Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red – 18''/MPS/Aero/Stacja 2DIN/BiXenon
Nie inaczej Od czasu jak został wyjęty z auta tak lezał w pudełku
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Tankujemy i jeździmy średnie w mieście wychodzi według komputera 8.5L – dystrybutor 9 z groszem. Brakuje czasu na założenie gwintu a z nowości wpadł transmiter FM Xiaomi 3s.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Czy ktoś z Was ma może konto na forum mps?
Miałbym prośbę, aby założyć wątek odnośnie zakupu lotki z 3 mps. Ja niestety nie mogę bo mnie wylogowywuje.
Kilka razy na dzień przeglądam oferty, ale są same klapy z lotka
Kolejna prośba, jeżeli ktoś ma zmodzony układ dolotowy to chętnie zerknę co i jak
Miałbym prośbę, aby założyć wątek odnośnie zakupu lotki z 3 mps. Ja niestety nie mogę bo mnie wylogowywuje.
Kilka razy na dzień przeglądam oferty, ale są same klapy z lotka
Kolejna prośba, jeżeli ktoś ma zmodzony układ dolotowy to chętnie zerknę co i jak
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Laduj gwint i skrecaj mazde na glebę. Co do dolotu to ja miałem w swoim 1.6 właśnie dolot dedykowany do silnika 2.0 bardzo delikatnie przerobiony. Byl to dolot AEM , tanie nie są ale mi sie udalo dorwac używke za śmieszne pieniądze. Na tak zrobionym dolocie czuc bylo ze auto jedzie lepiej wedlug mnie. Zreszta na któryms ze zlotów tylko z mx5 1.6 chyba speeda przegrywałem na 400m ale bardzo nieznacznie.
Chmielu, a co można porobić w dolocie poza CAI lub SRI? Chciałbyś shamować swoją? Moglibysmy się umówić w Łodzi i zrobić 2 na raz. Co Ty na to?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Właśnie myślę o jakimś CAI, lecz fajnie było by mieć jakąś ściągnę
Co do hamowani, myślę że temat do ogarnięcia choć chciałem się dopiero hamowac na zlocie
Co do hamowani, myślę że temat do ogarnięcia choć chciałem się dopiero hamowac na zlocie
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
To już jak wolisz. Za mną hamownia chodzi od jakiegoś czasu. Miało to być robione na Rykach, w zeszłym roku, ale koniec końców hamownia nie przyjechała... Na Zgierskiej, pod lasem, na przeciwko helenówka, jest hamownia, gdzie kiedyś, przy kupnie, gościu chciał sprawdzić moją poprzednią mazdę. Chyba 150 zł płacił i wynik był wiarygodny, więc myślę żeby tam kiedyś pojechać z obecną i sprawdzić co w silniku piszczy
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Myślę, że po 10tym będzie można podjechać i zobaczymy co będzie
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Pytanko, ktoś może ma, miał jakiś sportowy końcowy czy jakaś nakładkę? Chciałbym coś zmienić w dźwięku bo auto jest za ciche. Oczywiście nic pierdzącego czy wyjącego. Tak ze smakiem
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Wywal ostatni tłumik – będzie git U mnie tak niemiec zrobił i jest w porządku Mogę Ci dać posłuchać – w sobotę chyba będę w Zgierzu.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Z tym gwintem to słaby temat. Sam bym to ogarnął, ale niekoniecznie w jeden dzień, a samochód potrzebny codziennie więc pojedzie do mechanika :/ z wydechem to właśnie się za czymś rozgladam jak i za wieloma innymi gratami
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
No i jak, ustawiamy się na hamownię? Pracujesz w majówkę?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Pracuję, dopiero w poniedzialek mam wolne, co do hamowni to po 10tym dopiero
Jasiek no masz racje, poza jakąś fajną 18sta, lotka z mps'a i jakimś wydechem duzo nie ma do modzenia
Jasiek no masz racje, poza jakąś fajną 18sta, lotka z mps'a i jakimś wydechem duzo nie ma do modzenia
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Zawsze można się wziąć za prawdziwy tuning i wycisnąć parę dodatkowych kucyków z LFa
Szkoda kaleczyć auto 18" lepiej zainwestować w jakieś dobre lekkie 17" z odpowiednim ET by poszerzyć rozstaw kół.
Szkoda kaleczyć auto 18" lepiej zainwestować w jakieś dobre lekkie 17" z odpowiednim ET by poszerzyć rozstaw kół.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Siadło super Powodzenia na garbach Ja bym z osiedla nie wyjechał już
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Rozkrecone na maksa. Jak będzie haczyl to sobie skręci i podniesie. Zaleta gwintu. Nie to co felerne sprężyny.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Jak bym miał gwint, to grzechem jeździć na podkręconym. A sprężyny, dają radę, czasem przy 4 osobach o garba się przywadzi
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości