Mazda3 BM PE 2014 Skyactiv-G 120KM Sedan Soul Red Ceramika :–)
Napisane: 4 gru 2017, 19:56
Po sprzedaniu mojej pocziciwej Mazdy 323F BJ z 1999r. nadszedł czas aby przywitać się z nową technologią Mazdą 3 z 2014r. Skyactiv-G
W tajemnicy wam zdradzę Mazda jest klubowa i pochodzi ze stajni JarkaZE zwanego Rafał
Oto suche fakty :–)
Parametry techniczne:
Silnik SkyActive-G 2.0 120 KM
pojemność – 1998 ccm
moc max: 120 KM / 6000rpm
maks. moment obrotowy: 210 Nm / 4000rpm
średnica cylindra i skok tłoka: 83,5 x 91,2 mm
stopień sprężania: 14.0 : 1
Poziom emisji: EURO V
liczba zaworów na cylinder: 4
skrzynia manualna
Parametry i osiągi:
Pojemność zbiornika paliwa: 51 l
Prędkość maksymalna: 198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 s
Emisja CO2: 119 g/km
Zużycie paliwa:
– Cykl miejski: 6.5 l/100km
– Cykl pozamiejski: 4.3 l/100km
– Cykl mieszany: 5.1 l/100km
Minimalna średnica zawracania: 11,4 m
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 1815 kg (w tym Przód / tył: 935 / 880 kg
Maksymalne obciążenie dachu: 75 kg
Masa własna wraz z kierowcą (75 kg): 1280 kg
Pojemność bagażnika, zgodnie z VDA:
– Tryb pięciomiejscowy: 419l
– Tryb dwumiejscowy: 1250 l
Prześwit pod pojazdem – bez obciążenia: 155 mm
Rozstaw osi: 2700 mm
Wyposażenie – wersja SkyEnergy
– ABS+EBD+EBA
– DSC+TCS
– przednie i boczne poduszki powietrzne
– kurtyny powietrzne
– TPMS – system monitorowania ciśnienia w oponach
– HLA – układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
– system wspomagający hamowania SCBS zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach
– system monitorowania tyłu pojazdu RVM ostrzegający o pojazdach znajdujących się w martwym polu
– światła przeciwmgielne
– i-stop – system automatycznie wyłączający silnik na postoju
– elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
– komputer pokładowy
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
– elektrycznie składane lusterka
– elektrochromatyczne lusterko wsteczne
– klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
– system multimedialny HMI na konsoli środkowej
– zestaw Bluetooth
– układ utrzymywania stałej prędkości jazdy (tempomat)
– czujnik deszczu i zmierzchu
– podgrzewane fotele przednie
– czujniki parkowania tył
– wyświetlacz wielofunkcyjny – 7"
– skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów
– lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetlaniem
– podświetlany schowek przed pasażerem,
– podłokietnik z tyłu z uchwytem na dwa kubki
– niezależnie składane fotele w drugim rzędzie 40:60
– kierunkowskazy wbudowane w lusterka boczne
– przyciemniane szyby tylne boczne
– lakier metalic
– koła 205/60/R16 na felgach aluminiowych
Wyposażenie dodatkowe i akcesoria:
– reflektory biksenonowe
– światła LED do jazdy dziennej
– światła LED z tyłu
– nawigacja
– aluminiowe nakładki na pedały
– aluminiowe listwy boczne
– OEM felgi 18' model 63
– opona Vredestein Ultrac Cento 215/45/18
Mocy przybywaj wykres od Rafała
Maździnka zakupiona była przy przebiegu 53.500 km teraz ma 59.245 km. i cały czas rośnie. Najmniej paliła mi 7,3l teraz pali 7,8 l chyba trzeba nią więcej jeździć. Mazda w tym roku zaliczyła wakacje Marki-Koszalin-Giżycko-Marki sprawowała się bardzo dobrze. Maciek też nią jeździł chyba nie narzeka na właściwości jezdne. W międzyczasie była na wymianie mechanizmu w lewym lusterku w ASO (nic nie płaciłam). Zrobiła mi też parę razy psikusa z wywalającym błędem Oil Change Due (pomarańczowy kluczyk) też była wizyta w ASO. . Okazało się , że przy przeglądzie nie zmienili parametrów w komputerze o odliczaniu km lub czasu przeglądu. Kupiłam jej dywaniki welurowe i podkładki klubowe. Jeszcze będą wykładziny zimowe i to tyle na razie.
W tajemnicy wam zdradzę Mazda jest klubowa i pochodzi ze stajni JarkaZE zwanego Rafał
Oto suche fakty :–)
Parametry techniczne:
Silnik SkyActive-G 2.0 120 KM
pojemność – 1998 ccm
moc max: 120 KM / 6000rpm
maks. moment obrotowy: 210 Nm / 4000rpm
średnica cylindra i skok tłoka: 83,5 x 91,2 mm
stopień sprężania: 14.0 : 1
Poziom emisji: EURO V
liczba zaworów na cylinder: 4
skrzynia manualna
Parametry i osiągi:
Pojemność zbiornika paliwa: 51 l
Prędkość maksymalna: 198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 s
Emisja CO2: 119 g/km
Zużycie paliwa:
– Cykl miejski: 6.5 l/100km
– Cykl pozamiejski: 4.3 l/100km
– Cykl mieszany: 5.1 l/100km
Minimalna średnica zawracania: 11,4 m
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 1815 kg (w tym Przód / tył: 935 / 880 kg
Maksymalne obciążenie dachu: 75 kg
Masa własna wraz z kierowcą (75 kg): 1280 kg
Pojemność bagażnika, zgodnie z VDA:
– Tryb pięciomiejscowy: 419l
– Tryb dwumiejscowy: 1250 l
Prześwit pod pojazdem – bez obciążenia: 155 mm
Rozstaw osi: 2700 mm
Wyposażenie – wersja SkyEnergy
– ABS+EBD+EBA
– DSC+TCS
– przednie i boczne poduszki powietrzne
– kurtyny powietrzne
– TPMS – system monitorowania ciśnienia w oponach
– HLA – układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
– system wspomagający hamowania SCBS zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach
– system monitorowania tyłu pojazdu RVM ostrzegający o pojazdach znajdujących się w martwym polu
– światła przeciwmgielne
– i-stop – system automatycznie wyłączający silnik na postoju
– elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne
– komputer pokładowy
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
– elektrycznie składane lusterka
– elektrochromatyczne lusterko wsteczne
– klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
– system multimedialny HMI na konsoli środkowej
– zestaw Bluetooth
– układ utrzymywania stałej prędkości jazdy (tempomat)
– czujnik deszczu i zmierzchu
– podgrzewane fotele przednie
– czujniki parkowania tył
– wyświetlacz wielofunkcyjny – 7"
– skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów
– lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetlaniem
– podświetlany schowek przed pasażerem,
– podłokietnik z tyłu z uchwytem na dwa kubki
– niezależnie składane fotele w drugim rzędzie 40:60
– kierunkowskazy wbudowane w lusterka boczne
– przyciemniane szyby tylne boczne
– lakier metalic
– koła 205/60/R16 na felgach aluminiowych
Wyposażenie dodatkowe i akcesoria:
– reflektory biksenonowe
– światła LED do jazdy dziennej
– światła LED z tyłu
– nawigacja
– aluminiowe nakładki na pedały
– aluminiowe listwy boczne
– OEM felgi 18' model 63
– opona Vredestein Ultrac Cento 215/45/18
Mocy przybywaj wykres od Rafała
Maździnka zakupiona była przy przebiegu 53.500 km teraz ma 59.245 km. i cały czas rośnie. Najmniej paliła mi 7,3l teraz pali 7,8 l chyba trzeba nią więcej jeździć. Mazda w tym roku zaliczyła wakacje Marki-Koszalin-Giżycko-Marki sprawowała się bardzo dobrze. Maciek też nią jeździł chyba nie narzeka na właściwości jezdne. W międzyczasie była na wymianie mechanizmu w lewym lusterku w ASO (nic nie płaciłam). Zrobiła mi też parę razy psikusa z wywalającym błędem Oil Change Due (pomarańczowy kluczyk) też była wizyta w ASO. . Okazało się , że przy przeglądzie nie zmienili parametrów w komputerze o odliczaniu km lub czasu przeglądu. Kupiłam jej dywaniki welurowe i podkładki klubowe. Jeszcze będą wykładziny zimowe i to tyle na razie.