Wyjaśnianie sprawy: pawelsz vs Enduro

Tematy dotyczące użytkowników forum, z którymi współpraca nie zakończyła się pomyślnie. Obowiązkowe jest przestrzeganie aktualnej ustawy o ochronie danych osobowych!

Postprzez Enduro » 23 wrz 2014, 18:54

wtrysk no. 13, sprawdzony czy jest nie poluzowany :| , w szczeliny nalany klej i oznaczony kilkoma róźnymi farbkami i tajnopisem. dodatkowo sfotografowany
Obrazek
opakowany w trzy folie
Obrazek
owiniety w babelkową
Obrazek
otulony w gazety
Obrazek
karton oznaczony i oklejony
Obrazek
owinięty folią tzw. streczem i solidnie powiązany dwukrotnie szpagatem,
oblepiony tasmami samoprzylepnymi
Obrazek
i ponownie folią streczem.
Obrazek
i na koniec dookola tasmą spec.
Obrazek
drutu kolczastego nie posiadam w obecnej chwili <nie powiem>
a teraz odczekam na to kiedy przeczytam, ze poszkodowany go otrzymal
no i co nowego niewiarygodnego się wydarzy.

pozdr.
E
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

PostTen post został usunięty przez Bartosz_ 24 wrz 2014, 09:55.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Bartosz_ 24 wrz 2014, 09:55.
Powód: OT

Postprzez pawelsz » 4 paź 2014, 18:03

Wtryskiwacz doszedł.
na razie wygląda zę wizualnie wszystko ok.
W poniedzialek jedzie to firmy na testy....

Proszę o adres gdzie mam odesłać walnięty wtryskiwacz.
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 11:02
Posty: 144 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez Enduro » 4 paź 2014, 18:50

pawelsz napisał(a):Wtryskiwacz doszedł.
na razie wygląda zę wizualnie wszystko ok.
....

no to przynajmniej jeden etap jest pozytywnie zakonczony. <jupi>
E
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez pawelsz » 9 paź 2014, 11:39

Wtryskiwacz wrócił z testów.
Wszystko wyglada ze ok.

Gdzie odesłać zły wtryskiwacz ?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 11:02
Posty: 144 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez Enduro » 9 paź 2014, 11:43

pawelsz napisał(a):Wtryskiwacz wrócił z testów.
Wszystko wyglada ze ok.

Gdzie odesłać zły wtryskiwacz ?

chyba raczej na pewno dam na msze <jupi> <jupi> <jupi>
adres zwrotny podam przez PW.

pozdr.E
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez pawelsz » 20 paź 2014, 09:40

Wtryski zamontowane,
bez problemu odpaliły.
Teraz czekaja jeszcze na kalibracje u Jaksy ale to myslę ze już formalność,
Wadliwy wtryskiwacz odesłany pod wskazany adres.

Wiec myśle ze sprawa zakończona.
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 11:02
Posty: 144 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez Enduro » 20 paź 2014, 10:50

jeszcze ja po otrzymaniu tego/jednego z magicznych wtryskow, dopisac koncowe spostrzezenia
w najblizszym czasie.

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez pawelsz » 20 paź 2014, 12:59

Przesyłka wysłana i dostarczona pod wskazany adres 15.10.2014
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 11:02
Posty: 144 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez tadziol » 21 paź 2014, 07:34

czyli jak ? koniec baśni ?
"żyli długo i szczęśliwie....." ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 2898 (6/123)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 GY RF5C&turbo VJ 36

Postprzez Enduro » 21 paź 2014, 10:53

tadziol napisał(a):czyli jak ? koniec baśni ?
"żyli długo i szczęśliwie....." ??

no ja nie jestem zbytnio szczęsliwy, bo
1.jestem jeden wtrysk w plecy...
2.mam nadszarpiętą opinie, bo przed wyslaniem rozkęrcam co się da na drobne
3. a najgorsze jest to że nie potrafie dla samego siebie wyjaśnić na obecną chwile, kto i po co... <nie>
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tadziol » 22 paź 2014, 13:22

ja to widzę nieco inaczej:
pawelsz napisał(a):Oddałem wtryski do serwisu
Skręcili, sprawdzili i jeden ok, drugi dupa – leje.

więc na koszt Pawła masz pewność,że jeden z wtrysków jest do <dupa>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 2898 (6/123)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 GY RF5C&turbo VJ 36

Postprzez Enduro » 22 paź 2014, 13:36

ok. czyli jestem do przodu ;)
powroce do tematu po otrzymaniu przesylki.
obecnie lezy u matki i czeka na mnie.
pozdr.R
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Grzyby » 23 paź 2014, 22:51

Enduro napisał(a):powroce do tematu po otrzymaniu przesylki.

Ale przepraszam – po co?

Temat załatwiony, co chcesz rozgrzebywać?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 16766 (69/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Chrysler Town&Country 3.3l V6 FlexFuel
Renault Master 2.5D
Dacia DV 1.6 LPG
Burstner Amara 535TK

Postprzez Enduro » 24 paź 2014, 08:24

dla kpl. wyjasnienia sprawy chce sam opisac stan tego pechowego wtrysku,
czyli mocno prawdopodobnie potwierdzic stwierdzenia kolegi T. pomijajac aspekt tajmenicy rozkrecenie sie wtryskow.
chyba mozna mi dac tyle miejsce, na to koncowe stwierdzenie?
lubie jasne i czytelne sytuacje a tu w tej niestety jest wiele niewyjasninych watkow, ktore mnie mecza i wywoluja drapanie po glowie i wyzwalaja niekiedy brzydki wyraz.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tadziol » 24 paź 2014, 08:48

Enduro napisał(a):lubie jasne i czytelne sytuacje a tu w tej niestety jest wiele niewyjasninych watkow,

Robert,daj se spokój....
Twoje fotki zaginęły,je też będziesz poszukiwał i wyjaśniał ?
Wymieniłeś Pawłowi wtrysk i jest gitara,nie grzeb w gów.ie póki nie śmierdzi.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 2898 (6/123)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 GY RF5C&turbo VJ 36

Postprzez Enduro » 16 lut 2015, 00:28

zapytanie do moderatora
niniejszy watek znajduje sie w niekorzystnej rubryce pomiedzy oszustami roznej masci i nasci
i to jest niekorzystna opcja bynajmniej jak dla mnie..
zawsze wazna byla mi opinia i renowa no i dlatego mi nieswojo w tym specyficznym otoczeniu :|
uprawszam o przeniesienie do innego dzialu, absolutnie nie oczekuje usuniecia tego wpisu.
troche to miejsce lekko "szemrane" mi nie pasuje
to czarna wizja kiedy ktos wpisze kontrolnie na google "enduro oszust" no i wyskoczy mu ta lista! <glupek2>
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez tadziol » 16 lut 2015, 21:18

Enduro napisał(a):wyskoczy mu ta lista!

jeżeli tylko ta,to spoko... ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 2898 (6/123)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 GY RF5C&turbo VJ 36

Postprzez Enduro » 16 lut 2015, 21:41

tylko ta dla mnie tez istotna.

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4867 (1/18)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GH citd 2,2,163KM+,´12, modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom taka czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Ogłoszenia