Mazda3 BK LF '06 True Red – Stacja android OEM fake
na przesyłkę z alieexprees czekam zazwyczaj od 2 do 4 tygodni, raz kiedyś się zdarzyła w tydzień, a bywa i tak że coś nie dojdzie...
w komplecie nakładki x3 + podstopnica+śrubki
no i małe spy foto
tak to mniej więcej wygląda...
poszły 2 warstwy, upał dał mi kość w przy docieraniu powłoki i 3 warstwę odpuściłem
wleciał też znaczek, nie wiem na jak długo bo niestety nie jest wyprofilowany pod klapę i sporo się nagimnastykowałem żeby go jakoś dopasować ale mnie mnie będzie wkurzał to wyleci
jak jutro pogoda pozwoli to wpadnie kilka fotek
DZIĘKI WSZYSTKIM ZA MIŁE SŁOWA ! bardzo mnie to cieszy że się fura podoba nie tylko mi
w komplecie nakładki x3 + podstopnica+śrubki
no i małe spy foto
tak to mniej więcej wygląda...
poszły 2 warstwy, upał dał mi kość w przy docieraniu powłoki i 3 warstwę odpuściłem
wleciał też znaczek, nie wiem na jak długo bo niestety nie jest wyprofilowany pod klapę i sporo się nagimnastykowałem żeby go jakoś dopasować ale mnie mnie będzie wkurzał to wyleci
jak jutro pogoda pozwoli to wpadnie kilka fotek
DZIĘKI WSZYSTKIM ZA MIŁE SŁOWA ! bardzo mnie to cieszy że się fura podoba nie tylko mi
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
ojoj, czerwono
No trochę się błyszczy
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Piękna
Doskonale wyciągnięta czerwień, a skoro mój kolor już mi się opatrzył, to czują że będę częstym gościem w Twoim wątku
Doskonale wyciągnięta czerwień, a skoro mój kolor już mi się opatrzył, to czują że będę częstym gościem w Twoim wątku
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Piękna, panie, piękna
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
a więc łapcie fotki z prac i efektu końcowego...
niestety przez Janusza handlarza była to już ostatnia tak mocna korekta tego lakieru... nie ma już z czego ciąć
teraz tylko uzupełnianie powloki a za xx czasu ewentualnie delikatnie liznać tylko można i znów ceramika...
nie jest to mocno przyciemniająca powłoka (są znacznie bardziej przyciemniające) ale widać że lakier zmienił tonację, i teraz nie straszne mu robaczki na froncie i mocna chemia
niestety przez Janusza handlarza była to już ostatnia tak mocna korekta tego lakieru... nie ma już z czego ciąć
teraz tylko uzupełnianie powloki a za xx czasu ewentualnie delikatnie liznać tylko można i znów ceramika...
nie jest to mocno przyciemniająca powłoka (są znacznie bardziej przyciemniające) ale widać że lakier zmienił tonację, i teraz nie straszne mu robaczki na froncie i mocna chemia
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
Fajnie się prezentuje kolor naprawdę extra i mega robote robi że polakierowałeś dół zderzaka autko od razu nabrało charakteru
mnie też czeka powłoka ale ceramika za droga i chyba w kwarc tylko pójdę
mnie też czeka powłoka ale ceramika za droga i chyba w kwarc tylko pójdę
Hehe temat jest dość sporny... ale generalnie kwarc a cermika to to samo tylko kwestia nazewnictwa marketingowego...
I dopytaj co ktoś miał by tobie zaaplikować, firma model ile warstw czy wygrzewali czy dali topcoat itp itd...
I dopytaj co ktoś miał by tobie zaaplikować, firma model ile warstw czy wygrzewali czy dali topcoat itp itd...
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
Czas trochę odświeżyć temat
od zakupu pykło już 8tyś/km a to góry a to bałtyk i inne spontany w wolnej chwili.
Co najważniejsze bezawaryjnie, jestem bardzo zadowolony z zakupu bo chyba już można stwierdzić że dobry zakup.
z rzeczy które doszły w aucie :
-zaślepki zamków MS
-schowek na okulary
-nowe spinki podsufitki ASO (made in japan)
wkrótce nowe gadżety
od zakupu pykło już 8tyś/km a to góry a to bałtyk i inne spontany w wolnej chwili.
Co najważniejsze bezawaryjnie, jestem bardzo zadowolony z zakupu bo chyba już można stwierdzić że dobry zakup.
z rzeczy które doszły w aucie :
-zaślepki zamków MS
-schowek na okulary
-nowe spinki podsufitki ASO (made in japan)
wkrótce nowe gadżety
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
Dla mnie halogeny trochę za bardzo odstają od reszty. Może jakby boczne kierunki poszły w żółty, byłoby inaczej.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Na moje oko, jest fajnie. Tomek-waw miał podobny koncept w swojej. Jak zejdziesz na Eibachu i dasz solidny felunek to będzie już ta liga
Jeśli coś tutaj odstaje od całości to ten schowek na okulary, ale każdy ma jakiś pomysł na wnętrze i ważne, że Ty się w kabinie odnajdujesz. Być może ta jedna fota nie oddaje ogólnej kompozycji? Ja bym jednak zrobił ten sprawdzony patent z przekładką bodaj z almery n16.
Jeśli coś tutaj odstaje od całości to ten schowek na okulary, ale każdy ma jakiś pomysł na wnętrze i ważne, że Ty się w kabinie odnajdujesz. Być może ta jedna fota nie oddaje ogólnej kompozycji? Ja bym jednak zrobił ten sprawdzony patent z przekładką bodaj z almery n16.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Macvas ma racje, ze schowkiem pojechałeś...
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
schowek faktycznie teraz bym założył od almery gdybym o nim wcześniej wiedział
tak czy owak ten co teraz jest nie przeszkadza mi a nawet ratuje życie w szybkiej przekładce bryli
felunek będzie najprawdopodobniej 18" z MPSa BL, choć po głowie też chodzi 19" z H civic TR, kwestia otworu centralnego to akurat pikuś ale przeraża mnie jazda tyle km na 19" koszty opon i spasowanie w miarę komfortowe takiej 19", obawiam się że musiał by być beton gwint a tego chce uniknąć.
te felgi zostają na zimówki więc pewnie na oba komplety kół będzie trzeba dopasować dystanse ale z tym czekam na dalszy rozwój wydarzeń., narazie muszę do końca sezonu dojechać te gumy
halogeny czy pasują czy nie pasują ... wieczna rozkimnka i rzecz gustu mi się podoba i zostają... bynajmniej na jakiś czas
tak czy owak ten co teraz jest nie przeszkadza mi a nawet ratuje życie w szybkiej przekładce bryli
felunek będzie najprawdopodobniej 18" z MPSa BL, choć po głowie też chodzi 19" z H civic TR, kwestia otworu centralnego to akurat pikuś ale przeraża mnie jazda tyle km na 19" koszty opon i spasowanie w miarę komfortowe takiej 19", obawiam się że musiał by być beton gwint a tego chce uniknąć.
te felgi zostają na zimówki więc pewnie na oba komplety kół będzie trzeba dopasować dystanse ale z tym czekam na dalszy rozwój wydarzeń., narazie muszę do końca sezonu dojechać te gumy
halogeny czy pasują czy nie pasują ... wieczna rozkimnka i rzecz gustu mi się podoba i zostają... bynajmniej na jakiś czas
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
Jeżeli BK ma się unikatowo prezentować to zdecydowanie 19", a jeżeli do tego ma się sprawnie przemieszczać bez obaw o "kapcia" to 18" jest optymalnym rozwiązaniem.
Warto zauważyć, że 19" w BK to mało kto z Nas przerabiał. Jeśli już się na nie zdecydujesz, to o komforcie faktycznie zbytnio nie ma co myśleć i dyskutować.
Czy już gwint czy może wystarczy jeszcze coś w stylu Bilstein B8? Tutaj zawsze rozbija się o warunki eksploatacji oraz grubość portfela, bo w zwykłych warunkach drogowych jedno i drugie rozwiązanie zda egzamin. W pozostałych kategoriach solidny gwint może okazać się nieodzowny. Faktycznie ciężko jest sobie wyobrazić jazdę BK na 19" bez ingerencji w zawieszenie. Stąd decyzja powinna być po dwakroć przemyślana.
No i ta jazda na profilu 35 to będzie wyzwanie i zaszczyt, którego dostąpić mogą nieliczni
Warto zauważyć, że 19" w BK to mało kto z Nas przerabiał. Jeśli już się na nie zdecydujesz, to o komforcie faktycznie zbytnio nie ma co myśleć i dyskutować.
Czy już gwint czy może wystarczy jeszcze coś w stylu Bilstein B8? Tutaj zawsze rozbija się o warunki eksploatacji oraz grubość portfela, bo w zwykłych warunkach drogowych jedno i drugie rozwiązanie zda egzamin. W pozostałych kategoriach solidny gwint może okazać się nieodzowny. Faktycznie ciężko jest sobie wyobrazić jazdę BK na 19" bez ingerencji w zawieszenie. Stąd decyzja powinna być po dwakroć przemyślana.
No i ta jazda na profilu 35 to będzie wyzwanie i zaszczyt, którego dostąpić mogą nieliczni
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
A mnie się wydaje, że na 17 jest czasami twardo i niewygodnie.... Zaraz sobie pogooglam BK na 19", to musi kozacko wyglądać.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
żebym miał znów lat 20 to bym tylko 19" kładł...
ale że latka już nie te i nie chcę już betonu jaki miałem w Corsie, to zdroworozsądkowo raczej 18"
no i kwestia kasy na to bo jednak jeden cal a w kosztach felg i opon to już sporo$$$
a wiadomo że są rzeczy ważne i ważniejsze, a ważniejszy jest rozwój firmy
z porannych NEWS !
-zamówiona stacja multimedialna android na wzór OEM gps
-kamera cofania z sensorem
-rejestrator DVR
ale że latka już nie te i nie chcę już betonu jaki miałem w Corsie, to zdroworozsądkowo raczej 18"
no i kwestia kasy na to bo jednak jeden cal a w kosztach felg i opon to już sporo$$$
a wiadomo że są rzeczy ważne i ważniejsze, a ważniejszy jest rozwój firmy
z porannych NEWS !
-zamówiona stacja multimedialna android na wzór OEM gps
-kamera cofania z sensorem
-rejestrator DVR
- Od: 9 cze 2017, 12:39
- Posty: 88
- Skąd: łódzkie
- Auto: MAZDA3 BK LF
Bo tak w istocie z tym zawieszeniem jest – coś kosztem czegoś. Sam jednak przyznasz, że prowadzi się ponadprzeciętnie w każdych warunkach.
Moje "obvious" spostrzeżenie: Jazda na usztywnionym 18" (i wyżej) bardzo szybko degraduje ten fordowskiej myśli zawias. Przy zmianie amorów na B8 zrobiłem w zasadzie tam wszystko co niezbędne i więcej, a po roku czasu już coś się odzywa (jakby wahacze tył). Dlatego trzeba to wliczyć w koszty, gdy będziesz działał. Zwyczajnie ta konstrukcja tak ma.
Moje "obvious" spostrzeżenie: Jazda na usztywnionym 18" (i wyżej) bardzo szybko degraduje ten fordowskiej myśli zawias. Przy zmianie amorów na B8 zrobiłem w zasadzie tam wszystko co niezbędne i więcej, a po roku czasu już coś się odzywa (jakby wahacze tył). Dlatego trzeba to wliczyć w koszty, gdy będziesz działał. Zwyczajnie ta konstrukcja tak ma.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości