Mazda3 BL MPS L3-VDT 2012 Liquid Silver Metallic
Witam wszystkich!
Na wstepie, prosze o nie upomiananie mnie odnosnie moijej pisowni (eeee! bo brak znakow polskich! za malo interpunkcji!!), jezeli bede chcial poczytac wypowiedzi odnosnie jezyka polskiego, pojde sobie do szkoly na jedna czy dwie lekcje... to jest internet, tutaj hitler jezdzi na robo t-rexie z minigunami a jednorozce sr*ja tecza... nie pasuje? nie czytaj... pozdrawiam Paweł
OK! teraz tak bardziej na powaznie
Mazda 3 BL, model MPS z serduszkiem DiSi 2.3L T, w tym roku bedzie miala 6 urodzinki, rocznik 2012.
zakupione przeze mnie 06.01.2018.
Dlaczego wlasnie MPS? No coz... Po posiadaniu przez 6 lat Fordzika z 98r. stwierdzilem ze czas na zmiane, fordzik, chociaz stary, maly i juz troszke ugryziony przez zab czasu (tu cos skrzypi, tu jakis plastik lata, nie dziala panel ustawiania lusterek na drzwiach itd. itp.) to stwierdzam ze sluzy mi bardzo dobrze, jakos takos przyszedl czas na cos wiekszego, mocniejszego, wiec zaczalem grzebac w internetach (a majac bardzo duzy sentyment do japonskiej motoryzacji) zaczalem sie rozgladac za czyms sportowym, w miare rodzinnym, i przedewszystkim, czyms co sprawi mi przyjemnosc z jazdy... po glebszych poszukiwaniach (Focus ST, Gulf GTI, Kia Ceed GT, Hyundai Genesis Coupe, no i oczywiscie MPS) padlo na wlasnie Madzie... To tyle jesli chodzi o moja historie, czas na Madzie.
Autko w kolorze Liquid Silver Metalic, sprowadzone z niemiec w roku 2015 Kupione od Pana Piotrka ktory sprowadzil Madzie prywatnie dla siebie (pozdrawiam serdecznie) blisko Poznania 06.01.2018
przebieg 99 600 km
Sprawdzenie kompresji cylindrow: 01.03.2018: od lewej: nr1) 11 nr2) 10 nr3) 11 nr4) 12
Po udokumentowanej stluczce parkingowej (wymiana tylnych drzwi od strony kierwcy, slupek i prog czysciutkie bez oznak klepania malowania czy szlifowania)
co mam w planach? no coz...
01.03.2018 kupiona polska instrukcja obslugi
Eksploatacja:
–wymiana oleju (aktualnie castrol 5W40) zastanawiam sie jeszcze nad producentem, moze ktos z Was jest w stanie doradzic
-konserwacja podwozia (poczatek 11.02.2018 w trakcie, 20.02.2018 update+zdjecia, 01.03.2018 DONE
–zabezpieczenie oryginalnego lakieru PlastiDipBallon White Pearl +
Anthracite Grey Pearl + Rubin Red GlossDONE
–plukanie ukladu chlodzacego / kierowniczego na to niestety bede musial poczekac az pogoda bedzie bardziej laskawa...
–proba dopasowania do siebie poszczegolnych czesci drobne przerwy w kilku miejscach (przedni zderzak, nakladka progu od kierowcy) prawdopodobnie przed zlozeniem autka po konserwacji DONE
–jak cos jeszcze przyjdzie do glowy to uzupelnie
Wnetrze no tutaj ciezko o jakies konkretne przyklady
–dywaniki gumowe bo czemu nie? DONE
–dodatkowa nakladka chroniaca kierownice moze sie przyda, moze nie... okaze sie w trakcie...
-moze(!!!)male zmiany kolorystyczne
Mechanika / Uklad jezdny
–KONIECZNIE opony rozwazalem kilka opcji, na ten moment przemawiaja najbardziej TOYO (takze poslucham porad bardziej doswiadczonych osob)
–felgi z powloka grafitowa rozwazam zakup drugiego kompletu nazimowe papucie
–pluca i to do puszczania baczkow z tylu no tak... jak na auto o takim temperamencie, na stockowym wydechu brak mi tego czegos... i w srodku troche za cicho...
–Silnik
1. nowa mapa czuje ze czeka mnie wycieczka do warsztatow przyszly rok...
2. wyskocisnieniowa pompa paliwa ooooj plany na przyszly rok...
3. jak cos znajde to dam znaaaaaaaaac...
jesli chodzi o wyposazenie? no coz... jest wszystko to co mialy MPSy, tutaj nie bede sie rozpisywal...
Modyfikacje... Hmmmm... no tak... na razie nic, autko w pelnym stocku... to zostalo (i bedzie uwzgledniane w PLANACH, mody ktore zostana zrobione beda odznaczone jako DONE
Na koniec dorzucam jeszcze kilka zdjatek z miejscami ktore przkuly moja uwage
Z tego co wywnioskowalem, podczas stluczki musial zostac naruszony zawias drzwi, przez to linia troszke odbiega od normy... prawdopodbnie nie zostalo to poprawione by nie naruszac slupka, tutaj zdjecie z widoczna przerwa miedzy progiem a bryla Madzi i widoczna linia drzwi
oczywiscie temat bedzie uzupelniany na bierzaco jak tylko cos sie zmieni, lub wpadne na jakis glupi pomysl od ktorego ktos bedzie musial mnie odciagnac.
Takze jeszcze raz, Witam Wszystkich, mam nadzieje ze pierwszy posta jaki zostal przeze mnie wstawiony nie zranil Waszych serc i nie odpalil w Waszych glowach totalnego hejtu i obrzydzenia do mojej osoby. Pozdrawiam, Paweł
Na wstepie, prosze o nie upomiananie mnie odnosnie moijej pisowni (eeee! bo brak znakow polskich! za malo interpunkcji!!), jezeli bede chcial poczytac wypowiedzi odnosnie jezyka polskiego, pojde sobie do szkoly na jedna czy dwie lekcje... to jest internet, tutaj hitler jezdzi na robo t-rexie z minigunami a jednorozce sr*ja tecza... nie pasuje? nie czytaj... pozdrawiam Paweł
OK! teraz tak bardziej na powaznie
Mazda 3 BL, model MPS z serduszkiem DiSi 2.3L T, w tym roku bedzie miala 6 urodzinki, rocznik 2012.
zakupione przeze mnie 06.01.2018.
Dlaczego wlasnie MPS? No coz... Po posiadaniu przez 6 lat Fordzika z 98r. stwierdzilem ze czas na zmiane, fordzik, chociaz stary, maly i juz troszke ugryziony przez zab czasu (tu cos skrzypi, tu jakis plastik lata, nie dziala panel ustawiania lusterek na drzwiach itd. itp.) to stwierdzam ze sluzy mi bardzo dobrze, jakos takos przyszedl czas na cos wiekszego, mocniejszego, wiec zaczalem grzebac w internetach (a majac bardzo duzy sentyment do japonskiej motoryzacji) zaczalem sie rozgladac za czyms sportowym, w miare rodzinnym, i przedewszystkim, czyms co sprawi mi przyjemnosc z jazdy... po glebszych poszukiwaniach (Focus ST, Gulf GTI, Kia Ceed GT, Hyundai Genesis Coupe, no i oczywiscie MPS) padlo na wlasnie Madzie... To tyle jesli chodzi o moja historie, czas na Madzie.
Autko w kolorze Liquid Silver Metalic, sprowadzone z niemiec w roku 2015 Kupione od Pana Piotrka ktory sprowadzil Madzie prywatnie dla siebie (pozdrawiam serdecznie) blisko Poznania 06.01.2018
przebieg 99 600 km
Sprawdzenie kompresji cylindrow: 01.03.2018: od lewej: nr1) 11 nr2) 10 nr3) 11 nr4) 12
Po udokumentowanej stluczce parkingowej (wymiana tylnych drzwi od strony kierwcy, slupek i prog czysciutkie bez oznak klepania malowania czy szlifowania)
co mam w planach? no coz...
01.03.2018 kupiona polska instrukcja obslugi
Eksploatacja:
–wymiana oleju (aktualnie castrol 5W40) zastanawiam sie jeszcze nad producentem, moze ktos z Was jest w stanie doradzic
-konserwacja podwozia (poczatek 11.02.2018 w trakcie, 20.02.2018 update+zdjecia, 01.03.2018 DONE
–zabezpieczenie oryginalnego lakieru PlastiDipBallon White Pearl +
Anthracite Grey Pearl + Rubin Red GlossDONE
–plukanie ukladu chlodzacego / kierowniczego na to niestety bede musial poczekac az pogoda bedzie bardziej laskawa...
–proba dopasowania do siebie poszczegolnych czesci drobne przerwy w kilku miejscach (przedni zderzak, nakladka progu od kierowcy) prawdopodobnie przed zlozeniem autka po konserwacji DONE
–jak cos jeszcze przyjdzie do glowy to uzupelnie
Wnetrze no tutaj ciezko o jakies konkretne przyklady
–dywaniki gumowe bo czemu nie? DONE
–dodatkowa nakladka chroniaca kierownice moze sie przyda, moze nie... okaze sie w trakcie...
-moze(!!!)male zmiany kolorystyczne
Mechanika / Uklad jezdny
–KONIECZNIE opony rozwazalem kilka opcji, na ten moment przemawiaja najbardziej TOYO (takze poslucham porad bardziej doswiadczonych osob)
–felgi z powloka grafitowa rozwazam zakup drugiego kompletu nazimowe papucie
–pluca i to do puszczania baczkow z tylu no tak... jak na auto o takim temperamencie, na stockowym wydechu brak mi tego czegos... i w srodku troche za cicho...
–Silnik
1. nowa mapa czuje ze czeka mnie wycieczka do warsztatow przyszly rok...
2. wyskocisnieniowa pompa paliwa ooooj plany na przyszly rok...
3. jak cos znajde to dam znaaaaaaaaac...
jesli chodzi o wyposazenie? no coz... jest wszystko to co mialy MPSy, tutaj nie bede sie rozpisywal...
Modyfikacje... Hmmmm... no tak... na razie nic, autko w pelnym stocku... to zostalo (i bedzie uwzgledniane w PLANACH, mody ktore zostana zrobione beda odznaczone jako DONE
Na koniec dorzucam jeszcze kilka zdjatek z miejscami ktore przkuly moja uwage
Z tego co wywnioskowalem, podczas stluczki musial zostac naruszony zawias drzwi, przez to linia troszke odbiega od normy... prawdopodbnie nie zostalo to poprawione by nie naruszac slupka, tutaj zdjecie z widoczna przerwa miedzy progiem a bryla Madzi i widoczna linia drzwi
oczywiscie temat bedzie uzupelniany na bierzaco jak tylko cos sie zmieni, lub wpadne na jakis glupi pomysl od ktorego ktos bedzie musial mnie odciagnac.
Takze jeszcze raz, Witam Wszystkich, mam nadzieje ze pierwszy posta jaki zostal przeze mnie wstawiony nie zranil Waszych serc i nie odpalil w Waszych glowach totalnego hejtu i obrzydzenia do mojej osoby. Pozdrawiam, Paweł
Ostatnio edytowano 5 mar 2018, 15:31 przez Saleen, łącznie edytowano 10 razy
- Od: 9 lut 2018, 21:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
No i witam ponownie, dziekuje za dodanie do grupy Mazda3
Mala aktualizacja, konserwacja podwozia w trakcie autko do odbioru za prawdopodobnie 2 do maksymalnie 3 tygodni. Jak tylko podjade na warsztat zrobie kilka zdjec jak wyglada aktualnie.
Teraz tylko czekac...
Edytowany pierwszy post (dokladnie plany jakie mam dla Madzi).
Mala aktualizacja, konserwacja podwozia w trakcie autko do odbioru za prawdopodobnie 2 do maksymalnie 3 tygodni. Jak tylko podjade na warsztat zrobie kilka zdjec jak wyglada aktualnie.
Teraz tylko czekac...
Edytowany pierwszy post (dokladnie plany jakie mam dla Madzi).
- Od: 9 lut 2018, 21:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Dbaj a będziesz zadowolony
nic nie rdzewieje, przestań straszyć to nie te lata produkcji
Ronin360 napisał(a):Witamy w społeczności najszybciej rdzewiejących pojazdów
nic nie rdzewieje, przestań straszyć to nie te lata produkcji
- Od: 10 sty 2013, 12:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Norreca napisał(a):Dbaj a będziesz zadowolonyRonin360 napisał(a):Witamy w społeczności najszybciej rdzewiejących pojazdów
nic nie rdzewieje, przestań straszyć to nie te lata produkcji
Bedzie Pan zadowolony nie rdzewieje tylko się utlenia i traci na wadze, dzieki temu zjawisku poprawią się osiągi
- Od: 24 sie 2016, 09:27
- Posty: 126 (2/2)
- Skąd: dokąd powiedzie go los
- Auto: viewtopic.php?f=331&t=200216
nie strasz bo sprzeda... a tak przynajmniej troszke MPS BL sie pojawilo ostatnio...
6 to zlo ! rdzewieje i sie psuje ciagle !
6 to zlo ! rdzewieje i sie psuje ciagle !
- Od: 10 sty 2013, 12:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
Hehe dziekuje za przyjecie i za ostrzezenie
Mala aktualizacja... jakims cudem udalo mi sie znalezc dzisiaj (14.02.2018) troche czasu aby przebyc droge na warsztat a fotopstryczkiem... Jedna kwestia nie bedzie dawala mi spac przez kolejne dwie noce, ktos inny jako pierwszy zajrzal Magdalenie pod kiecke... nie bylem to ja... moze to i dobrze?
ok... czas na kilka sweet foci po zdemontowaniu wiekszosci elementow... cieszcie swe oczeta
Mala aktualizacja... jakims cudem udalo mi sie znalezc dzisiaj (14.02.2018) troche czasu aby przebyc droge na warsztat a fotopstryczkiem... Jedna kwestia nie bedzie dawala mi spac przez kolejne dwie noce, ktos inny jako pierwszy zajrzal Magdalenie pod kiecke... nie bylem to ja... moze to i dobrze?
ok... czas na kilka sweet foci po zdemontowaniu wiekszosci elementow... cieszcie swe oczeta
- Od: 9 lut 2018, 21:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Trochę rudej szmaty jest. Powodzenia w usunięciu. Piaskowane będzie czy tylko malowane reaktywnym?
- Od: 22 lip 2014, 10:58
- Posty: 1032
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
No niestety... 2 latka przejezdzone w polsce zanim trafila do mnie. Bedzie bedzie piaskowanie, malowanie reaktywnym, czyszczenie, nalozenie wosku a na koniec wygluszenie (amortyzacja zabezpieczajaca wosk przed odpadnieciem) takze full serwis
Fotki podrzuce jak uda mi sie na czas trafic na warsztat
Fotki podrzuce jak uda mi sie na czas trafic na warsztat
- Od: 9 lut 2018, 21:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Co to za zapocenie na jednym ze zdjęć?
- Od: 20 lis 2010, 23:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Takie ładne autko.... a tak ją ruda zaatakowała
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
twardy103 napisał(a):Co to za zapocenie na jednym ze zdjęć?
a dokladniej ktore zdjecie? jak powiesisz na nim kursor to pokaze nazwe pliku.
Danmazda napisał(a):Takie ładne autko.... a tak ją ruda zaatakowała
no tutaj to moge powiedziec jedynie to ze po wyjezdzie z salonu nie byla konserwowana, dodatkowo jezdzila 2 lata po polskich drogach, a jak wiadomo, sol i tego typu srodki "zapobiegawcze" na oblodzone drogi + niestety nnie wiem w jakich warunkach i jak Madzia byla uzytkowana u germanow
Dodatkowo, jak dostane ja spowrotem to nagram krotki film albo dzwiek jak chodzi silnik, wydaje mi sie ze cos jest nie tak, ale nie jestem w stanie tego do konca stwierdzic bo wczesniej nie mialem do czynienia z tym modelem. i dorzuce jeszcze nagranie wydechu (chodzi o dym, leci normalny bialy, ale wydaje mi sie ze jest go troszke za duzo) wiec bede potrzebowal opinii osob ktore maja dluzszy staz
- Od: 9 lut 2018, 21:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Zacny motor to na pewno!
Tylu zwolennikow ilu przeciwnikow tego etapu przy konserwacji. Z tego co wiem od ludzi którzy się tym trudnią musi byc sucho i goraca na piaskowanie. Metal nie może naciagnac wilgoci po zdarciu tego całego syfu. Jeśli tak się stanie to za kilka lat będzie gorzej niż bys nic nie robil przy podwoziu.
Może to nie wygląda najlepiej w modelu BL ale przypuszczam ze wiele osob posiadających np. model BK czy inne modele podatne na korozje chciałoby się zamienic jeśli chodzi o podwozie.
Saleen napisał(a):Bedzie bedzie piaskowanie
Tylu zwolennikow ilu przeciwnikow tego etapu przy konserwacji. Z tego co wiem od ludzi którzy się tym trudnią musi byc sucho i goraca na piaskowanie. Metal nie może naciagnac wilgoci po zdarciu tego całego syfu. Jeśli tak się stanie to za kilka lat będzie gorzej niż bys nic nie robil przy podwoziu.
Danmazda napisał(a):Takie ładne autko.... a tak ją ruda zaatakowała
Może to nie wygląda najlepiej w modelu BL ale przypuszczam ze wiele osob posiadających np. model BK czy inne modele podatne na korozje chciałoby się zamienic jeśli chodzi o podwozie.
Saleen napisał(a):Dodatkowo, jak dostane ja spowrotem to nagram krotki film albo dzwiek jak chodzi silnik, wydaje mi sie ze cos jest nie tak, ale nie jestem w stanie tego do konca stwierdzic bo wczesniej nie mialem do czynienia z tym modelem. i dorzuce jeszcze nagranie wydechu (chodzi o dym, leci normalny bialy, ale wydaje mi sie ze jest go troszke za duzo) wiec bede potrzebowal opinii osob ktore maja dluzszy staz
nagraj i zobaczymy czy cos uda sie wysluchac dziwnego...
no mi auto tez dymi jak glupie ale do czasu nagrzania sie tylko... jak rano odpalam to bez klimy dym siwy jak z traktora.
jak sie nagrzeje juz nic nie ma.
auto mocniej dymi niz kazde "normalne" ale to chyba normalne, przynajmniej nic zaden serwis u mnie nie wykryl odbiegajacego od normy.
Co do podwozia, wszystko zalezy gdzie jest uzytkowane moja widziala moze snieg 10 raz w zyciu i glownie jak odwiedzalismy rodzine w polsce.
- Od: 10 sty 2013, 12:17
- Posty: 1915 (84/101)
- Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
- Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3
talk_about85 napisał(a):
Tylu zwolennikow ilu przeciwnikow tego etapu przy konserwacji. Z tego co wiem od ludzi którzy się tym trudnią musi byc sucho i goraca na piaskowanie. Metal nie może naciagnac wilgoci po zdarciu tego całego syfu. Jeśli tak się stanie to za kilka lat będzie gorzej niż bys nic nie robil przy podwoziu.
no tutaj akurat sie nie musze obawiac, warsztat sprawdzony wczesniej na innym autku, jest pomieszczenie z filtrami i osuszaczem powietrza, wiec nie ma co sie zastanawiac... a w razie czego, pozostaje zawsze gwarancja
- Od: 9 lut 2018, 21:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Saleen napisał(a):twardy103 napisał(a):Co to za zapocenie na jednym ze zdjęć?
a dokladniej ktore zdjecie? jak powiesisz na nim kursor to pokaze nazwe pliku.
Końcówka 209.
- Od: 20 lis 2010, 23:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Saleen napisał(a):no tutaj to moge powiedziec jedynie to ze po wyjezdzie z salonu nie byla konserwowana, dodatkowo jezdzila 2 lata po polskich drogach, a jak wiadomo, sol i tego typu srodki "zapobiegawcze" na oblodzone drogi
Straszne rzeczy piszesz, jak nowe auto nie było zakonserwowane zaraz po wyjeździe z salonu? a dwa lata po Polskich drogach to śmierć dla samochodu...
Przepraszam za ironię ale to śmieszne jest, auta jeżdżące tylko po polskich drogach dwa razy starsze mają mniej rudej. Mazda dała ciała przy pierwszych M6 czy M3 ale powinna odrobić lekcję, totalna olewka sprawy i to za taką kasę
Neonixos666 napisał(a):Straszne rzeczy piszesz, jak nowe auto nie było zakonserwowane zaraz po wyjeździe z salonu? a dwa lata po Polskich drogach to śmierć dla samochodu...
No nie do konca ta ironie Twoja rozumiem... ja patrze na to w ten sposob:
nie wiem jak dla Ciebie, ale widzac stan w jakim jest podwozie i zwazajac na to ze auto ma DOPIERO 6 lat moge wnioskowac ze jesli chodzi o zabezpieczenie przeciwko rdzy albo bylo strasznie slabe, albo zostalo calkiem olane...
Od poprzedniego wlasciciela dowiedzialem sie ze cos tam zabezpieczal ale tylko prowizorycznie i tez nie cale podwozie...
dodajac do tego fakt jaka mazda ma blache i powloke lakieru, niestety nie trudno tutaj o rdze jezeli sie o to nie dba... nie mam zamiaru sie tutaj na ten temat, przedstawiam Tobie moj punkt widzenia i z checia uslyszalbym Twoja opinie tylko bez ironii tym razem
- Od: 9 lut 2018, 21:27
- Posty: 23 (0/1)
- Skąd: Żory
- Auto: Mazda 3 MPS BL 2.3L T Liquid Silver Metallic
viewtopic.php?f=332&t=203931
Chyba prawie każdy producent aut miał w swojej historii przygodę ze słabym zabezpieczeniem swoich aut. Mazda o ile w latach 90 miała nie najgorsze zabeczenie to po 2002 roku nie popisali się, ale ok trudno. 10lat po tej przygodzie dalej widzę spory problem gdzie w innych markach już o nim zapomnieli i nikomu do głowy by nie przyszło coś zabezpieczać czy rozbierać tak dokładnie jak to zrobiłeś.
Fajne auto, sporo pracy włożone żeby długo służyło i mam nadzieję że da radość z jazdy. Szkoda jednak że producent nie zadbał o to by użytkownik cieszył się jedynie z jazdy a nie martwił się czym zabezpieczyć i gdzie, a problemem nie jest zabezpieczenie a sama blacha która nie dość że jest cieniutka to raczej ocynku nie zaznała. Zobacz gdzie występuje rdza, rozumiem gdzieś na rancie gdzie koło piaskuje do żywego ale na elementach płaskich na które nie są bezpośrednio narażone to przegięcie. 2 lata na polskich drogach a co by było po 10 latach?
Fajne auto, sporo pracy włożone żeby długo służyło i mam nadzieję że da radość z jazdy. Szkoda jednak że producent nie zadbał o to by użytkownik cieszył się jedynie z jazdy a nie martwił się czym zabezpieczyć i gdzie, a problemem nie jest zabezpieczenie a sama blacha która nie dość że jest cieniutka to raczej ocynku nie zaznała. Zobacz gdzie występuje rdza, rozumiem gdzieś na rancie gdzie koło piaskuje do żywego ale na elementach płaskich na które nie są bezpośrednio narażone to przegięcie. 2 lata na polskich drogach a co by było po 10 latach?
Neonixos666 napisał(a):10lat po tej przygodzie dalej widzę spory problem gdzie w innych markach już o nim zapomnieli i nikomu do głowy by nie przyszło coś zabezpieczać czy rozbierać tak dokładnie jak to zrobiłeś.
Tu się nie do końca zgodzę. Rozmawiałem ostatnio z moim lakiernikiem / blacharzem, który zabezpieczał podwozie w mojej BJce. Wymieniał różne marki, które wyglądały delikatnie mówiąc "słabo" pod kątem zabezpieczenia blach, nawet Mercedesy... Mówił o samochodach młodych < 5 lat.
Jeśli chodzi natomiast o jeżdżeniu samochodem po polskich drogach w porównaniu do innych – u mnie było podobnie. Kupiłem 6 letnią BLkę, od spodu raczej czysto. Jeżdżę 2 lata i już pojawia się powoli. Nie tyle co u kolegi wyżej, ale jednak i też myślę o zabezpieczeniu.
- Od: 20 lis 2010, 23:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości