Cześć, czy rzuca się komuś tutaj coś interesującego w oczy? Dwa auta tego sprzedającego z tego, co znalazłem przewinęły się już tu na forum, szału nie było niestety...
http://allegro.pl/mazda-3-150-km-sport-lift-serwis-czarna-i6796107164.html
Mazda3 2.0 Pb, 2008, (allegro: 6796107164), 23.500 zł, Kwiatkowice.
Strona 1 z 1
Hej,
byłem, widziałem, jeździłem, więc coś mogę powiedzieć .
Autko z zewnątrz wygląda ok i nawet przód się w miarę składa – chodzi mi o łączenie maski ze zderzakiem i zderzak z błotnikami – co wiadomo w BK trudno znaleźć żeby było idealnie. Wszystkie szyby w oryginale. W środku bardzo zadbany, oczywiście wyplakowany do sprzedaży, ale żadnych rys itd. Pod maską w miarę ok, silnik wyglądał na suchy, śrubki przy reflektorach się różniły – z jednej strony pordzewiałe, z drugiej nie. Mocowanie amortyzatora od strony pasażera było jakieś usmolone – czarne, przykręcone na pordzewiałe śruby, od strony kierowcy normalne. Jazda próbna – silnik pracuje w porządku, cichutko, ładnie się zbiera na obroty, skrzynia też, sprzęgło bardzo dobrze łapie, hamulce działają . Miałem wrażenie, że coś auto trochę prowadza, podczas mocniejszego przyspieszania, ale nie wiedziałem dlaczego, czyżby coś w zawieszeniu, czy może liche opony (opony liche, bieżnik mały, a jedna tylna uszkodzona ostro przy rancie). Sprzedawca mówił, że poprawiał tylne drzwi i błotnik od strony kierowcy, bo coś tam było naprawiane i wyglądało słabo więc to zrobił. Kumplowi auto się spodobało i chciał brać, ale za moją namową poprosiliśmy gościa, żeby podjechał do Łodzi do ASO, żeby go sprawdzić – to niepewne prowadzenie najbardziej mnie nurtowało. W ASO wyszło:
– przebieg po DSR można uznać za prawdziwy – sprzedawca ma też dokumenty bodajże z każdego badania technicznego potwierdzające przebieg czy coś takiego
– sprzedający mówił, że może ją trochę prowadza bo coś tam w zawiasie z przodu niedługo będzie do wymiany – po wizycie w ASO – rozsypane przednie tuleje na wahaczach, porwane gumy – praktycznie nie istnieją i wszystkie amortyzatory do wymiany, sprawność ok 30% czy coś takiego
– hamulce ok, klocki z przodu jak dobrze pamiętam niedługo do zmiany, pracownik ASO doradził, żeby od razu zmienić też tarcze przód
– cały bok od kierowcy był malowany i częściowo naprawiany + przejście na maskę . Wartości ok. 250 – 400 mikronów, gdzieś przy tylnym błotniku chyba najgorzej ok 1300 mikronów. Niby sprzedający mówił, że coś było robione, ale niesmak pozostał. Z zewnątrz nie widać, żeby auto było malowane. Cała reszta auta w oryginalnym lakierze.
– gdzieś na rancie drzwi kierowcy z boku Panowie z ASO znaleźli bąbelki od rudej
– podwozie z małymi nalotami rudej przy tylnym zawieszeniu
Ogólnie Panowie w ASO powiedzieli, że jak na Mazdę to jest w bardzo dobrym stanie, tylko ten bok...
My zrezygnowaliśmy z zakupu, sprzedający powiedział, że na części mechaniczne, które są do zrobienia może opuścić cenę. Może gdyby miał jakieś zdjęcia potwierdzające, że była to obcierka, a nie grubsza sprawa to byśmy się zdecydowali, bo auto wygląda na prawdę fajnie i mechanicznie, poza tulejami z przodu i amorami jest na prawdę dobrze.
Sam sprzedający w porządku, autko stoi pod domem, więc chyba nie handlarz tylko sobie dorabia. Wiedział dużo o aucie, był miły i bez problemu przyjechał do Łodzi do ASO.
byłem, widziałem, jeździłem, więc coś mogę powiedzieć .
Autko z zewnątrz wygląda ok i nawet przód się w miarę składa – chodzi mi o łączenie maski ze zderzakiem i zderzak z błotnikami – co wiadomo w BK trudno znaleźć żeby było idealnie. Wszystkie szyby w oryginale. W środku bardzo zadbany, oczywiście wyplakowany do sprzedaży, ale żadnych rys itd. Pod maską w miarę ok, silnik wyglądał na suchy, śrubki przy reflektorach się różniły – z jednej strony pordzewiałe, z drugiej nie. Mocowanie amortyzatora od strony pasażera było jakieś usmolone – czarne, przykręcone na pordzewiałe śruby, od strony kierowcy normalne. Jazda próbna – silnik pracuje w porządku, cichutko, ładnie się zbiera na obroty, skrzynia też, sprzęgło bardzo dobrze łapie, hamulce działają . Miałem wrażenie, że coś auto trochę prowadza, podczas mocniejszego przyspieszania, ale nie wiedziałem dlaczego, czyżby coś w zawieszeniu, czy może liche opony (opony liche, bieżnik mały, a jedna tylna uszkodzona ostro przy rancie). Sprzedawca mówił, że poprawiał tylne drzwi i błotnik od strony kierowcy, bo coś tam było naprawiane i wyglądało słabo więc to zrobił. Kumplowi auto się spodobało i chciał brać, ale za moją namową poprosiliśmy gościa, żeby podjechał do Łodzi do ASO, żeby go sprawdzić – to niepewne prowadzenie najbardziej mnie nurtowało. W ASO wyszło:
– przebieg po DSR można uznać za prawdziwy – sprzedawca ma też dokumenty bodajże z każdego badania technicznego potwierdzające przebieg czy coś takiego
– sprzedający mówił, że może ją trochę prowadza bo coś tam w zawiasie z przodu niedługo będzie do wymiany – po wizycie w ASO – rozsypane przednie tuleje na wahaczach, porwane gumy – praktycznie nie istnieją i wszystkie amortyzatory do wymiany, sprawność ok 30% czy coś takiego
– hamulce ok, klocki z przodu jak dobrze pamiętam niedługo do zmiany, pracownik ASO doradził, żeby od razu zmienić też tarcze przód
– cały bok od kierowcy był malowany i częściowo naprawiany + przejście na maskę . Wartości ok. 250 – 400 mikronów, gdzieś przy tylnym błotniku chyba najgorzej ok 1300 mikronów. Niby sprzedający mówił, że coś było robione, ale niesmak pozostał. Z zewnątrz nie widać, żeby auto było malowane. Cała reszta auta w oryginalnym lakierze.
– gdzieś na rancie drzwi kierowcy z boku Panowie z ASO znaleźli bąbelki od rudej
– podwozie z małymi nalotami rudej przy tylnym zawieszeniu
Ogólnie Panowie w ASO powiedzieli, że jak na Mazdę to jest w bardzo dobrym stanie, tylko ten bok...
My zrezygnowaliśmy z zakupu, sprzedający powiedział, że na części mechaniczne, które są do zrobienia może opuścić cenę. Może gdyby miał jakieś zdjęcia potwierdzające, że była to obcierka, a nie grubsza sprawa to byśmy się zdecydowali, bo auto wygląda na prawdę fajnie i mechanicznie, poza tulejami z przodu i amorami jest na prawdę dobrze.
Sam sprzedający w porządku, autko stoi pod domem, więc chyba nie handlarz tylko sobie dorabia. Wiedział dużo o aucie, był miły i bez problemu przyjechał do Łodzi do ASO.
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
No to auto sprawdzone, gdyby nie brak gotówki to bym brał.
Jeszcze potargować cenę bo troszkę do włożenia jest.
Nie oszukujmy się, auto nie jest nowe jak z salonu, może i miało przygodę... ale nic strasznego z tego co się kolega dowiedział.
Jeszcze potargować cenę bo troszkę do włożenia jest.
Nie oszukujmy się, auto nie jest nowe jak z salonu, może i miało przygodę... ale nic strasznego z tego co się kolega dowiedział.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):No to auto sprawdzone, gdyby nie brak gotówki to bym brał.
Jeszcze potargować cenę bo troszkę do włożenia jest.
Nie oszukujmy się, auto nie jest nowe jak z salonu, może i miało przygodę... ale nic strasznego z tego co się kolega dowiedział.
Dokładnie, sprzedający był gotów zejść z ceny na amortyzatory, tuleje przód i hamulce przód, może na 2 opony jeszcze by dało radę urwać. Jak dla mnie, ale znawcą nie jestem, to była to jakaś obcierka – sam mam przetarty cały bok od strony pasażera – w zeszłym roku pod blokiem ktoś 2 razy mnie załatwił i po zrobieniu wartości na mierniku nie będą już fabryczne – a były . Tutaj to 1300 mikronów to było tylko w jednym miejscu chyba na tylnym błotniku. Jak dla mnie to nie dyskwalifikuje auta, pytanie tylko jak było zrobione. Z zewnątrz nie widać, żeby cokolwiek było lakierowane i auto prezentuje się bardzo ładnie. Acha pierwsza rejestracja chyba sama końcówka 2008.
My sprawdzaliśmy ją na Szparagowej w Łodzi, koszt ok. 300zł – pełna ścieżka + dokładne oględziny + dokładne oględziny spodu auta + miernik lakieru + podłączenie pod komputer – tu chyba nic wielkiego nie było oprócz słabego napięcia na akumulatorze. Auto trzepali dobre 45 minut.
Ostatnio edytowano 4 maja 2017, 12:27 przez mlodyldz, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Tomasso napisał(a):Dzięki za bardzo wyczerpujący opis. Sprawdzaliście na 3 maja? Ile sobie cenią za taki przegląd?
Nie wiem czy mój komentarz jest jakkolwiek wartościowy, ale kiedyś jak jeszcze Matsuoka była na Włókniarzy / Limanowskiego sprawdzałem u nich swoją BJkę i zapłaciłem 300 zł.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
tak na szybko to:
tarcze przód ATE 2x161 = 322zł lub TRW 296zł za komplet, ewentualnie TEXTAR chyba też coś ok 150zł sztuka
klocki przód ATE 160zł, TRW 150zł, TEXTAR 120zł
amorki: SACHS przód 255zł, tył 160zł – komplet 830zł, KYB podobnie ok. 795zł komplet
osłony i odboje: SACHS przód 82zł, tył 59zł
tuleje wahaczy przód to ok. 100zł na stronę FEBI BILSTEIN, LEMFORDER podobnie
RAZEM jakieś: 1550zł-1650zł + robocizna
Na opony 2szt. niech Ci zrzuci jakieś 550zł (na BARUMy starczy), ale jak dla mnie to komplet jest do wymiany bo są liche, zimówek brak.
2 000zł jak by opuścił na te sprawy wg. mnie byłoby ok.
Dopisano 4 maja 2017, 14:08:
hahahaha a ja się naprodukowałem
powodzenia w poszukiwaniach
tarcze przód ATE 2x161 = 322zł lub TRW 296zł za komplet, ewentualnie TEXTAR chyba też coś ok 150zł sztuka
klocki przód ATE 160zł, TRW 150zł, TEXTAR 120zł
amorki: SACHS przód 255zł, tył 160zł – komplet 830zł, KYB podobnie ok. 795zł komplet
osłony i odboje: SACHS przód 82zł, tył 59zł
tuleje wahaczy przód to ok. 100zł na stronę FEBI BILSTEIN, LEMFORDER podobnie
RAZEM jakieś: 1550zł-1650zł + robocizna
Na opony 2szt. niech Ci zrzuci jakieś 550zł (na BARUMy starczy), ale jak dla mnie to komplet jest do wymiany bo są liche, zimówek brak.
2 000zł jak by opuścił na te sprawy wg. mnie byłoby ok.
Dopisano 4 maja 2017, 14:08:
hahahaha a ja się naprodukowałem
powodzenia w poszukiwaniach
- Od: 2 lis 2010, 22:25
- Posty: 322
- Skąd: Łódź
- Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości