Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon

BP / BN / BM / BL / BK

Postprzez Eklerek323f » 10 kwi 2018, 23:08

Nie inaczej :D Od czasu jak został wyjęty z auta tak lezał w pudełku :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez chmielu_KL » 16 kwi 2018, 19:31

Tankujemy i jeździmy :) średnie w mieście wychodzi według komputera 8.5L – dystrybutor 9 z groszem. Brakuje czasu na założenie gwintu :( a z nowości wpadł transmiter FM Xiaomi 3s.
IMG_20180416_165837.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez chmielu_KL » 18 kwi 2018, 18:21

Czy ktoś z Was ma może konto na forum mps?
Miałbym prośbę, aby założyć wątek odnośnie zakupu lotki z 3 mps. Ja niestety nie mogę bo mnie wylogowywuje.
Kilka razy na dzień przeglądam oferty, ale są same klapy z lotka <płacze>
Kolejna prośba, jeżeli ktoś ma zmodzony układ dolotowy to chętnie zerknę co i jak :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Pyton » 18 kwi 2018, 18:48

Laduj gwint i skrecaj mazde na glebę. Co do dolotu to ja miałem w swoim 1.6 właśnie dolot dedykowany do silnika 2.0 bardzo delikatnie przerobiony. Byl to dolot AEM , tanie nie są ale mi sie udalo dorwac używke za śmieszne pieniądze. Na tak zrobionym dolocie czuc bylo ze auto jedzie lepiej wedlug mnie. Zreszta na któryms ze zlotów tylko z mx5 1.6 chyba speeda przegrywałem na 400m ale bardzo nieznacznie.
Załączniki
fab68b71c9d46031med.jpg
cfd004462c93a88e.jpg
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2015, 14:34
Posty: 315 (1/5)
Skąd: dziki zachod
Auto: Infiniti fx35
Była Mazda BG; BA; BJ; BK

Postprzez ezg_siwy » 20 kwi 2018, 09:16

Chmielu, a co można porobić w dolocie poza CAI lub SRI? Chciałbyś shamować swoją? Moglibysmy się umówić w Łodzi i zrobić 2 na raz. Co Ty na to?
Jest: Mazda 3 Kintaro

MX-5 NA

Była: Mazda MX-5
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 10:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez chmielu_KL » 20 kwi 2018, 10:04

Właśnie myślę o jakimś CAI, lecz fajnie było by mieć jakąś ściągnę :)
Co do hamowani, myślę że temat do ogarnięcia choć chciałem się dopiero hamowac na zlocie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez ezg_siwy » 23 kwi 2018, 07:24

To już jak wolisz. Za mną hamownia chodzi od jakiegoś czasu. Miało to być robione na Rykach, w zeszłym roku, ale koniec końców hamownia nie przyjechała... Na Zgierskiej, pod lasem, na przeciwko helenówka, jest hamownia, gdzie kiedyś, przy kupnie, gościu chciał sprawdzić moją poprzednią mazdę. Chyba 150 zł płacił i wynik był wiarygodny, więc myślę żeby tam kiedyś pojechać z obecną i sprawdzić co w silniku piszczy ;)
Jest: Mazda 3 Kintaro

MX-5 NA

Była: Mazda MX-5
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 10:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez chmielu_KL » 23 kwi 2018, 11:46

Myślę, że po 10tym będzie można podjechać i zobaczymy co będzie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez chmielu_KL » 27 kwi 2018, 10:13

Pytanko, ktoś może ma, miał jakiś sportowy końcowy czy jakaś nakładkę? Chciałbym coś zmienić w dźwięku bo auto jest za ciche. Oczywiście nic pierdzącego czy wyjącego. Tak ze smakiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez ezg_siwy » 27 kwi 2018, 10:50

Wywal ostatni tłumik – będzie git :) U mnie tak niemiec zrobił i jest w porządku :) Mogę Ci dać posłuchać – w sobotę chyba będę w Zgierzu.
Jest: Mazda 3 Kintaro

MX-5 NA

Była: Mazda MX-5
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 10:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez Gandol » 29 kwi 2018, 20:10

Chyba będę tu stałym bywalcem <serduszka> przez twoją 3 coraz więcej na aukcjach ich oglądam :D czekam aż gwint zalożysz i jakiś wydeszek to wtedy będzie dopiero miodzio <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 18:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez chmielu_KL » 29 kwi 2018, 21:26

Z tym gwintem to słaby temat. Sam bym to ogarnął, ale niekoniecznie w jeden dzień, a samochód potrzebny codziennie więc pojedzie do mechanika :/ z wydechem to właśnie się za czymś rozgladam :) jak i za wieloma innymi gratami :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Gandol » 30 kwi 2018, 07:26

Gdyby było bliżej to bym pomógł a tak to lipa :/ kurde ta 3 tak ładnie wygląda, że nie ma co modzić hahaha Ale czekam co tam wykombinujesz :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2016, 18:48
Posty: 212
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.

Postprzez ezg_siwy » 30 kwi 2018, 08:03

No i jak, ustawiamy się na hamownię? Pracujesz w majówkę?
Jest: Mazda 3 Kintaro

MX-5 NA

Była: Mazda MX-5
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2014, 10:58
Posty: 1034
Skąd: Zgierz / Warszawa
Auto: Mazda 3 Kintaro

Postprzez chmielu_KL » 30 kwi 2018, 11:16

Pracuję, dopiero w poniedzialek mam wolne, co do hamowni to po 10tym dopiero :D
Jasiek no masz racje, poza jakąś fajną 18sta, lotka z mps'a i jakimś wydechem duzo nie ma do modzenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Biniu » 30 kwi 2018, 12:58

Zawsze można się wziąć za prawdziwy tuning i wycisnąć parę dodatkowych kucyków z LFa :)

Szkoda kaleczyć auto 18" lepiej zainwestować w jakieś dobre lekkie 17" z odpowiednim ET by poszerzyć rozstaw kół.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez franek74 » 30 kwi 2018, 19:28

Ram pam pam...będę pierwy :P
m3.jpg
m3.1.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 11:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez Danmazda » 30 kwi 2018, 19:33

Siadło super <spoko> Powodzenia na garbach <lol> Ja bym z osiedla nie wyjechał już :|
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Biniu » 30 kwi 2018, 19:42

Rozkrecone na maksa. Jak będzie haczyl to sobie skręci i podniesie. Zaleta gwintu. Nie to co felerne sprężyny.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Danmazda » 30 kwi 2018, 19:44

Jak bym miał gwint, to grzechem jeździć na podkręconym. A sprężyny, dają radę, czasem przy 4 osobach o garba się przywadzi <lol>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 19:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy