks, ale są niedociągnięcia. Do poprawki nadkola tylne i progi, bo nie zostały do końca zabezpieczone i trochę rudej nachodzi. Ale to jest do zrobienia do zimy (trzeba będzie zetrzeć i zabezpieczyć na nowo. Tak samo spody drzwi, bo też jest nalot). Dziur w podłodze nie ma.
Zawieszenie okej. Wahacze wymienione, gumy całe. Pan w stacji nie miał zastrzeżeń.
Do wymiany jak najszybciej 4 tarcze i klocki – o czym było mówione.
Cena wywoławcza była 13700, udało się zejść do 12700. Myślę, że posłuży
- Od: 24 wrz 2016, 20:03
- Posty: 100 (11/1)
- Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero
No to gratulacje i zapraszamy do działu Nasze Mazdy
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5603 (328/453)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości