Witam, prosiłbym o ocenę tego egzemplarza mazdy 323F:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-323f-ID6yTJRw.html
Nie dzwoniłem jeszcze do sprzedawcy. Gdybym sie zdecydował to musiałbym po nią jechać ok. 100km dlatego proszę was o opinie czy warto?
Mazda 323F 1.6 Pb, 2002, (otomoto: 6012476753), 6.200 zł, Olkusz.
Strona 1 z 1
Mazda 323f BJ – kombi
Nadkole lewe przynajmniej zeżarte przez rudą, drzwi kierowcy też dosyć mocno z tego co widać.
Przede wszystkim zorientuj się co w niej robił – czy sprzęgło, czy amory, kiedy rozrząd, czy ma komplety kół, jak wyglądają progi niech powie – to są droższe rzeczy, które mogą wymagać wymiany.
Cena nie jest wygórowana z drugiej strony, ale pewnie przebieg bardziej prawdopodobny niż też co podałeś w drugim wątku.
Nadkole lewe przynajmniej zeżarte przez rudą, drzwi kierowcy też dosyć mocno z tego co widać.
Przede wszystkim zorientuj się co w niej robił – czy sprzęgło, czy amory, kiedy rozrząd, czy ma komplety kół, jak wyglądają progi niech powie – to są droższe rzeczy, które mogą wymagać wymiany.
Cena nie jest wygórowana z drugiej strony, ale pewnie przebieg bardziej prawdopodobny niż też co podałeś w drugim wątku.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
twardy103 napisał(a):Mazda 323f BJ – kombi
Nadkole lewe przynajmniej zeżarte przez rudą, drzwi kierowcy też dosyć mocno z tego co widać.
Przede wszystkim zorientuj się co w niej robił – czy sprzęgło, czy amory, kiedy rozrząd, czy ma komplety kół, jak wyglądają progi niech powie – to są droższe rzeczy, które mogą wymagać wymiany.
Cena nie jest wygórowana z drugiej strony, ale pewnie przebieg bardziej prawdopodobny niż też co podałeś w drugim wątku.
Ile mniej więcej za naprawę takich progów? i ile za drzwi ?
Sprzęgło i armory drogie ?
krojek napisał(a):twardy103 napisał(a):Mazda 323f BJ – kombi
Nadkole lewe przynajmniej zeżarte przez rudą, drzwi kierowcy też dosyć mocno z tego co widać.
Przede wszystkim zorientuj się co w niej robił – czy sprzęgło, czy amory, kiedy rozrząd, czy ma komplety kół, jak wyglądają progi niech powie – to są droższe rzeczy, które mogą wymagać wymiany.
Cena nie jest wygórowana z drugiej strony, ale pewnie przebieg bardziej prawdopodobny niż też co podałeś w drugim wątku.
Ile mniej więcej za naprawę takich progów? i ile za drzwi ?
Sprzęgło i armory drogie ?
Progi – jak chcesz robić dobrze – 800 – 1000 zł za dwie strony
Drzwi – jak oddasz do blacharza – z 400 zł za wszystkie policzy (można to zrobić samemu, zerknij w mój wątek)
sprzęgło kompletne – 600 zł na oryginałach
amory – 230 zł/sztuka + osłony + górne mocowanie – daje Ci to ok 400 zł na koło
Jak widzisz całkiem sporo, dlatego warto zweryfikować co jest zrobione a co nie.
Podałem Ci ceny za części OE, na pewno możesz kupić taniej, natomiast nie wiem czy warto.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Tak jak napisał Twardy.
Blacharka do dokładnego sprawdzenia bo to bolączki Mazdy.
Sprzęgło też potrafi paść w tych modelach więc trzeba się przejechać.
Amory bym może odpuścił bo to i tak wiadomo za jakiś czas do wymiany.
Mam taką samą o rok młodszą też w LPG i sprawuje się super.
Tylko że silnik to najlepsza rzecz w tym samochodzie.
Blacharka powoli "leci" ale robię sam na bieżąco.
Podsumowując:
Jak nie pojedziesz i nie obejrzysz to się nie dowiesz niestety.
Blacharka do dokładnego sprawdzenia bo to bolączki Mazdy.
Sprzęgło też potrafi paść w tych modelach więc trzeba się przejechać.
Amory bym może odpuścił bo to i tak wiadomo za jakiś czas do wymiany.
Mam taką samą o rok młodszą też w LPG i sprawuje się super.
Tylko że silnik to najlepsza rzecz w tym samochodzie.
Blacharka powoli "leci" ale robię sam na bieżąco.
Podsumowując:
Jak nie pojedziesz i nie obejrzysz to się nie dowiesz niestety.
O amorach napisałem, bo auto ma przebieg 260k, więc mogą być do wymiany. Ja w swojej mam 230k i myślę, że niedługo się poddadzą. Nie wymieniane od nowości.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Ja ze swej strony dodam jeszcze parę rzeczy , które mogą być do wymiany chociaż nie muszą, a mianowicie wahacze przednie oraz komplet tylnych a to także koszta – wiem bo wszystkie niedawno wymieniałem. Sprawa blacharki to odmienny temat . Powoli dojrzewam do sprzedaży swojej BJ-tki choć presji nie mam. Kwestia ceny bo auto jest mocno doinwestowane i zrobione to co pozwoli na użytkowanie przez kolejny czas. Zrobiona blacharka , sprzęgło, zawieszenie, układ hamulcowy, klima, rozrząd i wiele innych rzeczy. Reasumując włożone w okresie ostatnich 2-3 lat ponad 15 tyś PLN.
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
To jest właśnie to – przychodzi moment kiedy do wymiany są droższe podzespoły, człowiek ładuje w samochód często więcej niż wartość rynkowa a sprzedać się uda za 1, może 2 tys. więcej.
Też teraz się zastanawiałem czy robić progi (1 tys. zł) ale powiedziałem sobie – robię. I tak koszt przejechania 1 km jest jeszcze niższy niż BLka Natomiast 15 tys. bym nie włożył w ten samochód już, chyba, że byłby klasykiem , a BJ jeszcze nie jest.
Też teraz się zastanawiałem czy robić progi (1 tys. zł) ale powiedziałem sobie – robię. I tak koszt przejechania 1 km jest jeszcze niższy niż BLka Natomiast 15 tys. bym nie włożył w ten samochód już, chyba, że byłby klasykiem , a BJ jeszcze nie jest.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Jak najbardziej, jeśli sam nie czujesz się na siłach weź kogoś na oględziny (zawsze powinno się jechać we dwie osoby przynajmniej ). Stacja diagnostyczna – jeśli przejdzie pierwszy etap weryfikacji. Pełna ścieżka i można wtedy myśleć o kupnie.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości