Mazda3 BK LF '07 Carbon Grey Sedan by Seba
1, 2
Witam wszystkich . Z gory wybaczcie za brak polskich znakow ale pisze na lapku z wgranym systemem wloskim i nigdy tego nie zmienialem.
Chcialbym Wam przedstawic moj nowy nabytek ,a mianowicie Mazde 3 BK LF '07 Carbon Grey Sedan. Jest to moje drugie auto. Pewnego dnia siedzac z moja partnerka w domu poruszylismy watek naszego autka – VW golf 4 '01 3D 1.4 Pb + Lpg – demon predkosci i komfortu jazdy . Po rozmowie ( bardzo krotkiej ) doszlismy do wniosku , ze juz czas zmienic auto. Zaczelismy sie wiec rozgladac za nowym i pierwszy wybor padl na AR 159 1.8 MPI. Bardzo mala dostepnosc tych aut na rynku wtornym jak i inne argumenty sklonily nas do poszerzenia listy poszukiwanych aut o Renault Megane 2 2.0 l 136km ( ktore zaczelismy nazywac 'dupa' , smieszne byly sytuacje typu ' o patrz , dupa jedzie , naprawde taki chcesz? ) i Mazde 6 GG/GY LF lub 3 BK LF koniecznie po lifcie. Z Meganki zrezygnowalismy tak szybko jak szybko o niej pomyslelismy . Na placu boju zostaly M6 i M3. Zarejestrowalem sie na tym forum aby dokladnie zglebic temat tych modeli i wiedziec o wszystkim. Przed rozpoczeciem poszukiwan nie myslalem , ze bedzie to takie trudne poniewaz mojego ex-golfika kupilem w 15min nawet nie zagladajac pod maske ( prawko swiezo odebrane , ja napalony i zestresowany kupnem pierwszego auta) a i tak przejechalem nim 15kkm bez najmniejszej awarii. Zlego slowa o nim nie powiem. Wracajac do Mazd – po wstepnych eliminacjach aut oferowanych na portalach ,miedzy innymi dzieki Marjankowi ,pierwsze ogledziny padly na auto oddalone o 300km. Po wstepnych rozmowach wszystko cacy wiec Golfik zatankowany, ja wyuczony po godzinach lektur na forum i nie tylko – jedziemy. Na miejscu okazuje sie , ze caly prawy bok malowany /szpachlowany ( wyposazylem sie w miernik lakieru ) maska szpachla , przednia szyba wymieniana i wiele innych rzeczy , o ktorych wlasciciel nie raczyl wspomniec przez telefon. Wkurzony na maksa, ze stracilem caly dzien, pieniadze i nerwy wracamy do domu. Przez kolejny tydzien pod lupe do Marjanka poszly inne Mazdy. Liczniki krecone na maksa. Jedna nawet sprawdzilem doglebniej i okazalo sie , ze miala szkode na 10tys euro przy przebiegu 132kkm a w PL juz ja ktos wystawil jako bezwypadkowa z przebiegiem 134kkm. Normalnie jaja.
Kolejne auto warte ogledzin ( tak nam sie wydawalo ) trafilo sie 550km od naszego miejsca zamieszkania. Po wczesniejszej przygodzie zdecydowalismy sie na wynajecie goscia , ktory auto obejrzy i wyrazi swoja opinie ( przekopalem internet i udalo mi sie dotrzec do moderatora strony bezwypadkowe.net, ktory zajmuje sie takimi ogledzinami ). Po ogledzinach, rozmowie i przejrzeniu raportu oraz zdjec , ktore mi dostarczono stan rzeczywisty auta nie pokryl sie w 90% ze stanem opisywanym przez wlasciciela. Po prawie dwoch miesiacach poszukiwan razem z moja partnerka bylismy zrezygnowani tym co tak naprawde mozna kupic na polskim rynku wtornym. Podjelismy decyzje , ze bedziemy rozgladac sie tez za autami , w ktore trzeba wlozyc jakis grosz ale bezwypdkowymi i z oryginalnym przebiegiem. W ten sposob w koncu po ponad dwoch miesiacach poszukiwan kupilismy :
Mazda3 BK LF ' 07 Carbon Grey Sedan :
Mazda jest Dunka i przyjechala do Polski z przebiegiem 177000km
W dniu zakupu miala 177504km
Data produkcji 08/2007 , pierwsza rejestracja 01/2008
Wersja wyposazenia:
o zintegrowany system audio z radiem i 4 głośnikami,
o trójramienna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach,
o elektryczne szyby z przodu,
o elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne,
o centralny zamek,
o Regulowane zagłówki,
o System ABS z mechanicznym wspomaganiem hamowania,
o EBD – elektroniczny rozdział sił hamowania,
o System SRS z 6 poduszkami powietrznymi,
o System mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX,
o Wspomaganie układu kierowniczego,
o Regulacja wysokości fotela kierowcy
o Odtwarzacz CD,
o Skórzana kierownica,
o Listwy boczne i klamki w kolorze nadwozia,
o Sterowanie radiem w kierownicy („multimedialna kierownica”),
o Elektryczne szyby z przodu i z tyłu,
o Podłokietnik w tylnej kanapie,
o TCS – system kontroli trakcji (odpowiednik ASR),
o DCS – System dynamicznej kontroli stabilizacji toru jazdy (odpowiednik ESP)
o Klimatyzacja automatyczna,
o Światła przeciwmgielne,
o Lakier metallic,
o Komputer pokładowy,
o 16” obręcze ze stopów lekkich.
o Tempomat
o Przednie reflektory ze spryskiwaczami
o Przednie fotele podgrzewane.
Plany:
o przyciemnienie szyb tylnych
o montaz pakietu aero
o wyczyszczenie i konserwacja podwozia
o poprawki lakiernicze
o i wszystko co mi przyjdzie do glowy w nadchodzacym czasie
Auto kupilem 2tyg. temu ale musialem je doglebnie sprawdzic i tak kilka rzeczy jest juz zrobionych :
o nowe opony letnie Nokian iLine 205/55 r16 91h
o wymiana dwoch przednich amortyzatorow
o wymiana przedniego prawego wahacza
o wymiana uszczelki pod skrzynia biegow
o wymiana oslony przebugu lewego wewnetrznego
o wymiana tarcz i klockow tyl
Niestety oprocz wymian eksploatacyjnych wymienionych wyzej okazalo sie , ze sprezarka klimatyzacji jest zatarta a nie do nabicia jak to zapewnial sprzedajacy. Zdecydowalem sie na kupienie zregenerowanej sprezarki i przy okazji wymienilem tez osuszacz.
A oto Madzia ( bede mial wiecej czasu to zrobie wiecej fotek cyfrowka)
Chcialbym Wam przedstawic moj nowy nabytek ,a mianowicie Mazde 3 BK LF '07 Carbon Grey Sedan. Jest to moje drugie auto. Pewnego dnia siedzac z moja partnerka w domu poruszylismy watek naszego autka – VW golf 4 '01 3D 1.4 Pb + Lpg – demon predkosci i komfortu jazdy . Po rozmowie ( bardzo krotkiej ) doszlismy do wniosku , ze juz czas zmienic auto. Zaczelismy sie wiec rozgladac za nowym i pierwszy wybor padl na AR 159 1.8 MPI. Bardzo mala dostepnosc tych aut na rynku wtornym jak i inne argumenty sklonily nas do poszerzenia listy poszukiwanych aut o Renault Megane 2 2.0 l 136km ( ktore zaczelismy nazywac 'dupa' , smieszne byly sytuacje typu ' o patrz , dupa jedzie , naprawde taki chcesz? ) i Mazde 6 GG/GY LF lub 3 BK LF koniecznie po lifcie. Z Meganki zrezygnowalismy tak szybko jak szybko o niej pomyslelismy . Na placu boju zostaly M6 i M3. Zarejestrowalem sie na tym forum aby dokladnie zglebic temat tych modeli i wiedziec o wszystkim. Przed rozpoczeciem poszukiwan nie myslalem , ze bedzie to takie trudne poniewaz mojego ex-golfika kupilem w 15min nawet nie zagladajac pod maske ( prawko swiezo odebrane , ja napalony i zestresowany kupnem pierwszego auta) a i tak przejechalem nim 15kkm bez najmniejszej awarii. Zlego slowa o nim nie powiem. Wracajac do Mazd – po wstepnych eliminacjach aut oferowanych na portalach ,miedzy innymi dzieki Marjankowi ,pierwsze ogledziny padly na auto oddalone o 300km. Po wstepnych rozmowach wszystko cacy wiec Golfik zatankowany, ja wyuczony po godzinach lektur na forum i nie tylko – jedziemy. Na miejscu okazuje sie , ze caly prawy bok malowany /szpachlowany ( wyposazylem sie w miernik lakieru ) maska szpachla , przednia szyba wymieniana i wiele innych rzeczy , o ktorych wlasciciel nie raczyl wspomniec przez telefon. Wkurzony na maksa, ze stracilem caly dzien, pieniadze i nerwy wracamy do domu. Przez kolejny tydzien pod lupe do Marjanka poszly inne Mazdy. Liczniki krecone na maksa. Jedna nawet sprawdzilem doglebniej i okazalo sie , ze miala szkode na 10tys euro przy przebiegu 132kkm a w PL juz ja ktos wystawil jako bezwypadkowa z przebiegiem 134kkm. Normalnie jaja.
Kolejne auto warte ogledzin ( tak nam sie wydawalo ) trafilo sie 550km od naszego miejsca zamieszkania. Po wczesniejszej przygodzie zdecydowalismy sie na wynajecie goscia , ktory auto obejrzy i wyrazi swoja opinie ( przekopalem internet i udalo mi sie dotrzec do moderatora strony bezwypadkowe.net, ktory zajmuje sie takimi ogledzinami ). Po ogledzinach, rozmowie i przejrzeniu raportu oraz zdjec , ktore mi dostarczono stan rzeczywisty auta nie pokryl sie w 90% ze stanem opisywanym przez wlasciciela. Po prawie dwoch miesiacach poszukiwan razem z moja partnerka bylismy zrezygnowani tym co tak naprawde mozna kupic na polskim rynku wtornym. Podjelismy decyzje , ze bedziemy rozgladac sie tez za autami , w ktore trzeba wlozyc jakis grosz ale bezwypdkowymi i z oryginalnym przebiegiem. W ten sposob w koncu po ponad dwoch miesiacach poszukiwan kupilismy :
Mazda3 BK LF ' 07 Carbon Grey Sedan :
Mazda jest Dunka i przyjechala do Polski z przebiegiem 177000km
W dniu zakupu miala 177504km
Data produkcji 08/2007 , pierwsza rejestracja 01/2008
Wersja wyposazenia:
o zintegrowany system audio z radiem i 4 głośnikami,
o trójramienna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach,
o elektryczne szyby z przodu,
o elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne,
o centralny zamek,
o Regulowane zagłówki,
o System ABS z mechanicznym wspomaganiem hamowania,
o EBD – elektroniczny rozdział sił hamowania,
o System SRS z 6 poduszkami powietrznymi,
o System mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX,
o Wspomaganie układu kierowniczego,
o Regulacja wysokości fotela kierowcy
o Odtwarzacz CD,
o Skórzana kierownica,
o Listwy boczne i klamki w kolorze nadwozia,
o Sterowanie radiem w kierownicy („multimedialna kierownica”),
o Elektryczne szyby z przodu i z tyłu,
o Podłokietnik w tylnej kanapie,
o TCS – system kontroli trakcji (odpowiednik ASR),
o DCS – System dynamicznej kontroli stabilizacji toru jazdy (odpowiednik ESP)
o Klimatyzacja automatyczna,
o Światła przeciwmgielne,
o Lakier metallic,
o Komputer pokładowy,
o 16” obręcze ze stopów lekkich.
o Tempomat
o Przednie reflektory ze spryskiwaczami
o Przednie fotele podgrzewane.
Plany:
o przyciemnienie szyb tylnych
o montaz pakietu aero
o wyczyszczenie i konserwacja podwozia
o poprawki lakiernicze
o i wszystko co mi przyjdzie do glowy w nadchodzacym czasie
Auto kupilem 2tyg. temu ale musialem je doglebnie sprawdzic i tak kilka rzeczy jest juz zrobionych :
o nowe opony letnie Nokian iLine 205/55 r16 91h
o wymiana dwoch przednich amortyzatorow
o wymiana przedniego prawego wahacza
o wymiana uszczelki pod skrzynia biegow
o wymiana oslony przebugu lewego wewnetrznego
o wymiana tarcz i klockow tyl
Niestety oprocz wymian eksploatacyjnych wymienionych wyzej okazalo sie , ze sprezarka klimatyzacji jest zatarta a nie do nabicia jak to zapewnial sprzedajacy. Zdecydowalem sie na kupienie zregenerowanej sprezarki i przy okazji wymienilem tez osuszacz.
A oto Madzia ( bede mial wiecej czasu to zrobie wiecej fotek cyfrowka)
- Od: 5 lip 2017, 12:18
- Posty: 119 (1/2)
- Skąd: Pomorskie
- Auto: Carbon Grey by Seba
Spoko autko, oby służyła
Skoro tak długo szukaliście, to czemu nie zajrzeliście za zachodnią granicę? Przy odrobinie czasu i chęci można samemu ściągnąć sobie auto od osoby prywatnej.
Skoro tak długo szukaliście, to czemu nie zajrzeliście za zachodnią granicę? Przy odrobinie czasu i chęci można samemu ściągnąć sobie auto od osoby prywatnej.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
ezg_siwy napisał(a):Spoko autko, oby służyła
Skoro tak długo szukaliście, to czemu nie zajrzeliście za zachodnią granicę? Przy odrobinie czasu i chęci można samemu ściągnąć sobie auto od osoby prywatnej.
Była już taka myśl,żeby zacząć szukać nie tylko w PL na własną rękę ale akurat pojechaliśmy obejrzeć to auto, po zrobieniu wszystkich mankamentów wyszło nas jak za dobry egzemplarz od zachodnich sąsiadów. Jedynym niespodziewanym wydatkiem okazała się sprezarka. Sporo ten fant kosztował ale Madzia będzie służyć kilka lat więc przebolelismy
- Od: 5 lip 2017, 12:18
- Posty: 119 (1/2)
- Skąd: Pomorskie
- Auto: Carbon Grey by Seba
Psuja
Tak jak kolega wspomnial -tylko sedan.
Dopisano 27 sie 2017, 01:09:
Psuja
Tak jak kolega wspomnial -tylko sedan.
Tak jak kolega wspomnial -tylko sedan.
Dopisano 27 sie 2017, 01:09:
Psuja
Tak jak kolega wspomnial -tylko sedan.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Nie żebym miał zastrzeżenia, ale zawsze możesz zrobić porządne sprzątanie wszystkich zakamarków, mało kosztuje, a cieszy Kolejnych 180-ciu życzę
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Przy okazji , ze mialem troche wolnego czasu wzialem sie za aspekt wizualny Mazdunki .
1. Mycie na dwa wiadra
2. Nielsen Tar & Glue Remover
3. Mycie na dwa wiadra
4. Glinkowanie
5. Mycie na dwa wiadra
6. Dodo Juice Lime Prime cleaner pod wosk
7. Dodo Juice Purple Haze wosk
Przed :
Po :
Przed :
Po :
Nie widze duzej roznicy
Hydro:
1. Mycie na dwa wiadra
2. Nielsen Tar & Glue Remover
3. Mycie na dwa wiadra
4. Glinkowanie
5. Mycie na dwa wiadra
6. Dodo Juice Lime Prime cleaner pod wosk
7. Dodo Juice Purple Haze wosk
Przed :
Po :
Przed :
Po :
Nie widze duzej roznicy
Hydro:
- Od: 5 lip 2017, 12:18
- Posty: 119 (1/2)
- Skąd: Pomorskie
- Auto: Carbon Grey by Seba
Kolejny mod wpadl do mojej Mazdunki. Mianowicie instalacja LPG Stag QNEXT PLUS. Szczerze powiem , ze nie czuje roznicy w jezdzie i przyspieszaniu. Poki co przejechane 400km i jestem zadowolony . Mysle , ze to juz koniec inwestycji od strony mechanicznej. Teraz mozna sie zajac aspektem wizualnym autka .
Pod maska:
Przelacznik:
A tak sie sprawuje wosk:
Pod maska:
Przelacznik:
A tak sie sprawuje wosk:
- Od: 5 lip 2017, 12:18
- Posty: 119 (1/2)
- Skąd: Pomorskie
- Auto: Carbon Grey by Seba
Witam. Mamy się dobrze a kilometry lecą bez zastrzeżeń
Na styczeń mam umówiona konserwacje podwozia i profili zamkniętych. Teraz pytanie czy minusowa temperatura na zewnątrz wpłynie negatywnie na cały proces konserwacji mimo ,że będzie ona przeprowadzana w ciepłym garażu?
Na styczeń mam umówiona konserwacje podwozia i profili zamkniętych. Teraz pytanie czy minusowa temperatura na zewnątrz wpłynie negatywnie na cały proces konserwacji mimo ,że będzie ona przeprowadzana w ciepłym garażu?
- Od: 5 lip 2017, 12:18
- Posty: 119 (1/2)
- Skąd: Pomorskie
- Auto: Carbon Grey by Seba
Nie, będzie Ci dłużej schło
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości