Ten samochód jest sprowadzony z Danii, i super, bo tutaj można się sporo dowiedzieć o samochodzie z różnych stronek, już patrzę:
http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk ... eg=zx49390– w 2013 na pierwszym przeglądzie technicznym (pierwszy jest po 4 latach od daty pierwszej rejestracji) miał odnotowane 85000km.
Z innej stronki wynika, że został wyrejestrowany na eksport 18-06-2015 ... długo, w międzyczasie naprawiali?
W Danii miał 1 właściciela. Numer VIN tego samochodu to:
JMZBL12Z201110707
Google nasz przyjaciel:
– pierwszą ofertę wyszukuje z datą 28-08-2015, niestety bez historii – nie idzie wejść w szczegóły, kolejna oferta tego samochodu to październik, i cena 34 700:
http://moto.gratka.pl/tresc/mazda-3-ii- ... archiwalnaPóźniej mamy grudzień i cena 32 800:
http://otomoto.pl/oferta/mazda-3-serwis ... y8St7.htmla teraz wyższa cena – 33 700

I przebieg wyższy o 1050km, mimo tego, że samochód stoi na tablicach, na których jeździć nie można. Tyle najeździli klienci?
Dania to specyficzny rynek, samochody są tak 2 x droższe, trick polega na tym, że przy eksporcie dostaje się zwrot podatkowy, który wynosi ok. 50% ceny rynkowej ... minus 15% od tych 50%, ale nie mniej niż 8500 koron.
Zwrot podatku wyliczyli na 54 206 koron minus 15% (minimum 8 500 koron), a, że 8500 jest kwotą większą, to zwrotu było 45 700.
A jeszcze ... ta Mazda z Danii, że niby od osoby prywatnej ... te tablice to są "drukowane na zapleczu komisu" – taka plaga ostatnio, z duńskimi mają jedynie to wspólnego, że zawierają ten numer. Cyfry mają zupełnie inny kształt, poza tym przy wyrejestrowaniu samochodu w Danii tablice się zostawia, jeśli ktoś nie zostawi, to jest taka adnotacja na stronie urzędu – w przypadku tego samochodu adnotacji żadnej nie było.