Total MPS Anglia – UWAGA ! NIE POLECAM !

Tematy dotyczące użytkowników forum, z którymi współpraca nie zakończyła się pomyślnie. Obowiązkowe jest przestrzeganie aktualnej ustawy o ochronie danych osobowych!

Postprzez Zagłoba » 11 kwi 2016, 11:50

Witam.

Piszę tu aby ostrzec innych użytkowników o znanym sklepie Total MPS z Newcastle, Anglia. Z tego co słyszałem dotychczas sklep cieszył się dobrą renomą, dlatego 3 tygodnie temu zdecydowałem się zrobić tam zakupy na kwotę 125 funtów, niestety paczka do dzisiaj nie dotarła, a sklep ignoruje moje maile i nie odbiera telefonów, pomimo wielu prób komunikacji. Z tego co widzę w ostatnich 3 tygodniach ich podejście do klientów zmieniło się diametralnie – lecą sobie w kulki całkowicie... Na google można znaleźć komentarze innych klientów z ostatnich 2-3 tygodni, którzy zostali potraktowani w identyczny sposób.

Sprawę skierowałem do lokalnego biura prawniczego ( Solicitor ) Slater & Gordon, mam nadzieję że uda mi się odzyskać pieniądze, bo mam zarówno potwierdzenie wysłania kasy ( wyciąg z banku ) jak i potwierdzenie otrzymania zamówienia i płatności ( od sklepu ).

Dlatego UWAGA NIE RÓBCIE ZAKUPÓW W TOTAL MPS !
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Marianek » 11 kwi 2016, 19:34

Temat raczej do czarnej listy. Jak zapłaciłeś kartą Master lub Visą uruchom "chargeback". Mało osób o tym wie a skuteczne. Jeśli PayPal tam też masz podobną usługę.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6993 (208/245)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez Mr_Bartek » 11 kwi 2016, 19:56

Nie w ostatnich 3 tygodniach. ;) Czytając zagraniczne fora Mazdy problemy z nimi są od 2014 roku (jak nie wcześniej).
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Zagłoba » 11 kwi 2016, 20:28

Nie do końca to pojmuje, ale wygląda na to, że płaciłem poprzez PayU – czy istnieje możliwość jakiegoś szybkiego odzyskania pieniędzy ?
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Postprzez Marianek » 12 kwi 2016, 06:05

PAYu czy Paypal? Jak wykorzystałeś do tego swoja kartę Master lub Visa to odzyskasz kasę. Jak Pay-pal tez, jak PayU pojęcia nie mam, ale oni chyba tego nie obsługują. O nich mówisz http://www.total-mps.co.uk/ ?
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 13:31
Posty: 6993 (208/245)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez Zagłoba » 19 kwi 2016, 21:06

Panowie!

Finał historii jest taki, że dzisiaj po 3,5 tygodnia od złożenia zamówienia ( miało być u mnie po 5 dniach roboczych ) otrzymałem zamówiony towar. Niestety nie obyło się bez dziesiątek telefonów, maili z groźbami ( policja, prawnicy ) , był kontakt z prawnikiem itp... Finalnie skończyło się dobrze <faja>

Podsumowując: cenicie swój czas i swoje nerwy ? Omijajcie TOTAL MPS z daleka...
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2015, 08:02
Posty: 147 (2/0)
Auto: Mazda 3, 2015, 165km
Skypassion, Navi, Sebring
Snowflake White

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Ogłoszenia